От около месец се появи това кофти придърпване като дам средно газ. Примерно излизам от завой на втора с около 20-25, настъпвам и почва да придърпва. А на равен път е позагряла и я оставя без газ на втора си върви сама. Свещи и въздушен филтър са сменени. Свещите са GM (General Motors) и ми изглеждат прилични в сравнение с ментетата Champion, които масово се продават. Оборотите на свободен ход са стабилни, ходих на компютърна диагностика в сервиз на Фиат - нищо. Току що измериха и компресията и беше 14,12,14,12 на средно загряла кола - около 4км до сервиза (1-2 светофара). Доколкото си спомням от Аутодата компресията мисля, че трябваше да е 9.1 или 9.9, но не съм сигурен. Сега съм се насочил към кабели за свещи, защото оригиналните Bosch вече са нацепени в основата. Съмнявам се, че ще е от кабелите, защото проблема е само на втора и трета. Препоръчайте някакви кабели. Отделно се замислям за чистене на инжектора, но трябвало да седи 3 часа във ваничка, а засега нямам толкова време за сервизи. Някакви други идеи от какво може да придърпва така
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Придърпване на втора и трета
Collapse
X
-
Да спомена само, че и разхода ми се вдигна и е около 12 градско, което за Бургас си е много. Може би се дължи и на придърпването и на това, че я настъпвам повече като почне да придърпва. Пробвах и с А98 от Опет да я карам, защото се съмнявах и в бензина, но разлика никаква. Колко ориентировъчно струва горивен филтър, къде се намира и лесно ли се сменя?Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
В Бургас горивен филтър е между 13 и 28 лева.определено не е за препоръчване от 13,понеже е някакво менте(продавачът си го каза).Нормално е около 18-20.Има в александър ауто -18 (за марка не се знае), срещу краставицата на Бош за 21 и ж един магазин до бившият Изотсервиз (до новата поща) има на MANN -28 i Bosch -21Цените са приблизително точни.Не знам дали има Вантотраде в Бургас,но в София искаха 15 лева за Шампион филтър.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Днес се опитах да сменя горивния филтър и само дето си играх да разглабям. Просто филтърът, който бях купил не ставаше, макар че на него пишеше че е за Fiat, Lancia, Alfa Romeo и т.н. без да пише модели и човека го гледа по каталог. За тези, на които им предстои смяна на филтър и ще си го сменят сами нека знаят, че тръбичките на филтъра са прави и след 2 см има нещо като шайба, където се закрепя. На новият ми филтър още в началото тръбичката беше разширена и не можа да влезе в механизма за закрепяне. И друго - диаметърът на филтъра е 56мм, а на този който бях взел 58мм и като се пристегне със скобата може да се смачка, така че гледайте и това. Филтъра се опитах да го сменя според ръководството на Haynes и тъй като досега не бях сменял а и нямам човек, който да разбира правех 1:1 каквото пише. Какво беше учудването ми като извадих бушона на горивната помпа и запалих колата. Очаквах след няколко секунди да спре да работи, но колата работеше над 5-10 минути, дори я форсирах доста. Как с изваден бушон на горивната помпа тая кола работи без проблем все още не мога да си обясня.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар