Абе колеги карам я от година вече ама много ме дразни това и незнам дали е проблем. Когато включа климатика и направо неще да тръгне колата. Трябва да тръгвам с над 2000 об/мин. до 2000 направо се влачи едва-едва и тогава като влезе в турбо режим и се изстрелва. Нормално ли е това-споделете?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатик-ускорение
Collapse
X
-
Re: Климатик-ускорение
Климатика е най-сериозния консуматор на мощност в автомобила и това се усеща най-вече на ниски обороти, когато и мощноста на мотора е най-ниска!Шайбата на климатика е електромагнитна и както казва колегата, тя се върти свободно когато климатика не е включен, така, че няма нужда да се изключва механично!Най-добрия вариант е когато е настроен на средна температура и е включена вътрешна циркулация, иначе все-едно си включил климатика в къщи и си отворил прозорците!TabE-Marea написа:Абе колеги карам я от година вече ама много ме дразни това и незнам дали е проблем. Когато включа климатика и направо неще да тръгне колата. Трябва да тръгвам с над 2000 об/мин. до 2000 направо се влачи едва-едва и тогава като влезе в турбо режим и се изстрелва. Нормално ли е това-споделете?
Коментар
-
Re: Климатик-ускорение
Какви са пак тия приказки пак за режим турбо. При мен турбото си ми бачка постоянно или поне от 1500 оборота нагоре. Ти как искаш тая голямата кола да върви като спортна с под 2000 оборота и то с киматик. Ами не може естествено. Ти трябва да се влачиш като костенурка с тия обороти. С 2000 оборота се развива следната скорост: за 1-ва не съм се заглеждал колко км/ч; на 2-ра - 40 км, 3-та - 50 км/ч; 4-та - 70 км/ч; 5-та - 90-100 км/ч.И друго, като караш под 2000 оборота или 2000, не означава,че икономисваш, кой знае колко много. Повярвай ми опитвал съм да карам с до 2000 оборота, та дори и с по-малко, но ти за да ускориш на по-висока предавка, натискаш повече педала на газта, получава се недоизгаряне на нафтата, защото пък въздуха е малко от турбото, и консумацията е същата, както и при вдигане до 2500-2700. Турбото е затова - да се смазва :D :D :DTabE-Marea написа:Абе колеги карам я от година вече ама много ме дразни това и незнам дали е проблем. Когато включа климатика и направо неще да тръгне колата. Трябва да тръгвам с над 2000 об/мин. до 2000 направо се влачи едва-едва и тогава като влезе в турбо режим и се изстрелва. Нормално ли е това-споделете?
Коментар
-
Добре де вие взехте да ми се карате сега. Никога не съм имал за цел да пестя гориво. Никога не съм очаквал комби да е спортна кола. Просто попитах да споделите мнение ,защото на доста коли "почти" не се усеща климатика(и то дизели около 100 коня) само че не са FIAT. Затова потърсих мнение на колеги с FIAT.И колега doofiat кажи ми(ама първо иди и погледни) ти всеки път ли тръгващ на 1-а с над 2000 об/мин.Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Lancia Y
Коментар
-
колега климата се усеща кога е пуснат дори и на е39 М повер /около 300к.с./ та камоли на наще по-обикновени коли! напълно нормално е!по въпроса с заяждането.. в нашия си форум такива елементи са рядкост, не ми се вярва някой от колегите да е искал да те обиди!TabE-Marea написа:Добре де вие взехте да ми се карате сега. Никога не съм имал за цел да пестя гориво. Никога не съм очаквал комби да е спортна кола. Просто попитах да споделите мнение ,защото на доста коли "почти" не се усеща климатика(и то дизели около 100 коня) само че не са FIAT. Затова потърсих мнение на колеги с FIAT.И колега doofiat кажи ми(ама първо иди и погледни) ти всеки път ли тръгващ на 1-а с над 2000 об/мин."То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
Щот не идваш на срещите, затова!!!TabE-Marea написа:Добре де вие взехте да ми се карате сега...
За това, за което питаш, от наблюдения на други коли, които си карал, мисля ще установиш, че е горе-долу пак така. И при мен ако включа духалката и карам още двама-трима(те всичките по 100 кила) и става ела да ме бутнеш. Слабички са ни бараките, за това се усеща толкова много. На 300 к.с. не че не се усеща, но няма да е като спряла мисля.

Коментар
-
Аз си падам малко нервак и винаги си тръгвам бързичко - минимум 2000 оборота. Имам едно приятелче от Русе и той винаги ми повтаря(бачка във Вантото): "това турбо за да ти бачка добре и да ти е здраво, трябва да бъде смазвано, не го щади, сменяй на 2500-3000."TabE-Marea написа:Добре де вие взехте да ми се карате сега. Никога не съм имал за цел да пестя гориво. Никога не съм очаквал комби да е спортна кола. Просто попитах да споделите мнение ,защото на доста коли "почти" не се усеща климатика(и то дизели около 100 коня) само че не са FIAT. Затова потърсих мнение на колеги с FIAT.И колега doofiat кажи ми(ама първо иди и погледни) ти всеки път ли тръгващ на 1-а с над 2000 об/мин.
Не се впрягай! Просто исках да ти го обесня по-подробно и нагледно!
Коментар
-
me_to_u когато мога идвам бе колега ама скоро не ми се е отдавала възможност
. А колкото до вървежа ясно е, че е нормално да не върви, ама чак пък толкоз. Трябва като се видим да ти демонстрирам. На всички включили се, благодаря все пак за успокоението, ама все си мисля че не може чак толкова да ме спъва.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Lancia Y
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар