Ако това беше така, всяка кола с обикновена АГУ щеше да има този проблем, да се дави от останалата газ в изпарителя и от бензина при опит за палене, щото всяка газова винаги пали първо на бензин ( освен в условия в които стопанина се е намесил и е забранил това
)Нищо не му пречи на колегата пък да опита, да я загаси на бензин и после да я запали пак на бенз да види ще има ли няква разлика, ама с моята кво ли не съм опитвал
и вудо магии и пак не помогнаха, инат бре
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблемно стартиране на 1.6 16v
Collapse
X
-
Re: Проблемно стартиране на 1.6 16v
И на мене ми казах това. И повтарям, колата пали само на бензин, така е настроена. И аз си мислех от останала газ в колектора но и на бензин като карам е все тя. Ще се надявам ако не тези дни то поне след празниците да отстраним неизправността. Ако колегата успее преди мен нека пише да видим повлияло ли се е след смяната на въпросният регулатор на горивото. Поздрави на всички.alekspich написа:колега днес ходих за пореден път при поредният майстор... та какво установи той: проблемът идвал от регулатора на налягането на горивото. Това което ми обясни, че се получава при неправилна работа на регулатора са същите признаци които ти имаш... както и аз... и тук до 2-3 дни го сменям и ще видим какво ще станеludiqbasist написа:Радвам се да Ви пиша отново. Имам проблем с моят автомобил ( Мареа 1.6 99, с пластмасовия колектор). колата има и обикновена газова уредба със емулатори на дюзии и на ламда сонда. Проблемът който възъникна е че когато я паля за първи път през деня ( още стуена) няма никакъв проблем, пали на 1, 1 1/2 оборота на стартера. След като я угася ( работила е около 5, 10 мин) и понеча да я запаля, колата запалва и за миг гасне. Опитвал съм да и подам газ от педала но имам чуваството че не помага, каточе ли не го отчита. Това разбира се не се случва всеки път, понякога и пали без проблем, независимо че е палена преди това. Друг път пук пали, задържа оборотите на около 5,600 и след това си ги качва на 850, където и трябва да са. Лошото е че понякога въртя по 2, 3 пъти по 5, 6 секунди, и чак тогава пали, и най- интересното е че върти като " на сухо" все едно няма гориво да завърти, а гориво бол. Мисля си данеби да са ми запушени дюзите ? Свещите са ми нови на 2, 3 хил. км, японски, Дензо. Бензиновата помпа работи, чува се, на бензин нямам никакви ядове по принцип, както и на газ. Само това досадно непалене понякога, дразнещо е , поне за мен. Ще ви бъда много благодарен ако ме насчите към нещо за да мога да си го отстраня. Благодаря ви предварително. Весели великденски празници. Поздрави ТодорFiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
Fiat Marea 1.6 16v 99
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар