Здравейте колеги.Проблемът е и на газ и на бензин затова пиша тук.Колата работи отлично и на газ и на бензин , само когато ускорявам без да товаря двигателя ,но опитам ли да ускоря по рязко от по ниски обороти заглъхва за секунда,две леко придърпва и си поема -това е на бензин, на газ е същото само че не се стига до поемане а до детонация в смукателният колектор и въздуховода .Това е от месец,месец и половина,преди това всичко си беше нормално.Постепенно смених:Масло,филтри,кабели,свещи,изпарител,газовия т клапан и комутатора,свалих за почистване всички тръби , маркучите и тройника на газта-бяха си чисти.Бобината е на две години и е леко понапукана но пък всички цилиндри си работят-смених я защото не подаваше ток към третият цилиндър,а би трябвало два цилиндъра да не работят-след като я смених всичко се оправи.Помагайте колеги,че не останаха пари за метода проба грешка
.Може ли да е от бобината?Ако не то какво друго,датчик и така нататък ,работи и на газ и на бензин?Не съм замервал налягането от бензиновата помпа,но изключвам недостиг на гориво,бедна горивна смес и така нататък защото АГУ е вече практически нова а аз не жаля газта,пък и пробвах всякакви варианти с развиване-завиване на тройника.АГУ е обикновенна Ловато без емулатори и аванс коректор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 1,6 16V 1996г.Придърпва при ускорение
Collapse
X
-
Имах същия проблем, който доста ме измъчи. При мен проблема беше само на бензини. Оправих го след почистване на клапа и тпс. В моя случай обаче почистването доведе до по-голямо "задънване" и се наложи смяна на цялата клапа заедно със стъпковия мотор и тпс. Моя съвет е вземи пробвай с друга клапа. Поздрави!Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
nedialk00
проблема е в запалването нещо - на 100%, проверявай пъвро свещи, и бобина, и кабели може ама едва ли е от тях
Коментар
-
Смених бобината но проблема си остава-ускорявайки на трета ми придърпа,карах нормално,не целях да я тествам за да не се ядосвам.Сега остава да се върна назад към кабели и свещи.Кабелите са нови BERU но лулите им не са залепени добре,има луфт между двете им части- старите бяха добре прилепнали.Свещите са нови но и предишните бяха нови,на не повече от пет хиляди километра.peho написа:Моето предположение е, че не е от бобината, но нека колегата каже какво е станало.FIAT500.1.1.1997
Коментар
-
Логика има,защото когато си купуваш нещо ново от магазина гаранция няма какво купуваш - много добре знаем всички какво е качеството на някои от предлаганите резервни части.Сега към точка 2 - Аз съм имал идентичен проблем,на бензин и газ,като на газ беше много по-зле и общо взето като при колегата,но на всяка предавка при подаване на газ рязко.Реших го точно със смяна на кабели.За да открия проблема помолих един приятел за достъп до неговата кова със същия двигател и започнах едно по едно да разменям,като тествах за по-бързо с потягляна на втора(при наличие на проблема абсолютно невъзможно).При тези проби се оказаха кофти кабели - на тъмно след напръскване едвам искряха,даже ако не търсих искри нямаше да ги видя,но след смяната им всичко си доиде на мястото.По опита на колега от форума си сложих кабели за лада самара,за 9 лева или нещо такова,но при 1,6 една ли ще има толкова евтин вариант.Според мен,за да не се окаже наистина,че при теб не е от кабелите,колега,помоли някои със същия автомобил да пиете по кафе и размените кабелите.Пробваи с неговите и ако проблемът не изчезва няма да купуваш излишно нови кабели и ще продължиш да търсиш откъде идва белята.Колкото до свещите,два комплекта поред да са дефектни наистина ме съмнява.Не,че не съм късал ментета свещи,които не си издържат на заводско предвиденото затягане,но това е друга работа.УспехAlex_RT написа:Няма логика за мен да са кабели или свещи:1) са нови2) проблема е и на газ и на бензинПиши какъв е крайния резултат, че стана интересно
Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Само като идея, пробва ли да си разкачиш акумулатора за 1 нощ и да видиш после как е работата. При положение че го прави и на газ и бензин остава или запалване или нещо по датчици и електроника. Аз залагам на грешки в компютъра или сериозно заминала ламда сонда. Провери я и нея.п.с.не мога да разбера защо се мъчат всички да гадаят и да сменяват половината електорника по двигатела (в случая по запалването) ами не се направи една хубава диагностика с компютър (или лаптоп, на който как му отърва). Там си изпява всичко. Има ли искра няма ли, изпреварането как е, бобината подава ли равномерно искра към свещите, детонационни датчици, тпс-и, стъпкови моторчета ... абе общо взето всичко. От там може по-лесно да се определи проблема.п.п.с.не съм разбирач, както казах по-горе гадая и просто давам мнение. нека никой да не ми се сърди
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Колкото и да е хубава диагностиката.......... не може да ти каже кой кабел къде ти пробива. При газ винаги е по сериозен проблема, защото искрата в газова среда прескача по трудно между електродите на свещта. Колегата си е написал по нагоре, че два от кабелите нямат никакво съпротивление, демек са прекъснали.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар