Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединител 1.6 16V

    Проблем: съединителВъпрос: без канал (колата вдигната на трупчета) може ли да се смени, като се откачи скоростната кутия и се подпре на крик (примерно) ?Въпрос 2: трябва ли да се откача и двигателя, тъй като доколкото знам, имат общ тампон?Много бих се радвал да споделите опит при смяна на съединител. Колата е делтата от подписа, но това не е толкова интересно според мен.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    Двигателя се подпира отдоло, за да не увисва. Без канал обаче, такъв зор ще видиш, че ще съжелиш, че си си го помислил дори.
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    Коментар


      #3
      Добре де, казваш че е голям зор. Защо? Правилно ли си мисля:1) подпирам двигателя2) развивам скоростите от тампоните3) развивам кутията от блока (като предварително съм махнал ЕКУ, акумулатор и т.н. неща отгоре)4) кутията висяща на водачите си, я държа и я мърдам, като съм освободил преди това шенкла от носача, за да може да мърда5) кутията все пак си мисля, че трябва да се подпре на нещо, за да не я държаняма ли да е по-удобно, ако се махне полуоската с карето, за да не мърдам целият шенкел докъдето ми позволи амортисьора и корм. накрайник, и да имам повече свобода на действие?
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Може и да успееш така,въпреки че ще е голяма мъка,но без да сваляш изцяло кутията дали ще можеш да зацепиш съединителя.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #5
          по-добре недей. Вероятно е възможно, но теоритично. Аз лично никога не бих си го причинил без канал, а най-добре подемник и да си ги подпираш отдолу- като искаш сам потърси хоби кар сервиз, наеми си подеминк и го смени, само не знам да не дойде 1:1 накрая. Подозирам, че това дето си го намислил да дърпаш кутията няма да стане
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            нищо неможе да дърпаш. трябва да ги свалиш и двете полуоски. Казвам ти, че ще е голяма мъка, защото е мъка дори с канал. Без канал ми е трудно да си го представя дори.
            Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
            Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

            Коментар


              #7
              Да, вярно че и двете полуоски трябва да се свалят за да махна кутията. Хъм, може би ще отида на "майстор" за съединителя.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                ти полуоските ги мааани, те не са проблем да се свалят, обаче как ще "махнеш" кутията- ако наистина искаш да я изкараш напълно , няма никакъв вариант без канал, откъде ще я изкараш, а как ще я изкараш, то тежи, а после как ще я сложиш? Ако си на канал може да развиеш кутията от двигателя и а подпреш така, че да се отвори място да си навреш ръцете и да смениш, ама това като е над теб и подпираш кутията с онези далгите крикове не знам как им се вика, ама са по 2 метра дълги. Друго "махане" на кутията аз не си представям, може пак на канал 2ма да я свалите на земята и псоле пак е зор да се качи пък...
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Може да ми се "улесни" работата... като махна блока (деба..). Трябва да отворя двг. за да видя ще се търси ли нов блок, или ще се ремонтира стария
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    Аз си мисля че без канал ще е по лесно да извадиш двигатела, а скоростната да остане на място, или направо двигатела със скоростите вън. Повече разкачане, ама работата ще е по лека.
                    Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                    Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                    Коментар


                      #11
                      За вадене на скорости без канал ясно, лесничко е, веднъж го правих на старата дедра, ама.. дано не се наложи. Силно се надявам само гарнитурата на главата да е издухала, да не е прегряван двг.-то и да няма задрало бутало в цилиндър (3-ти).
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        нещо не те разбрах; на старата дедра си вадил скоростната без канал, а сега се чудиш на делтата дали може пак така като махнеш главата, ти знаеш, все едно си махнал половината двигател, остава само блока, вадиш полуосите и с едно въже и 2 по яки и всичко вън. тогава кеф ти бутала, кеф ти съединител. ако всичко е леш, друг мотор и летиш.
                        Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                        Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                        Коментар


                          #13
                          Чокич, точно това мисля да направя. Мотора ще се отваря 100%, като слушам, гледам и умувам, май положението е за нов двг. Другата седмица се надявам да намеря време да извадя всичко на светлина, за да се видят демиджите. Питъах аз съединителя, дали може без канал, защото още нямах намерение да ремонтирам двг, обаче след това, което се случи миналата седмица - ще се отваря. И вече не се чудя дали мога да сменя съединителя без канал
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            имам някакъв спомен, че преди време беше питал за основен ремотн на двг- нещо сменя сегменти, набива ризи и т.н. Правилно ли помня? Защото тогава ти казах да си вземеш друг двг, ако не се лъжа...
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар

                            Working...
                            X