S.W.A.T. написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водната помпа консуматив ли е?
Collapse
X
-
Като взех Пандата писах запитване до Фиат - Италия точно по този въпрос, защото и при мен се върти от ангренажа. Отговора беше, че не е необходимо да се подменя с ангренажа. Това потвърдиха и тук в България. Ангренажа се сменя по ред причини, които касаят основно, материалите от които е направен. При по-тежки условия на шофиране, трябва да се смени на 3 години. Пак ли да сменяме помпа??? А и като знам ментетата на пазара, ако има признаци за теч, бих сменил семеринга само.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
ти пък от къде си сигурен, че като си купил 10 г. кола, си я взел с оригиналната помпа и примерно в Италия няма менте части?!!?Всеки има глава на раменете си - сам да си преценява! Е, преценката зависи и от дълбочината на джоба. Аз като обслужвах Ланчиата майстора ми каза, че се сменя заедно с ангренажа. Имам склонност точно на него да му вярвам - предвид и парите дето ми взеха като ми поръчваха частите - анг. комплект, водна помпа, филтър - маслен + въздушен - общо 180 лева...пък на Пунтьо - смятам ангренажа вече да не го сменям - докато издържи!roro написа:Аз съм на мнение, че всичко що е оригинално е в пъти по-качествено от алтернативните резервни части. Така че освен ако не е развалено, не виждам защо да се сменя, пък специално водната помпа и аз си мислех да я сменям, даже още си я возя тая дето я купих като сменях ангренажа вече 30 хил км, но добре че не я смених, защото има и варианта пак да се отвори двойна работа, ако не е качествена, даже съм чувал че веднъж смениш ли я - почваш да я сменяш като накладките
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Обясни ми - как се натяга обтягаща ролка?Всеки сам преценява дали да смени водната помпа и кога. Само после да няма теми от рода на "Клапан срещна бутало, защото ми изхвърли ангренажния ремък.Danchojn написа:Добре де, защо не е текла преди това. Да не натягате повечко?S.W.A.T. написа:Ами това което съм виждал е, че въпреки чистия антифриз като се натегнат протичат след някой друг ден
Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Колега, както пише в поста, все още си я возя в багажника онази дето я купух, когато се обслужваше колата. Но моя мастор също излезе читав и каза, че си дава налягане, не свири, не тече и по-добре да не я сменяме, щото не се знае каква съм купил....donnna написа:ти пък от къде си сигурен, че като си купил 10 г. кола, си я взел с оригиналната помпа и примерно в Италия няма менте части?!!?Всеки има глава на раменете си - сам да си преценява! Е, преценката зависи и от дълбочината на джоба. Аз като обслужвах Ланчиата майстора ми каза, че се сменя заедно с ангренажа. Имам склонност точно на него да му вярвам - предвид и парите дето ми взеха като ми поръчваха частите - анг. комплект, водна помпа, филтър - маслен + въздушен - общо 180 лева...пък на Пунтьо - смятам ангренажа вече да не го сменям - докато издържи!roro написа:Аз съм на мнение, че всичко що е оригинално е в пъти по-качествено от алтернативните резервни части. Така че освен ако не е развалено, не виждам защо да се сменя, пък специално водната помпа и аз си мислех да я сменям, даже още си я возя тая дето я купих като сменях ангренажа вече 30 хил км, но добре че не я смених, защото има и варианта пак да се отвори двойна работа, ако не е качествена, даже съм чувал че веднъж смениш ли я - почваш да я сменяш като накладките
Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
-
Не знам как става на конкретния шевролет.dobrujanetza написа:Обясни ми - как се натяга обтягаща ролка?По тая логика, дай да сменяме всичко въртящо, защото може да се счупи друго. Ако нещо е здраво и си работи, не виждам никакъв смисъл да се пипа. Скоро сменях на една тойота водна помпа. Автомобила е на 24г. И я сменихме, само защото протече гарнитурата и на корпуса, не семеринга. Никакви забележки иначе по помпата. Предишният ми автомобил, два пъти сменях ангренаж(Рено беше) пак никакви забележки по помпата. Все още се кара колата със същата помпа. Само че всички коли покрай мен(не се хваля, отбелязвам как е редно) не са виждали в охладителната система чешмяна вода и антифриз от 3лв/л. Така че тръгне ли корозия, и два пъти да я смениш за 50 000км, пак може да се скапе.dobrujanetza написа:Всеки сам преценява дали да смени водната помпа и кога. Само после да няма теми от рода на "Клапан срещна бутало, защото ми изхвърли ангренажния ремък.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Правилно те е посъветвал твоя майстор , а и общата цена е добра . Специално за JTD от доста хора знам , че е препорачително да се смени водната помпа , понеже оригиналната била с пластмасова перка при първите JTD-та , а след това слагат такава с метална перка . По магазините продават в момента такива с метална перка , което било по-добрия вариантdonnna написа:Аз като обслужвах Ланчиата майстора ми каза, че се сменя заедно с ангренажа. Имам склонност точно на него да му вярвам - предвид и парите дето ми взеха като ми поръчваха частите - анг. комплект, водна помпа, филтър - маслен + въздушен - общо 180 лева...пък на Пунтьо - смятам ангренажа вече да не го сменям - докато издържи!
За Пунтьо можеш да си го позволиш , за жтд-то не
Аз като сменях ремъци , пистовия се оказа оригинален с щампа Фиат , дори да е сменян преди е на поне 10г . Имаше леки наченки на цепене . Ангр. Гейтс на няма 45 хил беше почти перфектен , само ролката беше леко шумна , но може и да не са я сменили предишния път .За водната помпа и аз се чудих , но не намерих хубава тема из форума . Отказах се все пак
Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Цена на водна помпа
Здравейте,Бихте ли ми казали ориентировъчна цена на водна помпа - самата помпа+труд. Антифризът ми рязко намалява, което означава, че може би помпата е за смяна.... Колата е Пунто 95, бензин, инжекця.Благодаря предварително много!S.W.A.T. написа:Пример за водна помпа консуматив е шевролет лачети 1.4 , водната помпа е на ангрената и тя го обтяга
Ако не я смениш с ремъка трябва да си много набожен 
Коментар
-
nedialk00
локви под колата има ли ? ако няма няма как да ти намалява от водната помпа, дано да има локви под колата, защото другата причина за намаляване на анфтифриза няма да ти хареса на джоба ти
Коментар
-
nedialk00
издухана гарнитура, спукана глава
е може и от радиатора също да тече ама както ти казах ще има локви, поне според твойте думи де щом супер бързо ти намалява антифриза
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар