На ЦРВ сме го правили и с СТП и с К-флекс и с двете ефекта е същия, с тая разлика че с К-флекс излиза няколко пъти по евтино. К-флекс купувахме от фирма ИПКО в софия 10 лв квадратен метър 8мм дебелина микропореста гума тип затворена клетка, с метално покритие-самозалепяща, така се залепя че нема сваляне. Мислех си че тази която ще е на предния капак от жегата при мотора ще се разлепи но е уникално здрава. Парите за СТП не си струват предвид минималната а може би почти недоловима разлика. Само да ти кажа, нас ни мързи да изолираме пода, ние правихме врати и капаци, ефекта за обезшумяване в купето е нулев!!!!!! или ако го има е много много минимален, втори път с това не бих се хванал. Наистина по голям ефект може да се търси от изолацията на пода щото главно от там влиза шума от колелата. Единствения хубав момент при нас е че вратите в момента се затварят като на мерцедес-стегнато и без дрънчене, само казва туп и тва е
и другото което е качеството на музиката в колата се подобри меко казано няколко пъти!!!!! вратите вадят уникален звук сега немога да им се нарадвам
Но бученето от гумите си остана
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дайте идеи за шумоизолиране на пода :)
Collapse
X
-
lithrone
Да, аз съм твърдо за пода, а останалото ако имам мерак и време.Само за инфо - без фабричната изолация и мокет на пода, с 100 км./ч ми изпуши мозъка от бучене. Като се сетя, че поне седмица ще карам така и ми става лошоSlavi_Lancia написа:На ЦРВ сме го правили и с СТП и с К-флекс и с двете ефекта е същия, с тая разлика че с К-флекс излиза няколко пъти по евтино. К-флекс купувахме от фирма ИПКО в софия 10 лв квадратен метър 8мм дебелина микропореста гума тип затворена клетка, с метално покритие-самозалепяща, така се залепя че нема сваляне. Мислех си че тази която ще е на предния капак от жегата при мотора ще се разлепи но е уникално здрава. Парите за СТП не си струват предвид минималната а може би почти недоловима разлика. Само да ти кажа, нас ни мързи да изолираме пода, ние правихме врати и капаци, ефекта за обезшумяване в купето е нулев!!!!!! или ако го има е много много минимален, втори път с това не бих се хванал. Наистина по голям ефект може да се търси от изолацията на пода щото главно от там влиза шума от колелата. Единствения хубав момент при нас е че вратите в момента се затварят като на мерцедес-стегнато и без дрънчене, само казва туп и тва е
и другото което е качеството на музиката в колата се подобри меко казано няколко пъти!!!!! вратите вадят уникален звук сега немога да им се нарадвам
Но бученето от гумите си остана 
Иначе и аз положих самозалепваща, микропореста гума 12 мм. под предния капак, но ефекта на фабричната изолация е в пъти по-голям. Сега колата ми е по- шумна от преди и се чудя дали да не сложа и фабричната изолация в/у гумата.
Коментар
-
lithrone
Колега, тази стоителна изолационна вата, каменна вата ли е или е нещо друго?Питам понеже се оказа, че под задните седалки, където има най-много място за изолационенн материал, е областта с най-голяма пропускливост на шум от задните колела след бахажника.Искам да положа там, най-тънкия слой каменна вата - 3cм.Какво ще кажеш, добра идея ли е?За тавана се чудя дали да търся микропореста гума 3-4 мм или да положа пресована текстилна вата...Гредите на колата, мисля да ги напълня с полиуретанова пяна, понеже ако ги облепя със нещо ще имам проблеми при сглобяването.Какво ще кажете?Scorpion_BV написа:Според мен ако го правиш, направи го с нещо което си е за тази цел - Dynamat, STP. Изчетох де що има теми за заместители от строителната индустрия, но понеже съм се занимавал известно време с такива неща, ми е ясно, че ефекта с тях е минимален. Аз лично за себе си, смятам, че ако един ден стигна до момента да го правя, ще го направя с материали създадени за това. П.С. Преди години правих едно Пежо 205 с пробит от ръждата под. Беше на брат ми и искаше да спре да му се пълни колата с вода. Та заляхме голия под с едно черно боди, дето се маже с четка и става като гума след като стегне. Не помня "модела". Аз направо залях пода и стана много дебело. След което ми беше останала строителна изолационна вата, от тази дето е с алуминиево фолио от едната страна. Сложих един пласт с алуминия на долу и още един с алуминия на горе. Т.е. стана сандвич. След това сложихме мокета. Проблема беше, че мокета се надигна много и като стъпиш от горе пропадаше много и беше малко странно. Колата беше дизел и честно казано резултата след тая интервенция беше уникален. Просто такава тишина настана в колата, че не можехме да повярваме. Но разбира се, това не е вариант добър, защото ватата е карциногенна и това не е добре. Няколко месеца след това продадохме колата.
Коментар
-
Аз сложих флаш-банд по ламаринените части да оберат вибрациите и отгоре самозалепваща микропореста гума - 10мм. А на корите само микропореста гума и тогава ги монтирах. Като цяло стана добре имайки предвид че пунтото е малко и не съм обезшумявал допълнително багажника и задния капак. Определено има разлика спрямо това което беше преди. Сега най големия проблем е двигателния отсек с тракащия вариатор.Поздрави!
Коментар
-
Може да вземеш антикор който е на базата на синтетичен каучук предпазва от ръжда, щум и е устойчив много.След като изсъхне матирваш и пръскаш шегрен който се пръска на праговете и има много добри еластични способности, влаго и звукоизолиращ материал е.Запазва еластичността си, съхне бързо и има много добра адхезия.И след това може да залепиш само на коритата долу където се слагат краката шумозаглушителна пластина която има размери на 50/50 и след това да си слагаш мокета.После мареата ще е по-тиха вътре от S-classa .... просто ти гарантирам!!!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар