Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

червена лампа ХГТ браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    червена лампа ХГТ браво

    ходих на диагностика понеже ми свети лампата "на инжециона" червената, и излезе ламбда сонда искам да пита нали в нея е наистина проблема или гърнето след сондата кадето е резонаторното понеже е издънено нещо трака вътре :Д и се чудя кое от двете да сменя ако сложа нова сонда да не се прецака заради това гърне.
    Bravo HGT 2.0 20V

    #2
    Щом ти показва дефект в ламбда сондата, значи трябва да я смениш. Рзонаторното гърне е след катализатора, а лмбда сондата на входа на катализатора, значи няма как резонатора да я прецака. А ако имаш газова уретба, вероятно вече нямаш катализатор, защото тогава изгорелите газове прецакват катализатора и той се разпада и започва да ти дрънка по гърнетата след него... Но първо смени сондата и пиши имаш ли газова уреДба.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Как разбра че имаш проблем с ламбдасондата? Ако само по записаната грешка не бързаи да я сменяш- доста често грешката се записва и от проблем в друг елемент в смесообразуването или изгарянето! Например дебитомер свещи кабели кофти центровка (ремък) или други такива в зависимост от мотора!
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #4
        Dido_Lyubenov написа:
        Щом ти показва дефект в ламбда сондата, значи трябва да я смениш. Рзонаторното гърне е след катализатора, а лмбда сондата на входа на катализатора, значи няма как резонатора да я прецака. А ако имаш газова уретба, вероятно вече нямаш катализатор, защото тогава изгорелите газове прецакват катализатора и той се разпада и започва да ти дрънка по гърнетата след него... Но първо смени сондата и пиши имаш ли газова уреДба.
        то не е катализатор ами е гърне walker просто на мястото на катализатора, ще я сменя пък да видим.Нямам газ ти базикаш ли се 20В с газ срааам
        Bravo HGT 2.0 20V

        Коментар


          #5
          eh4ev07 написа:
          Как разбра че имаш проблем с ламбдасондата? Ако само по записаната грешка не бързаи да я сменяш- доста често грешката се записва и от проблем в друг елемент в смесообразуването или изгарянето! Например дебитомер свещи кабели кофти центровка (ремък) или други такива в зависимост от мотора!
          добре айде няма да бъзам да я сменям, два пъти на компа я изчистваме и все ламбда сонда излиза, да сменям всичко др и накрая сондата ли?Предложи нещо?Мерси предварително!висимост от мотора![/quote]
          Bravo HGT 2.0 20V

          Коментар


            #6
            vintiliran написа:
            Dido_Lyubenov написа:
            Щом ти показва дефект в ламбда сондата, значи трябва да я смениш. Рзонаторното гърне е след катализатора, а лмбда сондата на входа на катализатора, значи няма как резонатора да я прецака. А ако имаш газова уретба, вероятно вече нямаш катализатор, защото тогава изгорелите газове прецакват катализатора и той се разпада и започва да ти дрънка по гърнетата след него... Но първо смени сондата и пиши имаш ли газова уреДба.
            то не е катализатор ами е гърне walker просто на мястото на катализатора, ще я сменя пък да видим.Нямам газ ти базикаш ли се 20В с газ срааам
            :D О’К де, не си дал инфо за газ и катализатор, нормално е да предположа, че поне катализатор имаш. Пък като гледам по бензиностанциите на какви машини зареждат газ, нищо не ме учудва. Радвам се, че има хора като теб, дето мислят с главите си
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              vintiliran написа:
              ......добре айде няма да бъзам да я сменям, два пъти на компа я изчистваме и все ламбда сонда излиза, да сменям всичко др и накрая сондата ли?Предложи нещо?Мерси предварително!висимост от мотора!
              Или на читава диагностика или ако можеш да вземеш здрава за проба. Какви данни дава сондата гледахте ли? Но ако не знаеш на какви км са свещите по добре ги смени. И огледай внимателно да не да дърпа от някъде въздух.
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #8
                eh4ev07 написа:
                vintiliran написа:
                ......добре айде няма да бъзам да я сменям, два пъти на компа я изчистваме и все ламбда сонда излиза, да сменям всичко др и накрая сондата ли?Предложи нещо?Мерси предварително!висимост от мотора!
                Или на читава диагностика или ако можеш да вземеш здрава за проба. Какви данни дава сондата гледахте ли? Но ако не знаеш на какви км са свещите по добре ги смени. И огледай внимателно да не да дърпа от някъде въздух.
                Не сме гледали данните на сондата какви трябва да са те, а въздух мисля че няма от къде да взема.Сложих друга за сега лампата не свети но то може да е за това защото махах акумолатора.Проблчма е от друго място защото и със старата и с тази сонда когато работи на място повече от 30 сек. и лампата светва като подам газ изгася и като светне така няколко поредни пъти към десетина светва постоянно мисля и че сега така ще стане щото на място пак си светва.Идеи някакви?
                Bravo HGT 2.0 20V

                Коментар

                Working...
                X