Колеги, от 10 дни съм с нови зимни гуми отпред на Бравата( DAYTON от МЕТРО). Не забелязах дали веднага след поставянето, но от около 3-4 дни усещам силно пружиниране при преминаване на малки неравности с около 40 km/h., дори си разливам кафето
. Гумите са 175/65/14, a старите бяха 185/55/14. Дали пружинират гумите или амортисьорите са за коша вече? Питам защото досега не съм карал с такъв размер гуми и не знам дали е нормално.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подскача ми предницата
Collapse
X
-
Re: Подскача ми предницата
Че то си е забранено пиенето на кафе в движениеВалентино_88 написа:..., дори си разливам кафето ...
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Re: кола
Гумите са балансирани добре, няма никакво тресене, дърпане и т.н. Мисля да отида на тест за амортисьорите, макар че съм сигурен че са те. По-лошото е че това пружиниране се увеличава и е доста неприятно, а веднага не мога да извадя 200 кинта за нови амортисьориkluchar написа:Проблема може да е в недобре балансираните гуми и амортисьори
НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Аз това го имам от една година.... ако е същото като при теб де. Сменях два пъти амортисьори обаче е едно и също. В момента като завали дъжд и возията става все едно карам съвсем друга кола(оправя се) А като е сухо подскача като скакалец.... обяснявам си го с тампони за смяна(на носачите) При теб може и да е амортисьор- пробвай я, натисни предницата и виж дали се спира на второто люшване или продължава да се клатиFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
При мен имам същия проблем, смених носачите и сега и зимните гуми сложих и предницата почна да пружинира на леко каране в града. Отидах да я погледнат и ми казаха, че са блокирали амортисьорите, и верно като дигнаха предницата и я пуснаха после тя седеше в горно положение, амортисьора не се пребираше (не се згъна от тежеста на мотора). И сега търся да видя какви амортисьори да вземам.
Коментар
-
Re: Подскача ми предницата
Какво бих направил аз. Дигам капака, да видя къде има добра точка за натискане от ляво и дясно. Натискам десният например и пускам. При изправен амортисьор, автомобила само ще се вдигне и толкова. Ако направи 1-2 колебания, пиши го бегалВалентино_88 написа:Колеги, от 10 дни съм с нови зимни гуми отпред на Бравата( DAYTON от МЕТРО). Не забелязах дали веднага след поставянето, но от около 3-4 дни усещам силно пружиниране при преминаване на малки неравности с около 40 km/h., дори си разливам кафето
. Гумите са 175/65/14, a старите бяха 185/55/14. Дали пружинират гумите или амортисьорите са за коша вече? Питам защото досега не съм карал с такъв размер гуми и не знам дали е нормално.
Това разбира се не е 100% тест, затова правя още нещо, но при положение, че до тук не са се издънили. Пак на отворен капак разлюлявям автомобила настрани, силно и като го пусна за макс 2 колебания трябва да се успокои.НЕ Е ОТ ГУМИТЕ 100%.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Re: Подскача ми предницата
Колега направих преди малко това упражнение и установих,че левия амортисьор е като замрьзнал( не мърда грам ни нагоре ни надоло) , а десния си е мек и се движи. Ще трябват нови амортисьори, колкото и да не ми се щеDanchojn написа:Какво бих направил аз. Дигам капака, да видя къде има добра точка за натискане от ляво и дясно. Натискам десният например и пускам. При изправен амортисьор, автомобила само ще се вдигне и толкова. Ако направи 1-2 колебания, пиши го бегалВалентино_88 написа:Колеги, от 10 дни съм с нови зимни гуми отпред на Бравата( DAYTON от МЕТРО). Не забелязах дали веднага след поставянето, но от около 3-4 дни усещам силно пружиниране при преминаване на малки неравности с около 40 km/h., дори си разливам кафето
. Гумите са 175/65/14, a старите бяха 185/55/14. Дали пружинират гумите или амортисьорите са за коша вече? Питам защото досега не съм карал с такъв размер гуми и не знам дали е нормално.
Това разбира се не е 100% тест, затова правя още нещо, но при положение, че до тук не са се издънили. Пак на отворен капак разлюлявям автомобила настрани, силно и като го пусна за макс 2 колебания трябва да се успокои.НЕ Е ОТ ГУМИТЕ 100%.
НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Категорично си за нови. Незнам обаче какво да те посъветвам. За мен амортисьорите на Каяба са добър вариант. Колегите хвалят Монро, но аз лично съм ги хващал в много издънки и съм резервиран към тях. Това, което казваш обаче е силно притеснително. Не само от гледна точка на безопасност. Един вдървен и един омекнал амортисьор доста бързо и сигурно ще убият стабилизиращата щанга и биалетите, а може и още нещо. Та съветът ми е да не се бавиш много много със смяната. Е, не знам в каква степен е това, което твърдиш но имай едно на ум.Поздрави.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар