Здравейте.Имам Мареа 1,6 16v,карах я няколко месеца и от скоро започна да вкарва вода в цилиндрите.Закарах я на майстор 2 пъти гледаха главата,шлайфаха я,и я сложиха.Покарах я 10-тина километра и започна да пуши и харчи антифриза много повече от преди.Въпросът ми е дали според вас е за шлайфане блока или по-вероятно е спукан?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спукан ли е блока на Мареа 1,6 16v
Collapse
X
-
По-вероятно е да е спукана главата, някъде дето не се вижда. Прегрявал ли си я. Всички цилиндри ли пълни или само един. Като свалиш главата, огледай дали си личи някъде да е пропускала гарнитурата, и ако да дали е от горната или долната страна на гарнитурата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Много бързо отговаряш :D Върнах се на предния пост да допълня, и не разбрах кога си писал нови неща :D Това за белия пушек през ауспуха - ясно. Винаги от там излиза всичко което мине през цилиндъра. Въпроса е , че ако има нужда от шлайф глава или блок, то гарнитурата между тях ще е повредена там където пропуска водата и ще се разбере веднага къде е проблема. Има ли нещо видимо по гарнитурата. Място където си личи да е пропуснала ?nikola_nikolow написа:Не поясних,че я извърля през ауспуха заедно със бял пушек.chaveto написа:Принципно си личи от къде и къде е влизала водата. Блока не ми се вярва да е спукан. Щом гори течността когато работи двигателя.... значи е спукано някъде където няма налягане.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
БлагодаряDido_Lyubenov написа:Много бързо отговаряш :D Върнах се на предния пост да допълня, и не разбрах кога си писал нови неща :D Това за белия пушек през ауспуха - ясно. Винаги от там ислиза всичко което мине през цилиндъра. Въпроса е , че ако има нужда от шлайф глава или блок, то гарнитурата между тях ще е повредена там където пропуска водата и ще се разбере веднага къде е проблема. Има ли нещо видимо по гарнитурата. Място където си личи да е пропуснала ?nikola_nikolow написа:Не поясних,че я извърля през ауспуха заедно със бял пушек.chaveto написа:Принципно си личи от къде и къде е влизала водата. Блока не ми се вярва да е спукан. Щом гори течността когато работи двигателя.... значи е спукано някъде където няма налягане.
За съжаление още не съм виждал гарнитурата.Според майстора ми е крив блока.Каза ми,че щом като шлайфахме главата без блока и губи повече течност,може би са били криви и двете и сега главата е права,а блокът е крив.Ама ми се струва малко странно да се изкривят и двете.
Нали за това блокът е чугунен,а главаа алуминиева да се криви само тя.
Коментар
-
Лошото е,че вече вложих пари за главата(шлайфане и смяна на 8 водача).И се си мисля,че може да е нещо елементарно,примерно дефектна гарнитура.pakumba написа:първо се увери, че наистина го гори. второ, хич не се занимавай с ремонти, а вземи един двг 2 ръка за 300 лв от някой стар форумен член, от някоя блъсната или нещо такова кола.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар