от известно време, след като съм ускорил колата по-рязко и отнема газта,оборотите за момент падат толкова, че премигва лампичката с акумулатора на таблотовсе едно колата е изгаснала. някой имал ли е подобен проблем?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с оборотите след форсиране
Collapse
X
-
Днес забелязах абосютно същия проблем и при мен на Бравото. След рязко форсиране оборотите падат бързо под 800, след което отново се възстановяват на 800, като премигва и лампата на акумулатора. При палене трябва да се помогне леко с педала на газта.Проблема го има и при бензин, и при газ. При плавно форсиране и отпускане на педала оборотите не падат под 800.Предполагам че е проблема не е идентичен с колегата, защото той е с карбуратор. Вчера видях един изваден вакуумен маркуч и го оправих, но проблема си остана. Насочил съм се към степ-моторчето, но за съжаление е с някаква гадна еврейска звезда и развинтването му ще е трудно...намира се отзад... някакви идеи?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
При теб най-вероятно е стъпково моторче, то се "държи" така като се прецакаzgabrovski написа:Днес забелязах абосютно същия проблем и при мен на Бравото. След рязко форсиране оборотите падат бързо под 800, след което отново се възстановяват на 800, като премигва и лампата на акумулатора. При палене трябва да се помогне леко с педала на газта.Проблема го има и при бензин, и при газ. При плавно форсиране и отпускане на педала оборотите не падат под 800.Предполагам че е проблема не е идентичен с колегата, защото той е с карбуратор. Вчера видях един изваден вакуумен маркуч и го оправих, но проблема си остана. Насочил съм се към степ-моторчето, но за съжаление е с някаква гадна еврейска звезда и развинтването му ще е трудно...намира се отзад... някакви идеи?
Виж при колегата може и да е от датчика за празен ход - задръстен
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Я ни светни по-подробно, ако може, щото и при мен го прави същото, но само като е студена! В смисъл какъв е тоя датчик и къде е и как се "отдръства" - с нов ли или се почиства.Dodo 155 написа:Виж при колегата може и да е от датчика за празен ход - задръстен
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
И аз към него съм се ориентирал... Ебати драмата нещо немско да имам в колата (Bosh monomotronic) и то да се прецака...Някой беше писал че с почистване ще се оправи - ще трябва да си поиграя да го демонтирам и изчистя. Интересна подробност е че преди около месец и половина мих мотора на колата, сигурно от там съм си докарал тая беля.Dodo 155 написа:При теб най-вероятно е стъпково моторче, то се "държи" така като се прецака
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Както аз нееднократно съм писал, пък и други колеги, че всички проблеми в един автомобил идват от вградените немски системи,независимо дали те са механически или електрически....виж поста ми за рейката!zgabrovski написа:И аз към него съм се ориентирал... Ебати драмата нещо немско да имам в колата (Bosh monomotronic) и то да се прецака...Някой беше писал че с почистване ще се оправи - ще трябва да си поиграя да го демонтирам и изчистя. Интересна подробност е че преди около месец и половина мих мотора на колата, сигурно от там съм си докарал тая беля.Dodo 155 написа:При теб най-вероятно е стъпково моторче, то се "държи" така като се прецака
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Това е датчика, който поддържа празният ход като пропуска определено количество гориво.Незнам с кой карбуратор си, но ще се ориентираш за него по единият кабел. Прилича малко на подгревателна свещ за дизел. Отвива се с ключе 10 (доколкото си спомнямkiro_of_the_day написа:Я ни светни по-подробно, ако може, щото и при мен го прави същото, но само като е студена! В смисъл какъв е тоя датчик и къде е и как се "отдръства" - с нов ли или се почиства.Dodo 155 написа:Виж при колегата може и да е от датчика за празен ход - задръстен
). Взимаш компресор и надуваш в дупката от където си го извадил.Аз това, което правя когато съм имал проблем с карбураторна кола е:1. Взимам ремонтен комплект (варират около 20 лв.) и спрей за почистване.2. Свалям карбуратора и го качвам в къщи на масата.3. Разглобявам го и го накисвам в една тенджера с малко бензин като преди това съм го разкиснал със спрея.4. След 1-2 часа почвам сглобяването като използвам новите части от ремонтният комплект.5. Слагам го на колата и отивам на диагностика и реглаж (в тази част съм бил много зле винаги
)После няма да можеш да си познаеш колата
Трябва обаче много внимателно да боравиш да не изкривиш или прецакаш нещо по карбуратора, че после може и да не запали.
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
аз така и направих - купих ремонтен кит за карбуратор и майстора смени всички възможни неща.проблема си остана. Може ли да обясниш по-подробно къде се намира този датчик?Dodo 155 написа:Това е датчика, който поддържа празният ход като пропуска определено количество гориво.Незнам с кой карбуратор си, но ще се ориентираш за него по единият кабел. Прилича малко на подгревателна свещ за дизел. Отвива се с ключе 10 (доколкото си спомнямkiro_of_the_day написа:Я ни светни по-подробно, ако може, щото и при мен го прави същото, но само като е студена! В смисъл какъв е тоя датчик и къде е и как се "отдръства" - с нов ли или се почиства.Dodo 155 написа:Виж при колегата може и да е от датчика за празен ход - задръстен
). Взимаш компресор и надуваш в дупката от където си го извадил.Аз това, което правя когато съм имал проблем с карбураторна кола е:1. Взимам ремонтен комплект (варират около 20 лв.) и спрей за почистване.2. Свалям карбуратора и го качвам в къщи на масата.3. Разглобявам го и го накисвам в една тенджера с малко бензин като преди това съм го разкиснал със спрея.4. След 1-2 часа почвам сглобяването като използвам новите части от ремонтният комплект.5. Слагам го на колата и отивам на диагностика и реглаж (в тази част съм бил много зле винаги
)После няма да можеш да си познаеш колата
Трябва обаче много внимателно да боравиш да не изкривиш или прецакаш нещо по карбуратора, че после може и да не запали.
Коментар
-
Намира се някъде по карбуратора
Не съм виждал карбуратор на CHT
Завит е и е на резба
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Точно за него колегаjamie написа:Мисля че говорите за елемент #21.
:D :D Много полезна снимка
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар