Та въпросното се чува всеки път когато запалвам след престой повече от 3 часа - например всяка сутрин. Гледахме ремъка - добре е натегнат и според човека има някакъв проблем в самия алтернатор. Тоя проблем го има от както съм взел колата, но сега реших да му обърна внимание... Дайте някаква идея или майстор да го види това чудо, или ако трябва нещо четки или нещо опдобно...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Присвирване" на алтернатора при запалване на кола
Collapse
X
-
"Присвирване" на алтернатора при запалване на кола
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.orgЕтикети: –
-
Имате предвид ремъка на алтернатора ли?Ако е той - направо купувам един и го сменям още днес!Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
да точно него имам в предвид, вземи от проверен магазин защото и с нов ремък /кофти/ може да имаш проблеми и да пррисвирва ако не веднага то след 1000 км примерноzgabrovski написа:Имате предвид ремъка на алтернатора ли?Ако е той - направо купувам един и го сменям още днес!TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Аз също съм за ремъка. Но като го сменяш, огледай и шайбата - виждал съм такава износена (в смисъл, че ремъкът не ляга добре в нея).Иначе като временно решение - продават спрей за ремъци (увеличава триенето). Лошото е, че където пръснеш, след това трудно се чисти...ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
И според мен е ремъка! Съветът ми е да идеш при твоят майстор и да го погледне дали наистина е натегнат добре. Проблема би-трябвало да се оправи с малко натягане. Ако ли не трябва да видиш откъде се е омаслил ремъка и приплъзва. Ако пък е на много хиляди направо го сменяй!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Дори да е натегнат той след време просто се "удървя" и спира да приляга добре.Моя учудващо е на поне 100 години,нацепен е целия и здраво износен ама е Pirelli оригинален (дойде си с колата от Италия) и вече 30-40 000 км карам с него и няма нито присвирване,нито някакъв проблем ама ще го сменям скоро преди да се е скъсал
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Обикновено приплъзва първите секунди, или няколко минути докато се нагрее и му се подобри сцеплението. Ролката предполагам свири нон-стоп. А, ако ремъка не се натегне започва да скъца и след, като се нагрее. Тогава наистина има шанс да се скъса, но чак пък бързо...sachma написа:А и ако приплъзва ще се скъса много бързо.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар