Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat marea 1.9 jtd105 не вдига повече от 160 км

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat marea 1.9 jtd105 не вдига повече от 160 км

    Здравейте! Вчера с баща ми почистихме EGR системата и почистихме дебитометъра. Пробвахме колата на магистралата и не вдигна повече от 150 на лек наклон и близо 160 км на равно. Оборотите които достигна бяха 3 500 на 5-та. Като я купих очаквах да върви много повече. На баща ми е Мареа 1.9 тд и вдига без проблем 180 км. Интересно, е че не ми харчи масло и не пуши. Не знам какво още да направя, но определено е спъната колата. Ако някой има като моя проблем и го е решим моля се да ми пише. Нормално ли е да не може да вдигне повече от 160 км?

    #2
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=75515
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #3
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=7Благодаря ти!

      Коментар


        #4
        Колега, развитие по въпроса?
        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

        Коментар


          #5
          1. Запушваш ЕГР с дебела ламарина, поне 1.5 мм и съответно изолираш и вакуума към клапана. Има тема във форума специално за JTD 105 с картинки.2. Почистваш МАР датчика, намира се на всмукателният колектор, буксата му е с три кабела за да се ориентираш. След това го замерваш - на празен ход трябва да дава 1.8 - 1.9 волта и при форсиране над 3 волта.3. Проверяваш зацепването на ангренажният ремък - прави се с фиксатор, няма белези или с чисто нов ремък. Потърси в мненията ми съм обяснил как става проверката с чисто нов ремък. Ако намериш някой, който има фиксатор още по-добре.4. Почистваш дебитомера, намира се на тръбата след въздушният филтър отиваща към мотора. Буксата му е с 5 кабела. Можеш да го изчистиш с меглио и после подсушаваш с компресор. В никакъв случай не пипай пластинките в датчика, само пръскаш с обезмаслителя. След това правиш проверка с волтметър какви стойности дава на 5-то краче спрямо маса.- на празен ход с ИЗОЛИРАН ЕГР трябва да е около 2.2 волта, при форсиране над 4 волта- на празен ход с работещ ЕГР 1.8-1.9 волта, при форсиране отново над 4 волта. Предполагаме, че ще изпълниш т.1 и това само за информация 5. Преглеждаш всички въздуховоди от въздушният филтър до турбината и от турбината към интеркулера и след това от интуркулера към мотора за отхлабени скоби, спуквания и т.н. Ако има нещо нередно го отстраняваш.6. Вече си шест точки, слагаш нафта и караш, като ако всичко си изпълнил добре по горните точки до 3-та ще наказваш доста коли по светофарите, като за учудване на всички дори при пълна газ колата няма да пуши ВЪОБЩЕ. Който не вярва да заповяда да му покажа.Успех!
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #6
            Благодаря за полезната информация! Ерг-то го чистих имаше доста боклуци. Ако го затапя да ли ще се отрази на мотора, че има доста противоречиви мнения, повечето казват, че колата ще почне да пуши, а други че изписва грешки по компютъра и т.н. Дебитометъра не беше много мръсен имаше само прах по него и го изчистихме. Само още един въпрос от моя страна като се изключи кабела трябва ли да светне индикация на таблото, че дебитометъра е изключен, че като пробвах не ми светна нищо на таблото? Благодаря предварително след като проверя всичко каквото си ми написал и я пробвам пак ще пиша. Много и се кефя на колата доста е запазена ама върви като тролей дано се оправи.

            Коментар


              #7
              grozdev_85 написа:
              Благодаря за полезната информация! Ерг-то го чистих имаше доста боклуци. Ако го затапя да ли ще се отрази на мотора, че има доста противоречиви мнения, повечето казват, че колата ще почне да пуши, а други че изписва грешки по компютъра и т.н. Дебитометъра не беше много мръсен имаше само прах по него и го изчистихме. Само още един въпрос от моя страна като се изключи кабела трябва ли да светне индикация на таблото, че дебитометъра е изключен, че като пробвах не ми светна нищо на таблото? Благодаря предварително след като проверя всичко каквото си ми написал и я пробвам пак ще пиша. Много и се кефя на колата доста е запазена ама върви като тролей дано се оправи.
              ЕГР-а го запушваш категорично, определено ще пуши по-малко да не кажа хич и ще се отрази добре на мотора. Грешка ще ти запише, но няма да свети нищо по таблото или да спъва колата.Дебитомера го провери както съм ти написал, има тема във форума.На Пунтото не съм пробвал, но на другата кола като изключа буксата на дебитомера не свети нищо по таблото нито влиза в авариен режим. Там мисля, че компютъра е същият като на JTD 105, защото всичко е на Бош 1-во поколение комън рейл.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар

              Working...
              X