вярно ли е, че при измерването на компресията, газта (дроселовата клапа) трябва да е натисната докрай?и въобще, как се прави цялата процедура, че харесахме една алфа, ама като и мерихме компресията показа 8.1, 8.4, 8.2, 5.2, но съм сигурен, че майстора не е споменавал да се натиска газта до край....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
измерване на компресия
Collapse
X
-
Re: измерване на компресия
Ето така се мери компресия, Митко правилно го е описал, а останалите свещи се свалят че да не се изхабява много акумолатора докато върти и да върти по силно (и да не вземе да запали ако си забравил кабелите деMitko написа:Развиваш всички свещи. В една от тях навиваш компресомера. Дава се пълна газ и въртиш на стартер докато стрелката спре да се качва.charlie написа:вярно ли е, че при измерването на компресията, газта (дроселовата клапа) трябва да е натисната докрай?и въобще, как се прави цялата процедура, че харесахме една алфа, ама като и мерихме компресията показа 8.1, 8.4, 8.2, 5.2, но съм сигурен, че майстора не е споменавал да се натиска газта до край....


)освен това направете един опит на този цилиндър дето има 5,2 като сипете мъъъъничко масло и пак замерите компресията ако се вдигне колкото е на другите, значи износени семеринги, ако си остане същото значи някой клапан не е наред, от там нататък вие си правите сметката дали ще взсемате и ремонтирате или ще бягате.........
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
против алфа нищо даже тука се воза на една 155 и си ми харесват многоно с това 5.2, дори и да не е бил точен уреда си има 3 разлика,ако го замериш с друг уред може да изкара по 10 на 3 и на 4-тия да е 7Mitko написа:...ама като и мерихме компресията показа 8.1, 8.4, 8.2, 5.2...chris написа:Това пък как го измислиpugsy написа:а относно алфата-бягай
Коментар
-
Да бе, верно, аз нещо не разбрах и си помислих Алфа по принцип. Sorrypugsy написа:против алфа нищо даже тука се воза на една 155 и си ми харесват многоно с това 5.2, дори и да не е бил точен уреда си има 3 разлика,ако го замериш с друг уред може да изкара по 10 на 3 и на 4-тия да е 7Mitko написа:...ама като и мерихме компресията показа 8.1, 8.4, 8.2, 5.2...chris написа:Това пък как го измислиpugsy написа:а относно алфата-бягай
Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Re: измерване на компресия
Я да питам: разни майстори са ми казвали, че свещите трябва да са си на кабелите за да не изгори бобината, без да уточняват дали да се извадят от главата или да си останат там. На моята кола специално това го заобикаляхме като не изключвахме имобилайзера и така се прекъсваше подаването на импулс за свещите, но все пак мисля не е маловажно...Mitko написа:Развиваш всички свещи. В една от тях навиваш компресомера. Дава се пълна газ и въртиш на стартер докато стрелката спре да се качва.charlie написа:вярно ли е, че при измерването на компресията, газта (дроселовата клапа) трябва да е натисната докрай?и въобще, как се прави цялата процедура, че харесахме една алфа, ама като и мерихме компресията показа 8.1, 8.4, 8.2, 5.2, но съм сигурен, че майстора не е споменавал да се натиска газта до край....Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар