Здравейте,колебая кои двигателите да избера.Ако взема бензин ще му сложа газов инжекцион. Главно ме интересува какви са често срещаните проблеми при 3-те двигателя.От това което прочетох досега:1. Термостат и съединител при 3-те двигателя2. Маховик и дюзи при дизел-а3. 1.8GT и 1.9 JTD са с по-скъпи консумативи от 1.6 16V.Нещо друго?Попринцип не ми занимава да слагам газ, но от друга страна JTD-то е с по-скъпа поддръжка и има доста скъпи характерни ремонти.Ще съм благодарен ако ми помогнете да реша дилемата :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.6 16V, 1.8 GT или 1.9 JTD?
Collapse
X
-
Ти си си отговорил сам вече. Мятай се смело на 1.6, те сега са евтини, ако не ти харесва - после 1.8. А дизела - както сам каза - съединител с маховик - 1000 лв, дюзите също са скъпи, дебитомерът е скъп, а реално ползата ти е само 3-4 литра на 100 по-нисък разход за градското и 2-3 литра за извънградското, а щом и газов инжекцион ще слагаш - като пари с бензиновия двигател ще ти е значително по-евтино. Ще минаваш 100 км с 13-14 лв, а с дизела - със 17-18 лв. Тези 3-4 лв разлика на 100 км - за 20-30 000 ще си избиеш газовия инжекцион.
Коментар
-
Предполагам,че тук сарказма е 100 %Моето мнение e за JTDogi28b написа:Ти си си отговорил сам вече. Мятай се смело на 1.6, те сега са евтини, ако не ти харесва - после 1.8. А дизела - както сам каза - съединител с маховик - 1000 лв, дюзите също са скъпи, дебитомерът е скъп, а реално ползата ти е само 3-4 литра на 100 по-нисък разход за градското и 2-3 литра за извънградското, а щом и газов инжекцион ще слагаш - като пари с бензиновия двигател ще ти е значително по-евтино. Ще минаваш 100 км с 13-14 лв, а с дизела - със 17-18 лв. Тези 3-4 лв разлика на 100 км - за 20-30 000 ще си избиеш газовия инжекцион.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
nedialk00
колега взимай 1.6 16в- страхотен и безпроблемен мотор, с газов инжекцион върви даже повече отколкото на бензин, въпреки че ако вземеш с метални колектори слагай обикновенна газова, работи без проблеми много добре със съвсем малка разлика в динамиката
нищо лично към колеги с дизелови автомоболи, ама дизел на повече от 5-6 години не си купувай
и все пак много зависи и от това на какъв екземпляр ще попаднеш, ако попаднеш на читаво 1.6, с полагани грижи за него няма да имаш никакви ядове
Коментар
-
Много интересен коментар!!! На какво се основаваш?nedialk00 написа:... ама дизел на повече от 5-6 години не си купувай...А внимателният подбор и обгрижването не важи ли за дизеловият двигател? Или те дизелите са като клечки за зъби-чупят се след лек натиск.nedialk00 написа:...
и все пак много зависи и от това на какъв екземпляр ще попаднеш, ако попаднеш на читаво 1.6, с полагани грижи за него няма да имаш никакви ядове
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
lithrone
Аз имам две бензинки 1.6.Ако можех да храня и потдържам JTD, щях много да се радвам, но уви
Скоро смятам да си набавя едно TD,единствено защото искам да се заиграя със системите с олио.Ти прецени, можеш ли да го обслужваш и да му пълниш резервоара...
Коментар
-
nedialk00
пак казвам ако е нова дизелова кола на 5-6 години да, но за 13-14 годишен автомобил който е на 250 000+ дизелов мотор не е за предпочитане поне според мен де
иначе ако си купувам нова кола бих взел дизел
Коментар
-
Re: Bravo 1.6 16V, 1.8 GT или 1.9 JTD?
1. Термостатът вярно го смених преди 3г. На 150К+ си карам с оригиналният съединител - защо да е слабо място? Други колеги също на около 200К сменят оригинала;2. Дюзите определено са слабо място на 1.6 16V - цапат се, дефектират... на дизела незнам;3. Аз честно разлика в цените на консумативите за 1.8 & 1.6 16V не виждам - сходни цени на почти всичко, едни и същи масла.deather написа:От това което прочетох досега:1. Термостат и съединител при 3-те двигателя2. Маховик и дюзи при дизел-а3. 1.8GT и 1.9 JTD са с по-скъпи консумативи от 1.6 16V.Нещо друго?
Коментар
-
Карам 1,6 вече над 90 000 км с газов инжекцион. На дълго без климатик разхода ми е падал до 6,9 газ. Личното ми мнение е ,че темата е доста доста спорна.... Не е въпроса какъв е мотора , по-важно е в какво състояние е колата. То и москвича е с евтина поддръжка ама кой кара москвич...Колкото и евтина да е поддъжката ако се разваля през ден какво правим. Отиваш гледаш харесваш и купуваш. Те хората са го казали- кола, жена и прасе са на късмет.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Кой знае, може и така да е... Но все пак всичко, което съм написал - мисля, че е вярно. По-добре да пиша фактите, а колегата да си направи извод сам, отколкото субективното ми мнение. А то е - ако трябва да оценя трите вида двигатели - оцнявам ги съответно с 4, 4.1 и 8, от 10 точки. Ако избирам бензинов - 1.8 категорично. Ако избирам дизелов - JTD 100, категорично. Ако избирам бензин или дизел, тогава се намесват още много фактори, предимно финансови.iakvvu написа:Предполагам,че тук сарказма е 100 %
Коментар
-
JTD 100.Нисък данък, евтино обслужване..........ако дойде време за смяна на съединител ще дадеш 200/300 лв ...........Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Чувал ли си, има едни мотори на Мерцедес... дето карат по милион и половина километра без ремонт. Сещаш ли се за кои мотори става въпрос и на какво гориво работят те (годинките на мотора са над 25, а не 5). А дано се сетиш ама на дали.Аз път току що реших, че бензинова кола на над 5-6 години за нищо не става. Затова ще продам и двете си коли - едната на 21, другата на 38, само защото са бензинови и са над 5 години. Yellow_Flash_Colorz_PDT_04nedialk00 написа:колега взимай 1.6 16в- страхотен и безпроблемен мотор, с газов инжекцион върви даже повече отколкото на бензин, въпреки че ако вземеш с метални колектори слагай обикновенна газова, работи без проблеми много добре със съвсем малка разлика в динамиката
нищо лично към колеги с дизелови автомоболи, ама дизел на повече от 5-6 години не си купувай
и все пак много зависи и от това на какъв екземпляр ще попаднеш, ако попаднеш на читаво 1.6, с полагани грижи за него няма да имаш никакви ядове 
1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

Коментар
Реклама
Collapse



Коментар