Ремък се къса единствено от неправилен монтаж и от нищо друго. Гарантирам, че в Гоце Делчев, предполагам и в повечето сервизи никой не се замисля как се поставя правилно ремък на Фиат - после късали ремъци. Ще ви снимам на Пунтото старият ремък на около 100 000 е и няма забележки никакви.А за ролките, за да започне една ролка да къса ремъка значи доста преди това е започнала да издава нечовешки звуци. На Самарата съм свалял ролка, която се разпадна лагерчето при ваденето - защо ли не се е скъсал ремъка а
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко може да издържи ангренажен ремък ?
Collapse
X
-
Слага се, като смениш всички ролки и водачи, по които се движи ремъка...Когато всичко се върти по мед и масло и е в една равнина, ремъка ще се върти с най-малко съпротивление, което пък значи най-малко износване и натоварване...И друго важно нещо е навсякъде, където се докосва тоя ремък, да е сухо и да няма течове на масло...ogi28b написа:Как се поставя правилно ремък на Фиат?FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
На който му се чете:http://store2.data.bg/trace/AutoBild...0remyk%203.jpgEx Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
На първо място с фиксаторите. Както знаем при нашите двигатели няма белези на коляновият вал (JTD) и за да сложиш правилно ремъка ти трябва фиксатора. В една тема бях описал подробно как си реших проблема с ремъка след намесата на "сервиз" - ама миналата зима нямаше как, бях с почти отрязан пръст 2 месеца докато зарастне и не можех да работя. Ремъка беше разминат с 2 зъба на коляновият вал. След като си оправих ремъка, разхода ми падна с 0,5 л./100 км. и колата продължава да "върви" и след 2500 оборота, за което искам да благодаря на всички колеги които се включиха в темата.Ето и още един случай от миналата седмица - правих една Марея, само че ТД100. Там също няма белег от към шайбата на коляновият вал, но за разлика от JTD има на маховика, това разбира се в случай че нямаш фиксатора (същият е като за JTD 1.9 и 2.4). Там разликата беше фрапираща, как е работила не знам. При този двигател има една особеност - белега на разпределителният вал, на шайбата му е като при JTD, обаче белега на главата НЕ Е там. Ако се погледне картинката в Аутодатата се вижда че се дава броят зъби от белега на шайбата до белега на главата (7 зъба) и съответно до блока (10 зъба).И последно ролката, която опъва ремъка. За да работи механизма за оптягане, палчето трябва да бъде поставено на белег също. За целта основата на ролката се избутва максимално назад докато палчето застане срещу белега. Това гарантира оптимално опъване на ремъка през целия срок на експлоатация на ремъка. Да не казвам къде сочеше палчето и как подскачаше ремъка на Мареята и на Пунтотоogi28b написа:Как се поставя правилно ремък на Фиат?
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар