Днес най-накрая отидох на майстор да погледне всичките хлопания,притирсания и номерца на колата.Равносметката :-разбит накрайник на кормилната рейка отляво.-скъсано маншонче на карето пак отляво.-повреден притискателен диск (вероятно и феродов)-тропането в амортисьора не стана откъде е защото може да е и амортисьора и тампона отгоре.Питанката ми е следната :Какви са им цените накрайниците да видим ще ми стигнат ли да сменя и двата?Добре ли е 60лв за непуреновия маншон на карето (някаква нова технология е това при която не се сваля полуоската),за работата по накрайниците (съединителя ще си го сменям сам) и за свалянето на амортисьора и слагането му после пак?Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питанка за малко ремонт
Collapse
X
-
Re: Питанка за малко ремонт
Митко ти е отговорил на въпросите,аз вземам отношение към неопреновия маншон-ако това е цената/с труд или без труд/-Твърде висока е- Няма смисъл-идеята за тези маншони-/Неопрена е високоеластичен/ е основно за Френските автомобили,които са с неразглобяеми карета-просто при тях друг начин няма...При нашите възела е разглобяем-цената на един супер качествен маншон е под 1/4 от 60 лв....Греста е с Мо S2/-някои маншони ги продават заедно с нея,продава се и отделно...zfa159 написа::Добре ли е 60лв за непуреновия маншон на карето (някаква нова технология е това при която не се сваля полуоската),Благодаря предварително!Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Не ме разбрахте май - 60лв ми иска за самия маншон,за смяната на накрайника и за свалянето и качването на амортисьора а не само за маншона.По повод другите неща - идеята е че трябва да се вместя в 150лв някак поне засега.Притискателния диск ми е 45лв и ще си го сменям сам.Накрайниците са ми 34лв и тях ще си сменя сам.За карето май ще си трябва майстор (50-тина лв сигурно ще идат)Реглаж на предница около 15-тина лв (моля ви да ми препоръчате място където да ида защото на 2 ходих и нищо не направиха)И дотук стъпвам на около 145лв. За амортисьора мисля да помоля Митко като има време да и хвърли едно око за дефекта (или е тампона или е амортисьора ама не мога да преценя сам точно) и евентуално да ми помогне да оправим положението защото нямам пари и за намортисьора точно в момента.Исках да попитам още нещо - един колега ми каза че маслените се рециклират с една година гаранция след това за около 20-30лв на брой.Та се замислих ако е издухал този газовия (Cofap ама без гаранция) вместо да дам 50-тина лв за нов такъв да си рециклирам старите и да ги сложа тях с помощтта на Митко.Благодаря!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Наистина,колега не съм доразбрал...извинения...По мое мнение,цената за всички тези неща-маншон+труд,++ е в общи линии нормална/особено за София...zfa159 написа:Не ме разбрахте май - 60лв ми иска за самия маншон,за смяната на накрайника и за свалянето и качването на амортисьора а не само за маншона.Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
ами и аз да се намеся щом можеш да си смениш сам накрайниците значи със сигурност ще можеш и маншона на карето да смениш /изключително лесна операция правил съм го скоро при това/ само както каза митко ще ти трябва глух тънкостенен ключ 36 който на мен ми беше трудно да намеря , но преди това за да нямаш ядове иди на някоя гумаджийница за товарни коли да разхлабят гайката с "пистолета" маншон силиконов струва 5лв перфектен еzfa159 написа:Не ме разбрахте май - 60лв ми иска за самия маншон,за смяната на накрайника и за свалянето и качването на амортисьора а не само за маншона.По повод другите неща - идеята е че трябва да се вместя в 150лв някак поне засега.Притискателния диск ми е 45лв и ще си го сменям сам.Накрайниците са ми 34лв и тях ще си сменя сам.За карето май ще си трябва майстор (50-тина лв сигурно ще идат)Реглаж на предница около 15-тина лв (моля ви да ми препоръчате място където да ида защото на 2 ходих и нищо не направиха)И дотук стъпвам на около 145лв. За амортисьора мисля да помоля Митко като има време да и хвърли едно око за дефекта (или е тампона или е амортисьора ама не мога да преценя сам точно) и евентуално да ми помогне да оправим положението защото нямам пари и за намортисьора точно в момента.Исках да попитам още нещо - един колега ми каза че маслените се рециклират с една година гаранция след това за около 20-30лв на брой.Та се замислих ако е издухал този газовия (Cofap ама без гаранция) вместо да дам 50-тина лв за нов такъв да си рециклирам старите и да ги сложа тях с помощтта на Митко.Благодаря!TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
и аз ползвах такъв инструмент при мен се въртеше колелото и на спирачкаMitko написа:Аз за да разконтря гайката на главината ползвах правен инструмент. Глава 36 заварена на 1.5м метален лост. Дългия лост помогна за лесното развиване. Хубаво е някой да ти държи спирачката натисната, защото аз като напънах и първия път завъртя и мотора. Нищо, че беше на 1-ва скорост.
тогава разбрах всъщност че нещо не е наред по спирачната система /преди това си мислех че просто темпрата е със слаби спирачки/
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Ам значи доколкото разбирам трябва да развия гайката на лагера на главината с този ключ 36?.Като гледам май ще трябва после да измъкна самата полуоска от главината и да избия карето за да прекарам маншона.Може ли някой да ми обяси малко по-подробно как се прави стъпка по стъпка (оточнявам че става дума за шофьорското колело понеже май има разлики в карето като гледам картинките из ръководството) защото на кола с предно никога не съм сменял маншона.Ако някой има такъв ключ ще съм благодарен да услужи
Чудя се след като за маншона иска общо с работата 20-30лв има ли смисъл да се захващам.А накрайника на рейката не е нищо сложно или поне аз така си мисля засега
Благодаря!
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар