Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свирене на спирачките....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свирене на спирачките....

    ...сега в жегите ме прави впечатление че като спирам особенно на ниска скорост от примерно 20 км до 0 км спирачките ми свирят яко и е дразнещо.... преди 2 месеца по друг повод ги гледа майстор и каза че накладките са ОК... били почти нови....но аз съм чувал че дори и да не са изхабени имало стареене при тях и пак се прецаквали.....казвайте какво да правя с това свирене....не е болка за умиране знам но ме дразни.
    Fiat Brava 1.6 16V '98

    #2
    Re: Свирене на спирачките....

    SSPURSS написа:
    ...сега в жегите ме прави впечатление че като спирам особенно на ниска скорост от примерно 20 км до 0 км спирачките ми свирят яко и е дразнещо.... преди 2 месеца по друг повод ги гледа майстор и каза че накладките са ОК... били почти нови....но аз съм чувал че дори и да не са изхабени имало стареене при тях и пак се прецаквали.....казвайте какво да правя с това свирене....не е болка за умиране знам но ме дразни.
    Всеки път ли като спираш прави така?Може да си минал през някоя локва и да си намокрил диска...
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #3
      в тая жега да не си ги упекал. Спомни си как си карал на последък
      Tofas- Sahin 1.6 карб.

      Коментар


        #4
        И моите като загреят свирят като настъпя леко педала.

        Коментар


          #5
          doofiat написа:
          И моите като загреят свирят като настъпя леко педала.
          ...това звучи точно като моя случай... а не знам дали са евтини защото идват с колата от Италия...
          Fiat Brava 1.6 16V '98

          Коментар


            #6
            SSPURSS написа:
            doofiat написа:
            И моите като загреят свирят като настъпя леко педала.
            ...това звучи точно като моя случай... а не знам дали са евтини защото идват с колата от Италия...
            И аз не знам дали са евтини,защото са с колата от Италия, но за разлика от теб, аз знам,че моите са за смяна. Поне така ми казаха в Италсервиз. Но аз мисля,че има още живот в тях щом не свирят постоянно, а само при леко натискане(видях,че не са крайно изтъняли)

            Коментар


              #7
              При мен по-скоро има нещо като леко стържене, но не на метал, защото сменях накладки преди 2 седмици. Ходих в Александър авто и определено имам съмнения в накладките, които ми продадоха. Да не говорим, че ги помолих около 5 пъти да погледнат и задните спирачки дали са за смяна след като бях сигурен, че са. Отговорът беше, че са здрави. Е да ама не. Утре отивам да ги сменям.

              Коментар


                #8
                dark009 написа:
                При мен по-скоро има нещо като леко стържене, но не на метал, защото сменях накладки преди 2 седмици. Ходих в Александър авто и определено имам съмнения в накладките, които ми продадоха. Да не говорим, че ги помолих около 5 пъти да погледнат и задните спирачки дали са за смяна след като бях сигурен, че са. Отговорът беше, че са здрави. Е да ама не. Утре отивам да ги сменям.
                Охоооооооо, още един,който са го излъгали и няма да стъпи повече там. Батка, не се занимавай с тия идиоти. Там освен да прибират парите за паркинг на колите, които са им оставени, нищо друго не правят.

                Коментар


                  #9
                  Доколкото знам, примерно при продължителни спускания, ако накладките прегреят, повърхностния слой на феродото прегаря и става твърд в резултат на което почва да свири. Това не се отразява на надеждността на спирачките и изчезва от само себе си след известно време, когато въпросният повърхностен слой се износи. На мен редовно ми се получава, когато ходя по планини. След това свиря около седмица-две и после се оправя.
                  Shit happens, sometimes...
                  Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                  Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                  Коментар


                    #10
                    ivjordan написа:
                    Доколкото знам, примерно при продължителни спускания, ако накладките прегреят, повърхностния слой на феродото прегаря и става твърд в резултат на което почва да свири. Това не се отразява на надеждността на спирачките и изчезва от само себе си след известно време, когато въпросният повърхностен слой се износи. На мен редовно ми се получава, когато ходя по планини. След това свиря около седмица-две и после се оправя.
                    Моите спирачки също поскърцват малко, та реших да направя малко проучване из интернет. Както се оказва, просто си има накладки които си свирят и такива които не свирят след прегряване. Това почти няма връзка със спирачните им качества, или ако има, тя е положителна - тоест накладките, които свирят, спират по-добре. Също стигам до извода, че накладките които не свирят пък са по-меки и се износват по-бързо. Всички производители се мъчат да направят накладките тихи, но доколкото разбирам с малък успех защото е въпрос на компромис, като се намали свиренето се влошават други параметри... Така че, карайте си така и не се притеснявайте много.
                    Fiat Ritmo 105TC
                    1600cc 105к.с.

                    Коментар


                      #11
                      Много съм доволен, купих задни накладки за 30лв. от стамболийски 155 и ги смених в един сервиз малко след Дунев спорт на за 25лв. Момчето беше добро и си свърши работата съвестно. А отностно АЛ. Авто вече мога на 100% да твърдя, че дори не са погледнали задните спирачки.

                      Коментар


                        #12
                        ivjordan написа:
                        Доколкото знам, примерно при продължителни спускания, ако накладките прегреят, повърхностния слой на феродото прегаря и става твърд в резултат на което почва да свири. Това не се отразява на надеждността на спирачките и изчезва от само себе си след известно време, когато въпросният повърхностен слой се износи. На мен редовно ми се получава, когато ходя по планини. След това свиря около седмица-две и после се оправя.
                        Това е най-честата причина за свиренето, прегряване на повърхностния слой, при което накладките започват да спират по-лошо!И това е при качественните накладки, останалите си свирят когато решат!И колкото по-тънка става накладката, толкова по-прегрява, затова се сменят когато се износят 3/4 от стандартната дебелина!

                        Коментар


                          #13
                          ivjordan написа:
                          Доколкото знам, примерно при продължителни спускания, ако накладките прегреят, повърхностния слой на феродото прегаря и става твърд в резултат на което почва да свири. Това не се отразява на надеждността на спирачките и изчезва от само себе си след известно време, когато въпросният повърхностен слой се износи. На мен редовно ми се получава, когато ходя по планини. След това свиря около седмица-две и после се оправя.
                          Това е най-честата причина за свиренето, прегряване на повърхностния слой, при което накладките започват да спират по-лошо!И това е при качественните накладки, останалите си свирят когато решат!И колкото по-тънка става накладката, толкова по-прегрява, затова се сменят когато се износят 3/4 от стандартната дебелина!

                          Коментар


                            #14
                            Извинявам се за въпроса, може би е малко глупав, но как изглежда този датчик за износени накладки? Аз съм с Темпра 1.6 карбуратор, и като разглобих тапицерията на пода до шофьора, видях едно "цк ключе" (много силно наподобява него, поне по начин на действие), което не беше сложено никъде, просто беше прибрано да не се вее. Довечера ще сложа и снимка, да покажа как изглежда (сега апарата не е в мен). Възможно ли е да е бил махнат и прибран в купето?
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #15
                              Synthy написа:
                              Извинявам се за въпроса, може би е малко глупав, но как изглежда този датчик за износени накладки? Аз съм с Темпра 1.6 карбуратор, и като разглобих тапицерията на пода до шофьора, видях едно "цк ключе" (много силно наподобява него, поне по начин на действие), което не беше сложено никъде, просто беше прибрано да не се вее. Довечера ще сложа и снимка, да покажа как изглежда (сега апарата не е в мен). Възможно ли е да е бил махнат и прибран в купето?
                              Датчикът за износени накладки не се вижда,той е вътре в едната накладка.От нея излиза само едно кабелче,завършващо с букса която се включва в друго кабелче,което при мен е на предното ляво колело.Това цк ключе си нямам на идея за какво е.

                              Коментар

                              Working...
                              X