Реших да си купя FIAT BRAVA какво бихте ме посъветвали какъв модел да си избера и от коя година.По отношение за двигателя имайте напредвит,че ще се регистрира на инвалид.Кое трябва да наблюдавам най много при покупката.Предварително Ви благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT BRAVA
Collapse
X
-
тъй като ще е на инвалид - малко си ограничен в избораили 1,2 16V - произвежда се от края на 1998 - малко по-нова е и леко по-скъпаили 1,6 16 V 90 к.с. - може да се намери от Германияили 1,4 12 V - най-подходящ за работа с газ - но ако попаднеш на такава гледай да е след средата на 1997 г.според мен ако имаш малко повече пари - 1,2 16 V - по-нова кола, 2-ро поколение Брава може да кажема и без това 1,6 16 V 90 к.с. трудно се намираnasko72 написа:Реших да си купя FIAT BRAVA какво бихте ме посъветвали какъв модел да си избера и от коя година.По отношение за двигателя имайте напредвит,че ще се регистрира на инвалид.Кое трябва да наблюдавам най много при покупката.Предварително Ви благодаря.
Коментар
-
Колега,да не стане скъп на триците,евтин на брашното?Заради по-евтина газова после да трябва да сменяш честичко разпределителни валчета?Порови се във форума и прочети слабите места на този двигател!не случайно е заменен с 1,2!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Относно проблема на 1.4 12V всичко зависи от това дали маслото е сменяно редовно на всеки 10 000км. А както каза по-горе колегата след средата на 1997г. променят конструкцията на двигателя, така че да отстранят и този характерен проблем, който се появява само и единствено от нередовната смяна на маслото.Това че го сменят с 1.2 16V нищо не означава
. Просто автомобилостроенето тогава е навлязло в ера, когато все по-малко и по-малко се използват моно-инжекционни двигатели. 1.4 има едно предимство пред 1.2 - това е че при по-ниски обороти достига максималния въртящ момент (или там каквото е
). Предимството на 1.2 пък се крие в разхода, в това че е инжекцион и в 16-те му клапана, на фона на 12-те на 1.4Аз лично те съветвам да си вземеш по-нова кола и на по-малко километри, пък все тази какъв й е двигателя
Ако все пак има избор аз бих избрал 1.2, защото харчи по-малко.
FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

Коментар
-
Колега, аз си взех 1,4 12v 1998 с газова монтирана в Италия - засега (3 месеца) да чукна на дърво - съм много доволен - колата е достатъчно динамична (е иска ми се още малко ама толкоз) и икономична за всекидневно градско карана, а на дълго пък се кефя от разхода - при 120-130 средно ми дава газ под 8/100 а динамика си има и за изпреварване и всичко - е ао няма да се правиш на състезател. Натискал съм я до 160-165 на газ - абсолютно прилично си ги прави. Единствената особеност при карането на този мотор е ча ако ръчкаш трябва да се придържаш към по ниски предавки (по-високи обороти - естествено) Първата е малко къса ама на 2 и 3 дърпа пркрасно - особено на 3-та, която за градско е най-използвана. На дълъг път впечатленията ми са малко, но е много тиха и комфортна за пътуване. Това са моите пвечатления - дано съм помогнал.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Аз не съм много доволен от динамиката, хем на бензин я карам. Може нещо да е "прецакана", но от светофар бавно наема. А за изпреварване на дълъг път по-добре търси 1.6 90 коня, че 1.4 е доста спъната според мен. Паралел правя с Рено 19 1.7 на колегата, където при настъпване на педала усещаш как те залепя за седалката, при мен тая екстра я няма изобщо
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Странно! Сравнително пъргави са 1.4... и то особено на старта...А 1.6 - 90 коня лично за мен няма никакъв смисъл... това е съвсем малка разлика с 1.4, а ще му харчи повече. Освен това 1.4 в сравнение с останалите двигатели харчи малко по-малко градско, защото достига там максималния ли, какъв ли въртящ момент и еди какво сиspark написа:Аз не съм много доволен от динамиката, хем на бензин я карам. Може нещо да е "прецакана", но от светофар бавно наема. А за изпреварване на дълъг път по-добре търси 1.6 90 коня, че 1.4 е доста спъната според мен. Паралел правя с Рено 19 1.7 на колегата, където при настъпване на педала усещаш как те залепя за седалката, при мен тая екстра я няма изобщо
при 2750 об/минАко е 1.6 поне да си е 103 коня... другото няма смисъл!
FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

Коментар
-
това за залепянето на седалката при рената е субективно /според мен заради мекото окачване/ сложете ги на старта и ще си проличи коя върви и коя не /не казвам че бравата ще бие 100% но поне ще се разбере истината/ аз така направих с един приятел навремето , аз със уното той с рено 5 и се оказа че не върви повече както на мен ми се струваше :Dspark написа:Аз не съм много доволен от динамиката, хем на бензин я карам. Може нещо да е "прецакана", но от светофар бавно наема. А за изпреварване на дълъг път по-добре търси 1.6 90 коня, че 1.4 е доста спъната според мен. Паралел правя с Рено 19 1.7 на колегата, където при настъпване на педала усещаш как те залепя за седалката, при мен тая екстра я няма изобщо
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
малкоstef написа:това за залепянето на седалката при рената е субективно /според мен заради мекото окачване/ сложете ги на старта и ще си проличи коя върви и коя не /не казвам че бравата ще бие 100% но поне ще се разбере истината/ аз така направих с един приятел навремето , аз със уното той с рено 5 и се оказа че не върви повече както на мен ми се струваше :Dspark написа:Аз не съм много доволен от динамиката, хем на бензин я карам. Може нещо да е "прецакана", но от светофар бавно наема. А за изпреварване на дълъг път по-добре търси 1.6 90 коня, че 1.4 е доста спъната според мен. Паралел правя с Рено 19 1.7 на колегата, където при настъпване на педала усещаш как те залепя за седалката, при мен тая екстра я няма изобщо
, ама ако реното е бензиново 1.7, не ви ли се струва нормално да е малко по-пъргаво, от брава 1.4 с бутилки за метан в багажника
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар