Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за теч на масло и разкъсана мека връзка на Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за теч на масло и разкъсана мека връзка на Стило

    Здравейте. Сори, че ви занимавам, но току що бях в канал и гледам, че Стилото има теч на масло от две места. 1. На 13.09.11 смених маслото и гледам сега от втулката има сълзене. Преди 4 дни долях защото ми показа, че липсва едно кръгче на компа, а на следващия ден ми изписа High level oil /вече не го изписва/.2. Гледам, сега, че и от интерколера тече и незнам какво да правя /предполагам въздушния филтър е в масло целия/ ще го видя в вторник. Даже по кора се вижда ясно...3. Тази ’мека връзка’, ако мога да я нарека така е наранена както се вижда. Това проблем ли е или да карам за сега така. Ако отида на заварчик, ще опропастят нещата повече... Приемам всякакви съвети и критики, взех доста да се притеснявам, надявам се да мога да го поправя. Благодаря на всеки предварително.

    #2
    2. точно под въздушния филтър е съдът за картерните газове. Може от там да омаслява.Свали лявата гума, подкалника и страничната кора и огледай кулера. А докато го гледаш може и да го измиеш, няма да ти се разсърди.3. ако е здрава - не я барай ! А дали е здрава - на канала и някой да дава газ, то се чува едно свирукане ако е скъсана.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      2. Във вторник ще го видя. Ако омаслява, само с почистване ще се реши ли проблема.3. Определено свири, трябва ли да се притеснявам за това.

      Коментар


        #4
        По точка 2 - аз лично съм извел картерните газове в атмосферата.Писна ми да ми цапат дебитомера за 10 000км.3. ако има пропуски там - сменяй, марка - по твоя преценка. Да споделиш после !По точка 1 - не вярвай на датчика за маслото, т.е. на показанията му на дисплея.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          купуваш си скобички за турбо пътищата и по точно за кулера вход и изход. вадиш маркучите от кулера ибезмасляваш ги хубаво отвътре и отвън със кореселин, после щуцерите на кулера отвън избърсваш с кореселин слагаш маркучите и стягаш яко с по 2 скоби на маркуч и проблема е отстранен. омасляването е от търбото тръгнало е да си ходи и затова омаслява навред. а оная пластмасовата простотия така наречена съд за картерна вентилация решението е много просто. демонтира се измива се обилно с обезмаслител или коресеклин отвътре и се гледа ако има спукано по корпоса се лепи с поялник ако нищо му няма се монтира отново и се сменят всички скоби. от опит го знам неси измислим или фантазирам... и последно за меката връзка... меката връзка е двоина оплетка попринцип външна и вътрешна и посредата е "подвижната" част тая оплетка отвън и отвътре предпоазва от разтегляне над допустимото ако е скусана оплетката тая връска я отпиши много скоро ще се скъса/пробие. ако вече е пробита мериш външния диаметар на трабата преди връзката и дължината на връзката и отиваш и си купуваш нова. след това при някой масйстор да ти я смени! цената на тази връзка е от порядъка на 20-25лв. за смяна още 20-30 зависи къде ще ти я сменят. може и за по малко даже това е от мен не барай въздушния филтър няма да е мазаен несе безпокой!

          Коментар

          Working...
          X