някой може ли да ми каже от какво ми пада ремъка на динамото(става когато пусна климатика за по дълго),казаха ми че може обтягащата ролка да е крива , нкой ако може да каже и цени.Ще трбва да сменям ангр. ремък масло , филтри и всички работи при първоначална покупка на кола колко пари горе долу да приготвя.Също така какво ще кажете за частите от евро 07 или нещо такова беше добри ли са като качество.Колата е фиат мареа 1,9 тд 100к.с.Мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пада ремъка на динамото
Collapse
X
-
абе хора какви са тези цени
хората на запад не знам дали дават по толкова пари за колите си. аз си смених ремък на динамото/и на хидравликата/ и този на водната помпа срещу 11 ли 13 ли лв, филтър въздушен 5 и нещо или6 беше. сега смятам да си сменя и ангренажа за 40-50 кинта и вече само газта ще сменям
може и маслко да взема да сменя за 30-тина лв и тва е.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Това за ладичка ли са цени, колега? :P Щото за един тип двигател цените за консумативите са едни, за друг други! На мен да речем едната ролка за ангрежаният ремък ми струва не по-евтино от 80лв!pakumba написа:абе хора какви са тези цени
хората на запад не знам дали дават по толкова пари за колите си. аз си смених ремък на динамото/и на хидравликата/ и този на водната помпа срещу 11 ли 13 ли лв, филтър въздушен 5 и нещо или6 беше. сега смятам да си сменя и ангренажа за 40-50 кинта и вече само газта ще сменям
може и маслко да взема да сменя за 30-тина лв и тва е.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Абе пи4 какво сравняваш някакво си Добрич с София-там жсички са изгладнияли като вълци и за 2 лева сжирка ше ти опънат :Ppakumba написа:абе хора какви са тези цени
хората на запад не знам дали дават по толкова пари за колите си. аз си смених ремък на динамото/и на хидравликата/ и този на водната помпа срещу 11 ли 13 ли лв, филтър въздушен 5 и нещо или6 беше. сега смятам да си сменя и ангренажа за 40-50 кинта и вече само газта ще сменям
може и маслко да взема да сменя за 30-тина лв и тва е.Bradwa 1.8-goliama pri tova
Коментар
-
абе ти може и без пари да ми направиш свирка. говоря ти за софияI’m_crazy написа:Абе пи4 какво сравняваш някакво си Добрич с София-там жсички са изгладнияли като вълци и за 2 лева сжирка ше ти опънат :Ppakumba написа:абе хора какви са тези цени
хората на запад не знам дали дават по толкова пари за колите си. аз си смених ремък на динамото/и на хидравликата/ и този на водната помпа срещу 11 ли 13 ли лв, филтър въздушен 5 и нещо или6 беше. сега смятам да си сменя и ангренажа за 40-50 кинта и вече само газта ще сменям
може и маслко да взема да сменя за 30-тина лв и тва е.
пък на теб като толкова ти е акъла и не можеш сам да смениш 2 ремъка за 15 мин. нека те ръсят.аре ходи да е*еш баба си
отговарям на владим: темпра 1,6. единия ремък струваше 5ли или 6 лв-този на водната помпа. другия пистовия нещо от сорта на 7. смених си ги сам-около 20 мин. ми отне. въздушния филтър от симеон си го взех. маслото ще сменям на симеоновко шосе-валволин май се казва и сервиза, не съм сигурен. маслото е някво наливно уж валволин, коой знае. там съм сменял преди 4,5 или 5 кинта литъра. ангренаж няма да сменям тук, щото са ебахти обирджийте. само за труд ми искаха 100/щото била двувалка/ кинта на кромата, в козлодуй си го смених за 40-без ролки.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Обещах цените в Русе:79 лв. - ангренажен ремък дебел 250 мм и дълъг 158 зъба (за 1,6 16V),67 лв. - едната ролка, ...53 лв. - другата ролка;17,50 лв. - ремък за динамото15 лв. - ремъка за климатика8,80 лв. - ремъка на хидравликатаТруда почва от 20-30 лв зависи до кой ремък трябва да се добере майстора щото то само двигателя не се вади ако се сменят сичките и може да стиге 40 - максимум 50 лв - ама само ако не го свариш да седи без работа, а да чакат няколко коли преди тебе и се направи на зает. Без инструменти в едното ръководство нали пишеше как да си направиш алтернативни инструменти фиксираши колелата - да ама аз не смея да си правя експерименти що се отнася до рискуване и повреди по двг. Колегата му е излязло скъпо ама поне знай, че ако е извадил къзмет с качеството на материала на новия ремък и още повече финната регулировка на опъването му така че да те се товари или търка някъде - то - следващите 50-60 000 км може да си кара спокойно без да го е страх от счупване на двигател. Даже Фият дават на оригиналния ремък 115 000 ама аз само ролките мисля да оставя толкова ако има хляб у тях (да карат оставащите 30 000 с новия ремък преди да му проверя състоянието). Все пак и повече годинки се е пекъл и свивал през сезоните този ремък - а не както те са предвидили 115 хил да се стигнат за 3 до 5 години.
Коментар
-
Никой не е длъжен да чете ако не го вълнува. Имаш как да спреш уведомяването за темата. Вие трябва да сте благодарни, че не съм писал на латиница. Няма да участвам в конкурс за есе, че да си проверявам и за грешки. Аз си мисля, че с толкова снимков материал тема за гърнета друга няма. И ще продължа да добавям и след края на ремонта за да кажа какъв е резултата. Какъв е проблема ? Мястото на сървъра за форума ли се свърши, какво ли ?duw2 написа:Колега ти си правиш свободни съчинения, че и не много кратки. Не ни занимавай с глупости. И си поправяй грешките, бива ли да пишеш толкова неграмотно. Извини ме и карай безаварийно със стари ролки и нови ремъци.
Коментар
-
не е от темата, а от форума. забележи темата "с колко да карам до морето, че да не ми се счупи фиата"-аз по-смешна тема не съм виждал, обаче за 1 час се напълни с мнения, а като има сериозна тема, напр. "колко е еди-коя си хлабина" една седмица никой нищо не пишеniko_ymn написа:аз май съм попаднал в тема "за к"во да се заяждаме днес?"pakumba написа:абе ти може и без пари да ми направиш свирка
нещо в последно време едни специалистите се появиха
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар