Колеги, вчера вечерта се получи проблем с климатика. Тръгвам си от работа и реших малко да го пусна , че беше много задушно. Натиснах копчето и изчаках 3-4мин. да тръгне и затворих прозорците, но в купето влизаше само топъл въздух. След няколко натискания на стартовият бутон на климатика ми направи впечатление, че двигателят не се натоварва както когато е пуснат климатика, но индикатора на копчето свети като при пуснат климатик. Колата е Брава 1,4 12V.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава климатик
Collapse
X
-
Re: Брава климатик
виж първо предпазителитеима тема в която е описано къде саgeorgiarg написа:Колеги, вчера вечерта се получи проблем с климатика. Тръгвам си от работа и реших малко да го пусна , че беше много задушно. Натиснах копчето и изчаках 3-4мин. да тръгне и затворих прозорците, но в купето влизаше само топъл въздух. След няколко натискания на стартовият бутон на климатика ми направи впечатление, че двигателят не се натоварва както когато е пуснат климатика, но индикатора на копчето свети като при пуснат климатик. Колата е Брава 1,4 12V.
-
Съжалявам, че разводнявам темата...На моето Punto проблема е същия. Нов внос е. Въобще не се чува да зацепва шайбата(електромагнита) на компресора. Предполагам, че дори да няма фреон би трябвало да се чува някакво "чаткане" при включване на климатика... Бъркам ли? Това ме навежда на мисълна че има проблем в "тока" а не просто фреон, пълнене и т.н.Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
Колеги,почти всички Авто-климатици имат защита по ниско и високо налягане на хладилния агент/датчика се нарича пресостат/...в това число и Пунто...а някои и срещу прегряване при работа на компресора...ако фреона е изпуснал, или има някакво запушване в системата,никога няма да включи...Ако бушоните са здрави, или след смяна пак горят...Отидете на качествен сервиз за Авто-климатици за решаване на проблема...bogidar написа:Съжалявам, че разводнявам темата...На моето Punto проблема е същия. Нов внос е. Въобще не се чува да зацепва шайбата(електромагнита) на компресора. Предполагам, че дори да няма фреон би трябвало да се чува някакво "чаткане" при включване на климатика... Бъркам ли? Това ме навежда на мисълна че има проблем в "тока" а не просто фреон, пълнене и т.н.Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Явно това ще е начина. Дано моя проблем пък и на колегата се разреши по най безболезнения(ценово/времево) начин.Edit:georgiarg сега видях, че си от Пловдив. Ако намериш разрешение на проблема или попаднеш на читав сервиз пиши за развитието на нещата.vesko.t написа:Отидете на качествен сервиз за Авто-климатици за решаване на проблема...Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
Не се чува - дори и когато си е съвсем редовен. Аз го усещах в гармания със 140 км/ч по аутобана като съвсем леко придърпване - сякаш някой е отворил внезапно - до средата някой джам и вятъра почва да забавя колата като платноходка. Просто леко ти зема силите на мотора - се едно си пускаш денамото на фара на велосипеда ама много по-леко осезаемо. Аз при ниска скорост нищо не усещам нито чувам. Проблема е че преди няколко седмици съм го забравил пуснат и на стартер нещо претоварих и акумулатора и налягането на фреона или на маслото в компресора щото прокапа под двигателя в гаража и спря да ряботи и при мен - и наистина и придърпването изчезна - като с махнат ремък (без да е свалян).bogidar написа:На моето Punto проблема е същия. Нов внос е. Въобще не се чува да зацепва шайбата(електромагнита) на компресора. Предполагам, че дори да няма фреон би трябвало да се чува някакво "чаткане" при включване на климатика... Бъркам ли? ... и т.н.
Коментар
-
Климатика може да не включи ако не зацепи и перката/ите, които охлаждат радиатора
Проверете си дали дава добър контакт релето на перките и бушоните
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
С моя климатик се случи нещо странно. Миналата седмица в неделя спря и не се включваше. Затова питах във форума за предпазителите. След проверка всички се оказаха изправни. Отидох в сервиза където го пълниха с фреон. Количеството достатъчно, налягането добре но майстора каза "Сега ще го оправим". Източи фреона и пак го напълни в климатика но добави накакво масло във фреона. Климатика не тръгна веднага след тази операция но на другия ден всичко се оправи и сега климатика работи.
Коментар
-
Аз бях в събота до сервиза на фиат на Пещерско. Оказа се, че имам спукана тръба. Като легнах под колата и аз я видях. Явно нещо от вибрациите е станало. Изглежда като срязана. Намира се в участъка под акумулатора. Искат ми 200 лева за ремонт - заваряване, пълнене. Парите не са малко но и работа има доста. Трябва да се свали цялата система като гледам. Но се притеснявам после да не се окаже нещо от сорта на блокирал компресор или... Та тези 200 лева да не ми стигнат. Някой имал ли е подобна случка?Fiat Punto 1.7TD
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар