Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на купето на Fiat Tipo?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на купето на Fiat Tipo?

    Привет колеги!!! Имам Фиат Типо 1.4 mi 1990 година, на газ, който целия е прогнил отдолу. Мислех да го продавам но се отказах и реших да си го карам още понеже двигатела ми е в добро състояние а и е на 200 000 км. Искам да попитам по запознатите от вас, ако реша да сменя купето на колата, колко може да ми струва купето с амортисьорите и ако е от Темпра дали може да се прехвърли двигатела без много да се правят много промени по шасито.
    Прикачени файлове

    #2
    Всичко от типо става и на темпра. Практически те са един и същ автомобил!А за това колко ще ти струва си има раздел купува/продва.
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Само където темпрата едвам ще помръдне с този 1.4. Намираш някоя кола с блокирал двигател, ползваш твоята за донор и оправяш другата. Само гледаш да не е изгнила.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Мислех за Темпра понеже четох, че са произвеждани до 97-98 и за да е по-ново купето, защото ламарините не им са от най-здравите ... просто не ми се изхвърля здрав двигател и да си купа после Голф 3 на 220 000 примерно за 2500 - 3000 лева ми се вижда много несериозно ...

        Коментар


          #5
          Произвеждат се до 96г. И не го изхвърляй, продай го Но по-добре си го трансплантирай. Най-добре намери типо с твоят двг, както казах - блокирал, и само ще смениш парчето желязо. Това е най-безболезненият вариант.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Екстра им е ламаринта ама зависи дали са дошли от швейцария/германия или от страните където хврълят по малко луга.Мойто преимерно е 92ра и няма грам ръжда! Даже на места където е паднал шегрена пак си държи!
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Моя е от Германия и само гредите му не са изгнили, праговете и пода са кошмар, на крик не може да се вдигне казаха ми да търся внос от Италия, там нямали толкова ръжда ...

              Коментар


                #8
                Търси купе от Типо след 92г. Те са галванизирани и нямат тези проблеми с ръждата. Цените са около 300лв, карабина, необорудвано купе, прехвърлянето ще ти отнеме минимум 2 седмици, ако работиш сам. Трябва да си много прецизен с твоята инсталация. Дори и купето да е било от същото, като твоето Типо, е възможно в инсталацията да има съществени разлики. Един съвет - ако можеш, търси купе в същия или подобен цвят на твоята, това ще ти спести простотиите за пререгистрация в КАТ.P.S. От Темпра става, но трябва да вземеш купе с арм. табло и инсталацията за него.
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар

                Working...
                X