Колеги, със същата кола съм (пунто, 2000 г.) и имам същия проблем.Наскоро сменях съединителя и диагностицирахме от къде е проблема, а именно горната помпа на педала.При мен също се появява само когато е топло и колата е оставена на слънце.Проблема идва от това, че помпата е пластмасова и че буталото на педала не влиза директно в нея, а леко под ъгъл.Това създава по-голямо напржение върху помпата и в комплект, че е пластмасова и вече на години и почва да скърца.Решението на проблема е едно - смяна на помпата.Цената и е около 60 лв, смяната вече колкото се договорите.Има и една втулка на педала на съединителя, която също е пластмасова и се чупи в един момент, тя също допринася за цялата работа.При мене майстора, който прави колата извади педалите, смазва всичко наред едно по едно, но скърцането пак се появява като оставя колата на слънце няколко часа.Помпата не я смених тогава, защото нямах пари, но просто да знаете има ли скърцане помпата е проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скърцане на съединителя
Collapse
X
-
реши ли си проблема колегаRalitto написа:Здравейте
Имам същия проблем, но при мен освен скърцането..., ми и залепва педала и неще да се връща. Вече 2 пъти я карам на сервиз, само я пръскат с някви спрейве и след 1 седмица същата работа... казаха ми че била счупена някаква пружина вътре в буталото май и неможе да се смени! Трябвало да сменя целия педал, който вървял в комплект с другите 2 - 1000лв!!
Вярно ли е това че вървят заедно? Фиата е края на 99 с новото купе 1,2 бензин .Неможе ли да се измисли нещо друго?Ако е така то по добре да я продам....
Фиат Пунто 2000 г 1,2
Коментар
-
Съединителя си зацепва, там където си зацепваivo_drag написа:Извинявам се,че се намесвам тук,но не искам да откривам нова тема.Имам Брава 98-ма година 1.4.Съединителя ми зацепва горе и питам откъде се регулира за да зацепва поне на средата.Благодаря.
Ако си с жило, можеш да регулираш само педала. В предвид, че зацепва когато си отпуснал почти нацяло педала, то може да развиеш няколко оборота на гайката на жилото(пак казвам ако си с жило). По този начин педала ще падне надолу. Ако си с помпи нищо не можеш да направиш.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
някой реши ли този проблем. Сменил съм горна и долна помпа, но го чувам в кутията, с нов съединител съм. Забелязах при смяната на долната помпа, че рамото навилката е износено от старата помпа. дали в него да се получава това скърцане ?? Утре ще му сложа един пръст грес, че не се сетих днес да видя дали ще млъкне и ще си търся рамо
Ако не намеря ново, втора рака или ще го наварявам и му придам форма с бормашина
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Колеги аз имам същия проблем с педала, както и всеки 2-ри с Пунто... Проблема идва от това, че педала на съединителя е пластмасов и вилката за която се захваща също и като започне да се износва започва и скърцането. Решението е смяна на педала и вилката, защото със смазване проблема се решава временно и за кратко...Пунто 1.9D 2002г.
Коментар
-
моя педал е метален, и колата ми не е пунто. Скърца в кутията вътре.Mapu0o написа:Колеги аз имам същия проблем с педала, както и всеки 2-ри с Пунто... Проблема идва от това, че педала на съединителя е пластмасов и вилката за която се захваща също и като започне да се износва започва и скърцането. Решението е смяна на педала и вилката, защото със смазване проблема се решава временно и за кратко...мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Колега, темата е за Пунто. Ако трябва да коментираме за всички автомобили бих казал, че на баща ми на Микрата му е метален съединителя, но той пък скърца от пружината... И така можем да коментираме хиляди проблеми със скърцащи съединителиAthlonXP написа:моя педал е метален, и колата ми не е пунто. Скърца в кутията вътре.Mapu0o написа:Колеги аз имам същия проблем с педала, както и всеки 2-ри с Пунто... Проблема идва от това, че педала на съединителя е пластмасов и вилката за която се захваща също и като започне да се износва започва и скърцането. Решението е смяна на педала и вилката, защото със смазване проблема се решава временно и за кратко...
Пунто 1.9D 2002г.
Коментар
-
Аз съм го решил този проблем и то вече на три коли като моята. Проблема е че горната помпа накрая при педала завършва с топче. То се трие в пластмасова капачка в педала. Звука идва от там и то лятото, зимата е тишина. Като погледнете педала на съединителя от дясната му страна /от към пасажера/ се вижда малък правоъгълен процеп. Не разглобявайте нищо, че после трудно се намества една пластмасова скоба ако мога така да я нарека. Та през този малък процеп започвате да тъпчете с плоска отверка грес докато вече не може повече и започва да излиза навън. Това е, вече е тишина повече от година.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар