Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна на термостат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смяна на термостат

    Днес най после си смених/ САМ / Термостата . Някаде за 1 час общо няма да тече и вече не карам на /замръзване / неможеше та вдигне повече от 80 градуса дори и да е загряла .Много под средата .Сега вече седи близо до средата и перката като загрее се вклучва за по дълго време .Мисля и че като работи на студено харчи повече .Особенно в София. /Майстор / ми казваше че трябва да извади всичко от горе да извади термостата .А друг като му казах че перката не включва винаги като загрее ме накара да сменя датчика за температурата на водата .Е сега е добре .Извод четете за Фиат в http://www.fiat-bg.org/
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    #2
    ако не е тайна каква е колата и ако е ПУНТО от първите напиши набързо горе долу как става, че и на мен ми предстои.че 1 час си е бая бачкане, аз на мерцедеса го смених за 10-15 мин направо на улицата.ако някой ми каже и приблизителна цена за термостат за Пунто 1,2SPI ще съм благодарен
    ● MB Е320 CDI 4 Matic 11.2007 ● Mazda 3 BL 08.2011 ● Toyota Hilux 2,5 D-4D 05.2007 ● Punto 1,2 SPI 10.1998 ●
    o Експертни оценки на имоти. Бизнес оценки o

    Коментар


      #3
      Телмостат

      Термостата е под 2 те бобини .Маистор ми каза че трябвало да извади всичко отгоре да стигне до болтовете но аз свалих само Акумолатора щото ми бе по лесно .развих 2 та болта и термостата излезе лесно .После по обратния начин .Слагаш термостата с гарнитурата .Надяваш маркуча и това е .Термостата е 18 лв.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        На мерцедеса е най отогре на мотора. на пунтото се намира под бобините. Разкачаш маркуча към радиатора някои път отнема повечко време когато е с скобите за еднократна употреба, развиваш двата болта на корпуса на термостата, почистваш добре главата и завиваш новия термостат, слагаш маркуча и си готовоПС явно сме писали по едно и също време с колегата

        Коментар


          #5
          Данке сега остава да ме светнете къде са бобините :D :D :D шегувам се ще ги намеря а как стои въпроса с антифриза?? изтича ли ?? трябва ли да се долива/обезвъздушава и т.н.??
          ● MB Е320 CDI 4 Matic 11.2007 ● Mazda 3 BL 08.2011 ● Toyota Hilux 2,5 D-4D 05.2007 ● Punto 1,2 SPI 10.1998 ●
          o Експертни оценки на имоти. Бизнес оценки o

          Коментар


            #6
            За съжаление се налага. подложи легенче отдолу.
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
            http://forum.fiat-bg.org

            Коментар


              #7
              Само да споделя, че не всички термостати се свалят за 1 час! Моят ми отне, около 2.30! На доста гадно място е, а и при моят двигател всичко е натъпкано кошмарно! Трябваше освен акумулатора да сваля и стойката му за да мога да се докопам до долният болт. Да не говорим, че в термостата влизат два датчика и около 5-6 маркуча! А за да нямам проблеми с течова и по-лесно сглобяване наклепах всеки маркуч с малко грес. Освен това нещо много важно-непременно сложете малко толоустойчив силикон върху новата гарнитура на термостата! Напатил съм се от нови гарнитури пък макар и гумени и перфектни на вид, затова обичам да се презастраховам!
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар

              Working...
              X