Проблема е, че когато си иска си вдига оборотите и ги държи на 1500 - 2000 - 2500 на празен ход, а понякога всичко е нормално. Колата има обикновенна газова уредба и е Мареа 1.8 97г.Сменени свещи и възд. филтър. Пуснах графики на ламбда сондата, защото имаше 2 грешки. Проблемите ги прави и на газ и на бензин, но според мен, неможе да е от ламбдата, защото тя все пак не играе на газ.Първата графика е на бензин, а на втората, когато параметрите спират да играят е вече на газ.


Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с обороти на Marea 1.8 - резултати от диагностика
Collapse
X
-
u_bo
АДАПТАЦИЯпробвай следното- на бензин , с откачен МАФ - запали и виж как се кара - същото но на газдруги:= пусни следене и на TPS и на MAF - веднъж на бензин и веднъж на газ.
-
Стана ми интересно, че докато на моята има за рестарт на еку-то в ФЕС-а, на тази няма. Ще я пробваме с акумолатора. Адаптация след свален акумолатор, на газ ли се прави, или на бензин?u_bo написа:АДАПТАЦИЯпробвай следното- на бензин , с откачен МАФ - запали и виж как се кара - същото но на газдруги:= пусни следене и на TPS и на MAF - веднъж на бензин и веднъж на газ.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
На бензин, твоята ако е с "пластмасите" и прословутия 49Ф (компа) за това има резет на адаптация. Тая тряя да стане с акумулатора.Има ли някви емулатория тая мареяПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Мисля, че да. Иначе нямаше ли да свети дюзата докато бачка на газ? Ако е от адаптацията, нямаше ли да ги държи високи постоянно? Тя го прави, когато си иска. Както си караш и си ги държи на 1000 оборота и изведнъж решава да държи на 2000.Slavi_Lancia написа:На бензин, твоята ако е с "пластмасите" и прословутия 49Ф (компа) за това има резет на адаптация. Тая тряя да стане с акумулатора.Има ли някви емулатория тая мареяFiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
Да, Дидо е прав, наи вече огледаи за спукан вакумен маркуч да не смуква въздух от някъде, оня за вакум регулатора на бензина минава през кофти места близо до мотора и от годините се втвърдява и пука, провери първо него и после всеки друг имащ общо с вакума включае и сервото на спирачките. Ако трябва откачи му маркуча и го запуши с нещо да не взема въздух и пак пробваите без серво, така ще изключите вариант за спукана мембрана. Иначе от кофти адаптация не очакваи някво предвидимо държание на мотора като аномалия. Моя когато му се скапа адаптация си правеше буквално квото си иска все едно зъл дух се беше вселил в него и обладал буталата му и обезчестил главата му
А и още нещо се сетих, заслушаи се в дросел акато почнеш да подаваш леко газ с ръка се чува още в началото едно цъкване, по тва компа разбира че е пипнат педала за газта и след цъкването вече по резистора разбира и колко газ е дадена. Ако някои е пипал датчика на клапата и го е врътнал малко тва цъкване на ключето в него може да ви е на границата на свободния педал и за тва така да прави. Пипни дросела и сам ще се убедиш че цъкне ли в него ключето колата веднага вдига 2000 оборота. Разстоянието от свободен педал до тва цъкване е около 2-3градуса ход на клапата.Я кажи ти нещо извън темата. Как си с газта, помня че слага ГИ а си с тоя калпав комп, имаш ли някви проблеми с работата на бензин след толкова километри от как имаш ГИ?
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
u_bo
точно - прилича си на емулатори.ето ти рецепта за 1.8 с Хитачи:с едно реле прекъсвай ламбдата когато си на газ/ временно може да го направиш и с едно ключе --> с него да прекъсваш сгнала на ламбдата когато си на газ .преди това - изключваш акумулатора за поне 2 часа / най добре през ноща/, при изкл. акумулатор - дай накъсо двете клеми на колата- за да разредишпосле след поне 2 часа - включваш АКУ-то, палиш на бензин и я оставяш да работи на бензин поне 15 минути, БЕЗ да форсираш, просто си работи на място колата.после гасиш за 2 - 3 минути и пробваш как е на бензин.после АКО ще караш на газ - прекъсвай сигнала на ламбдата.п.с. а ти как включи 1.8 към ФЕС-а ?reter написа:Мисля, че да. Иначе нямаше ли да свети дюзата докато бачка на газ? Ако е от адаптацията, нямаше ли да ги държи високи постоянно? Тя го прави, когато си иска. Както си караш и си ги държи на 1000 оборота и изведнъж решава да държи на 2000.Slavi_Lancia написа:На бензин, твоята ако е с "пластмасите" и прословутия 49Ф (компа) за това има резет на адаптация. Тая тряя да стане с акумулатора.Има ли някви емулатория тая марея
Коментар
-
u_bo
още нещо- няма да е вакуум / не се споменава за гърмежи от обедняване/- за ТПС-а нямам мнение, но Слави може да е прав за него, НО той лесно се хваща с ВИЗА или ФЕС ..?? / как го включи/
Коментар
-
Газта е 6. Газовата не е мръднала, самоче на бензин не е цвете. От време на време ресет на ЕКУ-то с кабела и всичко е нормално. Иначе на газ няма зор.Slavi_Lancia написа:Я кажи ти нещо извън темата. Как си с газта, помня че слага ГИ а си с тоя калпав комп, имаш ли някви проблеми с работата на бензин след толкова километри от как имаш ГИ?Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар