проблема е че само на 2 цилиндър свеща става черна не е мокра не ми харчи масло всички останали са в добро състояние,имам няколко комплекта свещи пробах с всичи и само на 2-ри цилиндър прави тези мизерии колата има и газова уредбавъздушния филтър е на 3000 км а кабелите на 8000-9000 км моля за помощ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем със свещ фиат браво 1.6 103 коня
Collapse
X
-
Re: проблем със свещ фиат браво 1.6 103 коня
пробвах с други кабели,отново зачерни свеща на 2 ри цилиндърнякакви идей?????Djope написа:проблема е че само на 2 цилиндър свеща става черна не е мокра не ми харчи масло всички останали са в добро състояние,имам няколко комплекта свещи пробах с всичи и само на 2-ри цилиндър прави тези мизерии колата има и газова уредбавъздушния филтър е на 3000 км а кабелите на 8000-9000 км моля за помощ
-
черни я на газ тъи като карам повече на газ но паля на бензин нагара е сух не е омаслен черен,пробвах и с други свещи и с други кабели проблема е само на втори цилиндър става за няколко километра черен играиа си всеки ден и слагам нови свещи и след нчколко км пак същата процедураbobizdr написа:На газ или бензин цапа свещта ?
Коментар
-
Като караш на газ бензиновата помпа изключва ли се. Предполагам че не. Мисля си дали не ти изпуска бензин дюзата на 2 цилиндър.Ако бензиновата помпа поддържа налягане като караш на газ и имаш бензинова дюза която не затваря добре, получаваш обогатена смес газ и бензин в цилиндъра. От което - черна свещ. Може да потърсиш информация за диагностика на двигателя по цвета на свещите. Слагаш си някакво ключенце на захранването на бензиновата помпа и след като минеш на газ я изключваш. Няма да има налягане на рейката и на бензиновите дюзи и ако имаш изпускаща дюза тя вече не играе. Няма налягане, дюзата не изпуска.Слагаш си чиста свещ от някой друг цилиндър, караш известно време така и гледаш дали свеща е станала черна.Другият вариант, както казаха колегите преди мене - клапан.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
това е доста интересно и възможно което казваш защото напоследак забелязвам че бензина намалява доста бързо а аз не карам на бензин много даже хич само паляно не трябвали тези две горива едновременно да оказват влияние на работата и на движението на колата гърмежи придърпване и тнRiki888 написа:Като караш на газ бензиновата помпа изключва ли се. Предполагам че не. Мисля си дали не ти изпуска бензин дюзата на 2 цилиндър.Ако бензиновата помпа поддържа налягане като караш на газ и имаш бензинова дюза която не затваря добре, получаваш обогатена смес газ и бензин в цилиндъра. От което - черна свещ. Може да потърсиш информация за диагностика на двигателя по цвета на свещите. Слагаш си някакво ключенце на захранването на бензиновата помпа и след като минеш на газ я изключваш. Няма да има налягане на рейката и на бензиновите дюзи и ако имаш изпускаща дюза тя вече не играе. Няма налягане, дюзата не изпуска.Слагаш си чиста свещ от някой друг цилиндър, караш известно време така и гледаш дали свеща е станала черна.Другият вариант, както казаха колегите преди мене - клапан.
Коментар
-
това ли е единственото решени да се спре помпата?след това какво да правя като остънова че е от дюзаwwalker написа:Ако беше моно щеше действително да се дави. В твоя случай влиянието е минимално - 3 нормално работещи цилиндъра и един с богата смес.Djope написа:не трябвали тези две горива едновременно да оказват влияние на работата и на движението на колата гърмежи придърпване и тн
Коментар
-
най лесното което се сещам е да изключиш бензиновата помпа от кабелите в багажника и да пробваш да покараш само на газ и да видиш да ли е от това1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
Най-лесно е като откачиш буксата на инжекторите, след като обърнеш на газ. Покараш малко и да видиш дали отново ти "цапа" свещта.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Ти шегуваш ли се??? Бензин попада в цилиндъра през инжектора. Като няма ток до него, той няма да отвори. Бензина в рейката сам по себе си не е проблем, проблем е смесването на горивата, за което може да е виновен канала на емулатора на инжекторите за втори цилиндър.А и сам попита за лесен начин на тест, явно преди това предложените са били трудни......и според мен вдигането на капака и откачането на една букса е сравнително лесно.Djope написа:като откача инжекторите от кабелите какво ще се промени, през реиката продължада да си сиркулира бензинStefanaki написа:Най-лесно е като откачиш буксата на инжекторите, след като обърнеш на газ. Покараш малко и да видиш дали отново ти "цапа" свещта.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар