Здравейте колеги. Поради недостатъчно подаване на бензин към двигателя, на 2 пъти ми почистват всмукващият филтър на бензиновата помпа в резервоара . Винаги филтърът е тотално затлачен с нещо като "сополи" След като го почистя автомобилът работи без проблеми известно време и после проблема се повтаря. Мисля да сваля резервоара за го почистя на пароструйка. Въпросът ми е лесно ли се сваля или да търся помощ в сервиз? Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за резервоара за гориво на Fiat punto 1,1
Collapse
X
-
Re: Въпрос за резервоара за гориво на Fiat punto 1,1
Да споделя как реших проблема без да свалям и почиствам резервоара. Добавих по 1 литър спирт за горене към 10 литра бензин в резервоара. Сега всичко е О.К.foramen написа:Здравейте колеги. Поради недостатъчно подаване на бензин към двигателя, на 2 пъти ми почистват всмукващият филтър на бензиновата помпа в резервоара . Винаги филтърът е тотално затлачен с нещо като "сополи" След като го почистя автомобилът работи без проблеми известно време и после проблема се повтаря. Мисля да сваля резервоара за го почистя на пароструйка. Въпросът ми е лесно ли се сваля или да търся помощ в сервиз? Благодаря предварително.
Коментар
-
Имах колега който имаш проблеми с пунто 1. Пак с резервоара. Сваля помпата около 5-6 пъти и все му събираше утайки по филтъра на помпата. Накрая се оказа че един от маркучите които вървят успоредно с тоя за зареждането( най-вероятно е нещо като отдушник) е скъсан и задното колело като мятало пасък из калника, част от него влизал и в маркуча
Коментар
-
Re: кола
Много добра идея е за почистване без сваляне през отвора на кошницата. Аз досега почиствах само мрежестият филтър без да почистя пространството му. И наистина колеги внимавайте със щуцерите- при поредното сваляне успях да счупя изходящият. Има ги по автоморгите ама пак са вече стара пласмаса. И с тях трябва да се внимава. По принцип зареждам от Лукойл. Фиатчето е на метан и само пали на бензин. Но помпата работи постоянно. Сега ще ходя да ми поставят реле да я изключва като мине на метан. Когато ми бяха клепнали ушите че не мога да го запаля, защото не достигаше бензин ми показаха един номер за директно палене на метан. Ако някой се интересува мога да споделя как става.kluchar написа:Не се налага да го сваляш /трудна работа / само отвори капака на помпата и извади кошницата -ВНИМАВАЙ с щуцерите Почисти с парцал като е празен ДЕ Не би трябвало да има боклуци .Той все пак е пластмасов няма от къде да дойдат освен от горивото .от къде зареждаш .
Коментар
-
Re: кола
Я кажи как става този номер. Интереса ми е огромен !!!!foramen написа:показаха един номер за директно палене на метан. Ако някой се интересува мога да споделя как става.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Re: кола
Само за пояснение- копчето за превключване е с две позиции- нагоре бензин свети оранжево и надолу метан- свети зелено. Нормално превключва на 1500 оборота при мен. Номерът е следният:1- копчето е в позиция на метан. Давам контакт и изчаквам да загасне лампата на инжекцията. Зелената лампичка за метан на копчето мига.2- ПРЕВКЛЮЧВАМ КОПЧЕТО НА БЕНЗИН И ПАК НА МЕТАН. ЗЕЛЕНАТА ЛАМПИЧКА ЗА МЕТАН НА КОПЧЕТО СВЕТВА ПОСТОЯННО.3- Готови сте за директно запалване на метан- завъртате стартера и запалвате. При мен пали без грешка. Само ме предупредиха че при ниски температури евентуално може да пали по- трудно.[/list]veselin10 написа:Я кажи как става този номер. Интереса ми е огромен !!!!foramen написа:показаха един номер за директно палене на метан. Ако някой се интересува мога да споделя как става.
Коментар
-
бензина става на нещо като безир или друга гяс като стои дълго в резервоара,затова трябава да се гори и подменя редовно, че иначе гори помпата, лично препатил!а за номера с ключето, това е сервизен режим и не е хубаво да го правиш постоянно!има и още един начин за съсипване на колата - шунтираш ключето /дават се на късо два проводника/ма не запомних кой точно, сори!// и като даваш на контакт отваря ел. клапаните, като чакаш две три секунди да насити изпарителя и палиш
Коментар
-
Re: кола
не през зимата патих със бензиновата и метановата известно време карах само на метан, при минус 10-15 градуса палеше без никакви проблеми, даже по добре от бензин, но сие хуина тая работа!foramen написа:. При мен пали без грешка. Само ме предупредиха че при ниски температури евентуално може да пали по- трудно.[/list]
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар