По въпроса с проблемите под маследния термостат има един О прсътен , той се одървя и почва да тече , другото е дифтунгите на болтовете към маслления радиаторс тая сълфетка не разбрах какво точно търсишп.с. от 2 гидини и аз нямам никакъв проблем с колата :0
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Два проблема с пунто гт
Collapse
X
-
Хахаха,със сълфетката проверих дали духа някъде от колекторите.Понеже немога да видя отзад,напъхах на една клечка парче от сълфетката и започнах да го движа от единия до другия краи на колектора.Тази операция става когато бях под колата в канала.И на едно място сълфетката започна да се вее. :D Тези опръстени продават ли ги като авто части по магазините,или трябва да побългарявам със силикон да-речем.Чел съм някъде,че гаиките от колекторите трябва да се сменят с нови.Ако трябва да се сменят,некви специални ли са или обикновени гайки?
Коментар
-
е тва за гайките не го знаехgituli написа:Хахаха,със сълфетката проверих дали духа някъде от колекторите.Понеже немога да видя отзад,напъхах на една клечка парче от сълфетката и започнах да го движа от единия до другия краи на колектора.Тази операция става когато бях под колата в канала.И на едно място сълфетката започна да се вее. :D Тези опръстени продават ли ги като авто части по магазините,или трябва да побългарявам със силикон да-речем.Чел съм някъде,че гаиките от колекторите трябва да се сменят с нови.Ако трябва да се сменят,некви специални ли са или обикновени гайки?
иначе сълфетката може да ти се вее и от вътренето на ремаците и шайбите на алтернатора и водната , те също правят вятъра испускането Първо се чува после се очернява там дето испуска и трето мирише на изгорели газове в купетоза О пръстена си купих един онивесален с същия размер и со сложих и заспаха нещата
Power Under Pressure
Коментар
-
И аз не го знаех това за гайките,не че знам нещо де :P .Там горе зад колекторите не духа от ремаците,а и без това при мен духа от другата страна към термостата.Там е работата,че аз поне немога да чуя дали духа от някъде а и не се вижда нищо отзад.Ще ида да си взема и аз един такъв пръстен да го сменя за всеки случаи.Ще е проблем ли ако сложа и малко силикон за гарнитури?WhitePower написа:е тва за гайките не го знаехgituli написа:Хахаха,със сълфетката проверих дали духа някъде от колекторите.Понеже немога да видя отзад,напъхах на една клечка парче от сълфетката и започнах да го движа от единия до другия краи на колектора.Тази операция става когато бях под колата в канала.И на едно място сълфетката започна да се вее. :D Тези опръстени продават ли ги като авто части по магазините,или трябва да побългарявам със силикон да-речем.Чел съм някъде,че гаиките от колекторите трябва да се сменят с нови.Ако трябва да се сменят,некви специални ли са или обикновени гайки?
иначе сълфетката може да ти се вее и от вътренето на ремаците и шайбите на алтернатора и водната , те също правят вятъра испускането Първо се чува после се очернява там дето испуска и трето мирише на изгорели газове в купетоза О пръстена си купих един онивесален с същия размер и со сложих и заспаха нещата
Коментар
-
Принципно гарнитурите за пунто ГТ са еднакви само с на Уно Турбо 1.4, тия от темпра не ги дават да са същитеgituli написа:Иначе гарнитурите даже незнам ква марка са,нямаше за пунто и взех за темпра
некви насипно даже не са в пликче :P .
мма ти ще споделиш после как са Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Дано нямаш проблеми занапред :D
Коментар
-
На масления филтър слагаш ли силикон на уплътнението като го сменяш? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Що първо не измиеш и изчистиш хубаво маслото за да видиш откъде тече и тогава да сменяш о-пръстени, дифтунги и т.н.? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16gituli написа:Ще ида да си взема и аз един такъв пръстен да го сменя за всеки случаи.Ще е проблем ли ако сложа и малко силикон за гарнитури?
Коментар
-
Ей ти ме взе за мезе :D .Верно,че задавам тъпи въпроси,ма не така де. :D Предложиха ми и гарнитури за пунто гт,но средните дупки дето са за смукателния колектор небяха кръгли а елипсовидни :P .Аз ще измия първо маслото за да видя от къде тече,но искам да се подготвя защото ще я разглабям на село.biser_as написа:На масления филтър слагаш ли силикон на уплътнението като го сменяш? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Що първо не измиеш и изчистиш хубаво маслото за да видиш откъде тече и тогава да сменяш о-пръстени, дифтунги и т.н.? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16gituli написа:Ще ида да си взема и аз един такъв пръстен да го сменя за всеки случаи.Ще е проблем ли ако сложа и малко силикон за гарнитури?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар