Здравейте . Поразвали ми се Бравата 1.4 12 V .Овлякаха и основни и биелни лагери та въпроса ми е ня кой който е правил такъв ремонт да ми каже мога ла да ги сменя без да свалям вала и възможно ли е смяна на лагери без шлаиф на вала .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Основни и биелни лагери.
Collapse
X
-
Работата е там че всички неща за които говориш могат да бъдат измерени и без да се разглобява мотора -с едно елементарно махане на картера и лагерите и да - лагерите могат да бъдат подменени и на място както и да бъде почистен вала от остатъците от завлеклите лагери.Съвсем друг е въпроса какво ще решиш след измерването на вала но във всички случай щом досега е вървял със старите лагери с нови ще е по добре.Преди да сложиш новите обаче помисли защо са завлекли старите иначе нещата ще се повторят.
Коментар
-
Най малкото като ти светне лампата на маслото,и последвали неприятни шумове да не говорим за задиране и превъртане на черупки във биелите, тогава вече става отнемане на материал, и неговото възстановяване вече струва доста пари.А и този мотор има слабо място във мазането на разпределителния вал,а като намалее налягането на маслото първо там ще спре, може би и там ще има проблем.svetljotod написа:И по какво се разбира, че са заминали лагерите, че не съм на ти с двигатели с вътрешно горене?
Човекът е човек когато е на път.
Коментар
-
Циментация има на вала, черупката е първата износваема част, която еизработена от до колкото помня от композиция мед, калай и други зависи закакъв мотор ще се ползва.Покритието трябва да е еднакво на цвят, да няма откъртвания, деруги, и стапяне.Най добре е да се сменят, защото по тях се набиват миниатюрни стружки и става като фин шлайф. Ако щете вярвайте аз лично съм свалял вал, който е паднал-износен за сметка на лагери.dimax1413 написа:И без да разбирам много като ги гледам и пипам понеже са свалени и почти нямат циментация ме навежда на тази мисъл.svetljotod написа:И по какво се разбира, че са заминали лагерите, че не съм на ти с двигатели с вътрешно горене?Човекът е човек когато е на път.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар