Привет.Рядко вземам мнение по въпросите но пък ми е интересно да чета.По въпроса за преходните фланци на колегата ще взема мнение защото като гледам доста хора не са на ясно за какво става въпрос.За така нареченият подходящ материал никой от нас не знае какъв е той,че е стомана да стомана е но чак пък закалена не.За изработката трябват четири парчета Ф-? което не знам в момента колко е, и минимум дебелина 20 мм.за да може да се скрият съществуващите 4 болта които ще захванат фланеца към главината.Оттук нататък се решава дали захващането на новите джанти ще е с болтове(оригинални за предпочитане)или шпилки.Аз клоня към болтове защото точно така нареченият специален материал от който ще се изработят шпилките може да направи доста голяма беля.Освен материала са необходими,кадърен стругар който на направи фланците без биене по центриращият диаметър, по който в последствие някой фрезист разполагащ с достатъчно знание и делителен апарат или делителна маса ще разпробие отворите за резбите и за закрепване към главината, което с една дума е най отговорната работа за да не бие гумата след това. Минуси на цялата работа всяка главина ще се утежни с от 2 до 3 кг. което си е много нещо. Друг минус ако се наложи да се купува материал и да се плаща на майстори ще е по евтино да се сменят главините.Цените на материалите от години са убийстени а и услугите също. единствен плюс от цялата работа е че ще се разшири стъпката на колата но не се знае какво ще се получи и дали ще опре в някой калник.Надявам се да не съм досадил на някой с дългото ми излияние. Ако колегата има желание ориентировъчно да знае каква е цената за това изпълнение да пише едно ЛС и ще му отговоря ориентировъчно какви са цените на материалите и цените на труда. Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трансформация чрез фланци
Collapse
X
-
Дайте ми точните размери и ще го начертая с AutoCAD.nelegalniq написа:...Ако някой разполага с по добра програма за чертежи и може да направи по точен чертеж нека помогне на колегата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
За сега е известно само разстоянието между болтовете 98мм. Другото колегата може да ти го измери и да ти каже.А ако се цели лекота на фланеца, мисля че има един самолетен алуминий ли как точно се води който е здрав и същевременно лек.Dido_Lyubenov написа:Дайте ми точните размери и ще го начертая с AutoCAD.
Коментар
-
Фланце може да стане по съвсем по лесен начин, единият отвор на главината съвпада с едия отвор на фланеца и се хваща с по дълъг болт а останалите са на шпилки. По изчисли с ЕТ на джантата с фланеца дали няма много да излезне извън калника и да опира, по лесния и по евтиния начин според мен е да ти се надупчи главина на 5x98 на фреза или на кординатна система.Ето за какво говора само, че е на обратно и с друг размер, но идеята е същаща:
Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
-
Това е верният отговор.riot написа:Фланце може да стане по съвсем по лесен начин, единият отвор на главината съвпада с едия отвор на фланеца и се хваща с по дълъг болт а останалите са на шпилки. ...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Точно това търся и аз :D От 5 болта да станат 4.Това твоя изработка ли е или използваш снимите само за онагледяване?riot написа:Фланце може да стане по съвсем по лесен начин, единият отвор на главината съвпада с едия отвор на фланеца и се хваща с по дълъг болт а останалите са на шпилки. По изчисли с ЕТ на джантата с фланеца дали няма много да излезне извън калника и да опира, по лесния и по евтиния начин според мен е да ти се надупчи главина на 5x98 на фреза или на кординатна система.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Малко спам да внеса в темата. Относно разпробиването проблеми няма, защо обаче трябва да се ползват 3 шпилки вместо 1 по дълъг болт и 3 нормални. Шпилките са по-леки от болтовете ли? Просто ми е интересно, не се заяждамriot написа:Фланце може да стане по съвсем по лесен начин, единият отвор на главината съвпада с едия отвор на фланеца и се хваща с по дълъг болт а останалите са на шпилки.
Коментар
-
то не пречи и с болтове да се направи ама с шпилки е по-здраво и по-лесно се качва джантата.Hristian_Aleksiev написа:Малко спам да внеса в темата. Относно разпробиването проблеми няма, защо обаче трябва да се ползват 3 шпилки вместо 1 по дълъг болт и 3 нормални. Шпилките са по-леки от болтовете ли? Просто ми е интересно, не се заяждамriot написа:Фланце може да стане по съвсем по лесен начин, единият отвор на главината съвпада с едия отвор на фланеца и се хваща с по дълъг болт а останалите са на шпилки.
Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
-
riot написа:то не пречи и с болтове да се направи ама с шпилки е по-здраво и по-лесно се качва джантата.Hristian_Aleksiev написа:Малко спам да внеса в темата. Относно разпробиването проблеми няма, защо обаче трябва да се ползват 3 шпилки вместо 1 по дълъг болт и 3 нормални. Шпилките са по-леки от болтовете ли? Просто ми е интересно, не се заяждамriot написа:Фланце може да стане по съвсем по лесен начин, единият отвор на главината съвпада с едия отвор на фланеца и се хваща с по дълъг болт а останалите са на шпилки.
Не за по-лесно колега. Когато отворите на фланеца нямат просвет от другата страна ( понеже са затапени от главината ) там може да се натикат боклуци и когато сменяш гума, тези боклуци може да ти попречат да звиеш болтовете както трябва за да притиснат джантата. Тогава по време на движение те ще се скъсат и ще си гониш гумите по пътя. Друго важно нещо е колко ще са навити във фланеца. Шпилките ще ги навиеш докрай при монтажа на фланеца и ще си сигурен че са навити колкото трябва, а болтовете ще трябва да са по-къси и с доста точна дължина за да има някаква сигурност.
Затова когато отвора е затапен от едната страна, задължително се поставят шпилки
Успех на всички които захванат с това начинание !
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Да ти кажа честно преди да мина шпилка карах на болтове бая време и не ми падала джантата, но шпилките е по-добрия избор.Dido_Lyubenov написа:riot написа:то не пречи и с болтове да се направи ама с шпилки е по-здраво и по-лесно се качва джантата.Hristian_Aleksiev написа:Малко спам да внеса в темата. Относно разпробиването проблеми няма, защо обаче трябва да се ползват 3 шпилки вместо 1 по дълъг болт и 3 нормални. Шпилките са по-леки от болтовете ли? Просто ми е интересно, не се заяждамriot написа:Фланце може да стане по съвсем по лесен начин, единият отвор на главината съвпада с едия отвор на фланеца и се хваща с по дълъг болт а останалите са на шпилки.
Не за по-лесно колега. Когато отворите на фланеца нямат просвет от другата страна ( понеже са затапени от главината ) там може да се натикат боклуци и когато сменяш гума, тези боклуци може да ти попречат да звиеш болтовете както трябва за да притиснат джантата. Тогава по време на движение те ще се скъсат и ще си гониш гумите по пътя. Друго важно нещо е колко ще са навити във фланеца. Шпилките ще ги навиеш докрай при монтажа на фланеца и ще си сигурен че са навити колкото трябва, а болтовете ще трябва да са по-къси и с доста точна дължина за да има някаква сигурност.
Затова когато отвора е затапен от едната страна, задължително се поставят шпилки
Успех на всички които захванат с това начинание !Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар