Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1,6 - не пали!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1,6 - не пали!

    Здравйте,Имам проблем с Фиат Брава 1.6 (газ/бензин) - днес както си карах колата угасна (може би свъши газта), след това не поиска да запали на бензин. След доливане и на газ - отново не пали........последва теглене и опити за запалване и отново не пали....... Като допълнение през целия ден колата нямаше мощност (едвам пъплеше по магистралата). И това се случва след смяна на задно гърне (което не би трябвало да има връзка).Някакви идеи нещо да се погледне?И ако някой каже читав сервиз около Манастирски ливади, така че да не се налага да се тегли много надалеч?

    #2
    Ако сте заваряли и не сте махнали клемите на акумулатора има вероятност да сте направили грешки в компютъра
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    Коментар


      #3
      За съжаление не бях през цялото време при майстора и не съм сигурен че не е заварявал нещо. Как може да се изчистят сега тези грешки - с махане на клемите на акумулатора ще стане ли?

      Коментар


        #4
        Пробвайте може и да стане. Това ще е най безболезнения вариант да си оправиш колата. Дано да се окаже че съм познал, ако ли не нека някой друг да даде мнение
        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

        Коментар


          #5
          едва ли ще се изтрият с махане на клемите, поне при мен не се трият, а ти щом не си бил през цялото време при майсторите е твърде вероятно, я да са ти сменили кабели, я бубина, я свещи или нещо друго, особено ако не ги познаваш

          Коментар


            #6
            карай колата на канал и и гледай какво ти е направил така наречения майстор провери ланд сондата ако имаш катализатор да не е запушен или скапаното му гърне което ти е сложил да не е запушено .Лесно се проверчва като разкачиш тръбите някаде от пред и се помъчи да запалиш макар и да реве като трактор само за проба .
            FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

            Коментар


              #7
              Проблемът е открит - бушон 25А отпред при двигателя. След смяната му колата запали, но след няколко километра пак изгасна. След повторна смяна на предпазителя, втория изгоря веднага........ С малко ровене из форума стигнах до тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0, но не разбрах каква е причината да гори този бушон - бензиновата помпа или? И ако е тя какво точно прави че да претоварва системата?

              Коментар


                #8
                Идва и ред за смяна .
                FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                Коментар


                  #9
                  Малко се изгубих, но колата все още си седи непоправена След леко "усилване" (което знам, че не се прави) на въпросния предпазител, гори следващия по веригата предпазител, а именно 30А, който се намира в кутията с бушоните при двигателя на която си пише FUSE. Според схемите след този бушон са: -Multiply relay, -бензинова помпа, -инжектор 2, -Heated lambda sensor,- бобина, -petrol vapour cut out valve. Та въпросът е кое от тези неща може да закъсява тези бушони???? Колегата по-горе каза бензинова помпа, но тя все пак при смяната на предпазителите се чуваше как шуми при даване на контакт!

                  Коментар


                    #10
                    Провери да не би като са заварявали отдолу ,да не са споили някои кабели и оттам да се получава това.За мен е това .Успех
                    MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                    "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                    R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                    Коментар

                    Working...
                    X