та това ми е сега големия проблем!!! там има по 2 винтчета,отвивам ги,и нещат да се разтворят барабаните
дали трябва да отвия и големия болт,дето са лагерите и т.н. или си има някакъв чалъм при махането на капака
нека някой по-запознат да каже,че ми трябва спешно ремонт там
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
не мога да разглобя барабаните на Уно-то
Collapse
X
-
Re: не мога да разглобя барабаните на Уно-то
на самия барабан няма резбаMitko написа:Не трябва. Опитай се малко да завъртиш барабана така, че отворите от винтовете да се разминат с дупките (да са срещу метал). После виж какъв болт да навиеш във външната резба. Навивайки болта се запира в главината и бута барабана навън.sehnsucht написа:та това ми е сега големия проблем!!! там има по 2 винтчета,отвивам ги,и нещат да се разтворят барабаните
дали трябва да отвия и големия болт,дето са лагерите и т.н. или си има някакъв чалъм при махането на капака
нека някой по-запознат да каже,че ми трябва спешно ремонт там
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
На барабаните са се получили яки-челюстите са се закопали.Или пробвай отзад през главината да ги свиеш като въртиш кръглата гайка на обтегача,или с чук и дървено трупче направо избивай.Може да ти се поразхвърчат чаркове ако накладките са дълбоко закопани,но не се плаши.Преди обратния монтаж ги занеси на стругар да им махне бордовете и да ги изправи.Успех
Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
не е от това лъчко. дори и да има ръб и той да задържа се усеща кога е от него и можеш с напъване да го преодолееш, обаче барабаните почти винаги ръждясват за главината- слага се спирачна течност или нещо такова пуши се една цигара и бой с чука и 2 щанги- срещуположно разположени с едната надискаш а другата бой.lu40 написа:На барабаните са се получили яки-челюстите са се закопали.Или пробвай отзад през главината да ги свиеш като въртиш кръглата гайка на обтегача,или с чук и дървено трупче направо избивай.Може да ти се поразхвърчат чаркове ако накладките са дълбоко закопани,но не се плаши.Преди обратния монтаж ги занеси на стругар да им махне бордовете и да ги изправи.Успех
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: не мога да разглобя барабаните на Уно-то
Бой, безмилостен бой с чука му е майката...Може и вълшебните думички да се използватsehnsucht написа:та това ми е сега големия проблем!!! там има по 2 винтчета,отвивам ги,и нещат да се разтворят барабаните
дали трябва да отвия и големия болт,дето са лагерите и т.н. или си има някакъв чалъм при махането на капака
нека някой по-запознат да каже,че ми трябва спешно ремонт там 
Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Тази ми е трета стара кола/след Лада и Алеко/,та го казвам от собствен дългогодишен опит с таралясници.А за спирачната течност си напълно прав,забравих да спомена този момент.Но по-добре е да се пръска с някакъв спрей за ръжда или ВД-40.pakumba написа:не е от това лъчко. дори и да има ръб и той да задържа се усеща кога е от него и можеш с напъване да го преодолееш, обаче барабаните почти винаги ръждясват за главината- слага се спирачна течност или нещо такова пуши се една цигара и бой с чука и 2 щанги- срещуположно разположени с едната надискаш а другата бой.lu40 написа:На барабаните са се получили яки-челюстите са се закопали.Или пробвай отзад през главината да ги свиеш като въртиш кръглата гайка на обтегача,или с чук и дървено трупче направо избивай.Може да ти се поразхвърчат чаркове ако накладките са дълбоко закопани,но не се плаши.Преди обратния монтаж ги занеси на стругар да им махне бордовете и да ги изправи.Успех
Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Re: не мога да разглобя барабаните на Уно-то
на новото купе съм сигурен че има резба на барабана. тези болтчета които си развил се завиват само на главината, а не на главината и барабана. намираш един или два болта който са с по голям диаметър от болтчетата които си развил, но със същата резба и ги завиваш в отворите на барабана. така тези болтове се завиват на барабана,опират в главината, и избутват барабана на вън. няма да е лошо да сложиш някяква смаска, спирачна течност или кока кола. ако ни артиса колата ще се разхладиш. така съм сменял накладки на мойто. ако случайно няма резба на барабана язък за барута. :Dsehnsucht написа:та това ми е сега големия проблем!!! там има по 2 винтчета,отвивам ги,и нещат да се разтворят барабаните
дали трябва да отвия и големия болт,дето са лагерите и т.н. или си има някакъв чалъм при махането на капака
нека някой по-запознат да каже,че ми трябва спешно ремонт там 
Коментар
-
хаха няма как да съм я дръпнал,щото е умишленно откачена,за да не се правя на Шумахерstef написа:абе колега да не си дръпнал ръчната и тогава да се мъчиш че и такъв случай съм имал :D
иначе благодаря за съветите колеги,и аз мислех,че майката му е само с чука,ма ме беше страх малко да не прецакам нещо
е днеска ще се развъртя с чука и ще видя какво ще стане
Коментар
-
само така, чука и мамата и всичко ще е ок, все пак внимавай и за някоя изненадваща контузия на пръсти и кокалчета
и пак бой бой бой, докато му окапят зъбите :D :D
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
Реклама
Collapse

обаче тая ладовата технология си е... без коментар, при 100-120км/ч направо свалям цялата ръжда от главината.


Коментар