Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за тампоните на двигатела.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпрос за тампоните на двигатела.

    Значи правими впечатление че на едно място като я форсирам е започнал доста да се усуква двигатела, в смисал доста се накланя спрямо преди. А също и като е по натоварена при тръгване трябва да я вкарам доста в обороти иначе се тресе много злобно, все едно всеки момент ще угасне- но това го прави при 1400-1500оборота. И според мен идва от тампоните на двигатела, вие какво ще кажете. Можели нещо да са се разбили. И имали някаква философия при сменянето им, ако се наложи.
    Tofas- Sahin 1.6 карб.

    #2
    нямате ли мнение по темата, или поне кажете да ли се насочвам в правилната посока за отстраняването на проблема
    Tofas- Sahin 1.6 карб.

    Коментар


      #3
      Моят съвет е да идеш в сервиз, където да огледат колата и да ти кажат дали тампоните са ти за смяна. При описаните признаци според мен са за смяна, но все пак не струват 10лв. за да ги смениш всички и накрая да се окаже друго. Смяната се извършва само в сервиз стига да не си извършвал операцията преди и сам. Но в домашни условия силно не препоръчвам това упражнение! За да се подменят тампоните двигателя се откача и подпира-може да стане беля при полеви условия.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Тампони се сменят всички заедно. Щом единия се е прокъсал, надали в другите има повече живот, а и след това новия е по твърд от старите и ще се скъсат. А и труда излиза по евтино
        no pain no pain

        Коментар


          #5
          Най лесно можеш да ги провериш като дръпнеш ръчната и се опитваш да тръгнеш, е естественно трябва някой да стои и да гледа тампоните
          Луд фен!!!

          Коментар


            #6
            Ако не е от тампоните помисли нещо да не е от съединителя тва тресене при тръгване....

            Коментар


              #7
              nParMaTuK написа:
              Ако не е от тампоните помисли нещо да не е от съединителя тва тресене при тръгване....
              съединитела не вярвам да е защото е сменен целия комплект преди 10 000км. с нов Валео.а то ако се сменят на двигатела тампоните, ще трябвали да сменям и тези на скоросната кутия.
              Tofas- Sahin 1.6 карб.

              Коментар


                #8
                Ти със задно предаване ли беше?
                Луд фен!!!

                Коментар


                  #9
                  Pavel Krastev написа:
                  Ти със задно предаване ли беше?
                  Колега, малко коли остана със задно предаване
                  http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                  Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                  FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                  FIAT Punto 99' 1.7 TD

                  Коментар


                    #10
                    със задно предавене съм, за това питам. На мен двигатела ми се държи на два тампона - един отляво и един от дясно. Затова питам по скоростите ще трябвали да питам, ако се стигне до смяна
                    Tofas- Sahin 1.6 карб.

                    Коментар


                      #11
                      ForceWere написа:
                      със задно предавене съм, за това питам. На мен двигатела ми се държи на два тампона - един отляво и един от дясно. Затова питам по скоростите ще трябвали да питам, ако се стигне до смяна
                      Аз винаги съм бил с впечатление, че твойта марка са с предно
                      http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                      Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                      FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                      FIAT Punto 99' 1.7 TD

                      Коментар


                        #12
                        ForceWere написа:
                        На мен двигатела ми се държи на два тампона - един отляво и един от дясно.
                        Всички двигатели, винаги са закрепени на 3 точки. В 99.9% от случаите това означава 3 тампона.
                        Fiat Ritmo 105TC
                        1600cc 105к.с.

                        Коментар


                          #13
                          ще огледам хубаво, но мисля че са само 2, освен ако към двигатела не броя и скоростната кутия която има 1 или 2 тампона на зад към карданаАко броиме и тях ще излезнат, че се държи на 3-4. Но аз за това питам на скоростите ще трябвали да ги сменям.
                          Tofas- Sahin 1.6 карб.

                          Коментар


                            #14
                            Двигателя и скоростната кутия са едно цяло. Би трябвало да имаш два тампона на скоростната кутия. Общо 4
                            no pain no pain

                            Коментар


                              #15
                              AlBundy написа:
                              Двигателя и скоростната кутия са едно цяло. Би трябвало да имаш два тампона на скоростната кутия. Общо 4
                              демек бая тампони ще трябва да се сменятух ще им се незнае пак ще си говорим с мамката им на турците
                              Tofas- Sahin 1.6 карб.

                              Коментар

                              Working...
                              X