Не,не,никакъв шанс да дам толкоз пари.Засега съм сложил спортен филтър,ще махна катализатора и с парите който ще ми дадат за него (впрочем някой може ли да ми каже къде изкупуват катализатори по София (Дружба)) ще си купя спортно гърне,поне да има звук поне и засега маи на това се спирам,ако някой му хрумне още нещо да казва
Тунинг за 100 лева не се прави...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Защо серете на човека темата ? Аман колеги от вас, човека пита за някое съветче за дигане на кончетата на това пунто, много ясно че е по-изгодно да си вземе нещо с повече "кубици" кой не го знае това нещо ?!Ако можете помогнете, ако не, не пречете!
Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
Защо серете на човека темата ? Аман колеги от вас, човека пита за някое съветче за дигане на кончетата на това пунто, много ясно че е по-изгодно да си вземе нещо с повече "кубици" кой не го знае това нещо ?!Ако можете помогнете, ако не, не пречете!
с трици маймуни не се ловят....
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Вярно няма как да се сложи нещо което отдавна си е отишло най доброто е да се смени от 1.1 на 1.4 или 1.6 и готово стига тази да може да се продаде .Гледам има всякакви бобяви
ХОРА ПРЕДЕЛНО ЯСНО МИ Е,ЧЕ ОТ 55 КОНЯ НЯМА ДА СТАНЕ 200!!!И аз не целя това!kokss e прав,искам съвети как да посъживя мотора,с по семпъл тунинг,не тарся да слагам турбини и т.н.Като сложих спортен филтър,по-хубаво звучи и по-добре върви (познавам си колата),ето за такива малки неща питам конкретно....
ем, добре де , каква ти е целта тогава.аз си мислех че искаш 55 коня да ги направиш да дърпат като 100, ама това само с филтърче и аспухче няма как да стане. и не махай катализатора ако не е задръстен, щото ше ти се влоши вървежа и ще стане по шумна.
Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Филтър и гърне и си сипвай хубав бензин...С толкова пари това е...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
За 100-200 лв и аз съм съгласен да си направя колата от 80 на 150 коне.Ако откриеш начин как става това да споделиш непременно във форума.Иначе за 100 лв може да си сложиш хубави свещи,да си сипеш веднъж хубав бензин и да я вкараш яко в лютеницата.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
ако колата не работи както трябва квото и да правиш все тая провери компресия кабели -свещи дали са наред после бензинова помпа и дюзата дали пръска на облакколко гори в градско
за тез пари купи си платно и пътувай с вятъра видях и другата ти тема за турбина просто се откажи събери още 200-300лв и си купи нов мотор например 1.2 16в и давай в някой сервиз да ти го сложат
Моето от 3 год. е без катализатор и си върви перфектно за 55те си коня. Пък може и по-малко да са вече. Отделно, че леко ми е нагоряло крайното гърне и вади не силен, но приятен ръмжащ звук от 2-3 дупки отдоло. От страни звучи като 100тина коня А когато е студен двигателя боботи като с вал на 270’ :D
Идеи много...Въпросът е какви пари можеш да отделиш...Без да правиш промени по двигателя вариантите не са много...Права генерация с крайно правопоточно гърне...Хубави свещи и кабели ,спортен филтър ,който вече си си набавил...За генерацията ,първо виж на колко милиметра е твоята ,но ме съмнява да е повече от 50 мм ,да не е и 45 мм...препоръчвам ти не повече от 60 мм...Като е хубаво да се направи и колектор на 60 мм...След това може един ама не от готовите...Дотук минимума е към 2000 лева...Даже може и да не стигнат...Но като цяло това са нещата ,коита АЗ лично бих направил и смятам ,че си струват...
Не си заслужава на Пунто МК1 дето струва 1500-2000 лв читаво да му дадеш 2000 лв за тунинг,просто не се връзва.Не че не съм виждал откачени тунинги на стари коли,ама поне е било на мощни,а там страстта е друга.Но Пунто 55 коня няма как да стане петак Плюс това тези коне ги достига при определени обороти.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар