Здравеите Момчета. Наскоро някои удари страничното огледало на Фиата ми. Ударът беше върху прибрано навътре огледало, в следствие на което самото огледало е читаво, стъклото му обаче е напукано. Искам да го сменя. Днес ми казаха, че могат да ми отрежат и продадат за 16 лв. Въпросът ми е как да махна самото стъкло от огледалото. Залепено ли е от вътрешната страна или?И в последствие как да поставя новото, с някакво лепило ли да го залепя или с двоинозалепващи лепенки?Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
смяна стъклото на страничното огледало Фиат Браво
Collapse
X
-
nedialk00
мисля че е на щипки, неможе да е залепено, и по скоро на две метални пластини който трябва да се натиснат и излизат с огледалцето
-
Това звучи интересно. Намира ли ти се схема или на някои друг колега, за да мога да се ориентирам какво точно трябва да направя?Новото огледало направо с тези щипки ли трябва да се продава или могат да се ползват и от старото?Благодаряnedialk00 написа:мисля че е на щипки, неможе да е залепено, и по скоро на две метални пластини който трябва да се натиснат и излизат с огледалцетоFiat Bravo 1.9 TD, 75
1999 г
Коментар
-
Сигурно. Но има подробност, че огледалата са ми сребристи в цвета на колата. Масово Браво виждам с черни огледала.Предполагам и от Марея/Брава става. Честно казано предпочитам да сменя само стъклото, огледалото изглежда читаво.valentino321 написа:Мисля,че за 15 лв ще си намериш цяло огледало тук във форума.Fiat Bravo 1.9 TD, 75
1999 г
Коментар
-
Бих ти препоръчал да си търсиш оригинално. Ако решиш да си режеш или да взимаш огледало на друга фирма(примерно българските за по 12 лева, каквото аз си взех) бъди сигурен, че то ще увеличава повече от оригиналното ти или пък обратното - да намалява обектите в него. А това е най-малкото дразнещо според мен.EX: Fiat Punto MK1 ELX, Fiat Bravo TROFEO, Fiat Punto MK2 ELX
NOW: Alfa Romeo 147 Distinctive
Коментар
-
Има го и този момент. Това ме съмняваше и мен. Благодаря ти за мнението. Явно рязането отпада.Добре, ако намеря оригинално огледало, някои ще пусне ли схема да видя как точно се сваля старото и слага новото?jjfreeman написа:Бих ти препоръчал да си търсиш оригинално. Ако решиш да си режеш или да взимаш огледало на друга фирма(примерно българските за по 12 лева, каквото аз си взех) бъди сигурен, че то ще увеличава повече от оригиналното ти или пък обратното - да намалява обектите в него. А това е най-малкото дразнещо според мен.Fiat Bravo 1.9 TD, 75
1999 г
Коментар
-
lithrone
Самото огледало е закрепено към ел. машинката с помощта на щипки. За да свалиш машинката, трябва да развиеш три болва или видии(в зависимост от годината).Няма нищо сложно.Схема не ти трябва.Огледай добре и ще се ориентираш.bigdarkmad написа:Има го и този момент. Това ме съмняваше и мен. Благодаря ти за мнението. Явно рязането отпада.Добре, ако намеря оригинално огледало, някои ще пусне ли схема да видя как точно се сваля старото и слага новото?jjfreeman написа:Бих ти препоръчал да си търсиш оригинално. Ако решиш да си режеш или да взимаш огледало на друга фирма(примерно българските за по 12 лева, каквото аз си взех) бъди сигурен, че то ще увеличава повече от оригиналното ти или пък обратното - да намалява обектите в него. А това е най-малкото дразнещо според мен.
Коментар
-
Опа извинявам се. Понеже е късно и обърках малко обяснението. Впрочем аз си мислех, че е само един бол отдолу на огледалото.Интересуваше ме схема как се вади само СТЪКЛОТО, мен огледалото ми се вижда читаво и цялостна смяна е много краен вариант.СТЪКЛОТО предполагам се вади както се вади фабричния касетофон, но не искам да го потроша, затова търся схема.lithrone написа:Самото огледало е закрепено към ел. машинката с помощта на щипки. За да свалиш машинката, трябва да развиеш три болва или видии(в зависимост от годината).Няма нищо сложно.Схема не ти трябва.Огледай добре и ще се ориентираш.Fiat Bravo 1.9 TD, 75
1999 г
Коментар
-
Не става само да го издърпаш напред, ще счупиш щипките, а има голяма опасност да счупиш и огледалото. Ако си ел. огледала, си търси огледало от такава кола, че е отопляемо. Разбира се купуваш, си само огледалото!Иначе ето хубава тема със снимки. Няма нужда да развиваш нищо от вътре, така че чети и действай направо от вторият пост. Първо развиваш трите болта в основата, и след това двата болта на самата куруба. Целият механизъм излиза напред. Разкачаш огледалото от щипките (4броя). Откачаш клемите от огледалото (ако е отопляемо), и това е. После по обратният ред. Правил съм го, нищо сложно не е, максимум 30 минути работа
.Успех.
Коментар
-
Колега златен си. Благодаря ти много, точно това ми трябваше като обяснение. Много добра работа свърши като ми даде линка.Има само един въпрос. Огледалата ми не са Ел. Какво има на мястото на кабела за ел., когато огледалата са "ръчни"?nikolce написа:Не става само да го издърпаш напред, ще счупиш щипките, а има голяма опасност да счупиш и огледалото. Ако си ел. огледала, си търси огледало от такава кола, че е отопляемо. Разбира се купуваш, си само огледалото!Иначе ето хубава тема със снимки. Няма нужда да развиваш нищо от вътре, така че чети и действай направо от вторият пост. Първо развиваш трите болта в основата, и след това двата болта на самата куруба. Целият механизъм излиза напред. Разкачаш огледалото от щипките (4броя). Откачаш клемите от огледалото (ако е отопляемо), и това е. После по обратният ред. Правил съм го, нищо сложно не е, максимум 30 минути работа
.Успех.Fiat Bravo 1.9 TD, 75
1999 г
Коментар
-
Със сигурност няма кабелиbigdarkmad написа:Огледалата ми не са Ел. Какво има на мястото на кабела за ел., когато огледалата са "ръчни"?
. Колегата Rokambol, е писал че разликата е:Не съм разглобявал като твойто огледало, може и да се наложи, да отвориш и свалиш от вътре. Не знам дали ще стане с разглобяване от основата директно. Някой друг колега да каже.На твое място бих действал. Ако работиш внимателно, няма какво да счупиш. При теб и двата вида огледало (с нагреватели и без) ще станат. Захващането им е еднакво. При мен бившият собственик е сложил такова без, ама го беше спукал, и то заради това че го е натискал отвън без да разглоби корубата.Rokambol написа:...писаната процедура е за огледало с електрическо регулиране, но при механичните разликата е само в една гайка и липсата на захр. кабели.
Коментар
-
Тои Rokambol добре е обяснил, че няма кабели. Ама да беше обяснил какво свързва "лостчето" от вътре с огледалото от вън. С оглед на това, че лостчето отвътре изисква определено усилия за смяна на позицията на стъклото отвън, предполагам някаква метална пластина или тръбичка ще да е.Да ти кажа и аз щях моето сигурно да го спукам, ако не беше пуснал линка с разясненията.Благодаря ти още веднъжnikolce написа:Със сигурност няма кабели
. Колегата Rokambol, е писал че разликата е:Не съм разглобявал като твойто огледало, може и да се наложи, да отвориш и свалиш от вътре. Не знам дали ще стане с разглобяване от основата директно. Някой друг колега да каже.На твое място бих действал. Ако работиш внимателно, няма какво да счупиш. При теб и двата вида огледало (с нагреватели и без) ще станат. Захващането им е еднакво. При мен бившият собственик е сложил такова без, ама го беше спукал, и то заради това че го е натискал отвън без да разглоби корубата.Rokambol написа:...писаната процедура е за огледало с електрическо регулиране, но при механичните разликата е само в една гайка и липсата на захр. кабели.
Fiat Bravo 1.9 TD, 75
1999 г
Коментар
-
Лостчето регулира позицията на огледалото посредством четири жила.Предполагам това те интересуваше?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар