Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик за оборотите Брава 1.4.12 V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Датчик за оборотите Брава 1.4.12 V

    На 2 теста компютъра показа, че датчика на оборотите на коляновия вал не работи и имам проблем с работата на бензин.Как може да се провери дали има скъсан до него кабел или самия датчик не работи?Може ли някой да ми каже колко струва това и дали може да се намери 2-ра употреба?
    фиятче

    #2
    Има ли някакъв проблем колата? Придърпва ли, отказва ли да пали понякога? Ако няма проблеми не търси под вола теле. Нов датчик е около 75лв, втора употреба сигурно ще намериш в раздел продава във форума.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      датчик

      spark написа:
      Има ли някакъв проблем колата? Придърпва ли, отказва ли да пали понякога? Ако няма проблеми не търси под вола теле. Нов датчик е около 75лв, втора употреба сигурно ще намериш в раздел продава във форума.
      Ами да. На всеки 5 дена рестартирам компютъра (като махам клемите). На бензин просто почва да се дави, трудно запалва, подавам газ тя пръхти, дръпне, спре ...и такива. Като направя рестарт се оправя за 4-5 дена и наново... А и мирише на неизгорели газове като съм на бензин..
      фиятче

      Коментар


        #4
        Колега колата има ли газова уредба?
        Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
        Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

        Коментар


          #5
          И аз бях така.датчика на коляновия вал втора употреба струва 30лв.а това че от ауспуха мирише на бензин четох някаде че може да е от ламбдасондата.

          Коментар


            #6
            Пак проблем

            bobi_bravo написа:
            Колега колата има ли газова уредба?
            Да има. смених датчика на коляновия вал - но проблемът си остана. ...Кво да правя
            фиятче

            Коментар


              #7
              ако няма реле за рестарт на компютъра ще трупа грешки и няма да работи добре успех
              Fiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)

              Коментар


                #8
                По добре да се сложи реле на самата ламбда, а не на компютъра. Сложиш ли реле на компа при всяко палене ще трябва да се обучава. И така всеки ден по няколко пъти, и на бензин пак няма да ти върви добре
                Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                Коментар


                  #9
                  Hristian_Aleksiev написа:
                  По добре да се сложи реле на самата ламбда, а не на компютъра. Сложиш ли реле на компа при всяко палене ще трябва да се обучава. И така всеки ден по няколко пъти, и на бензин пак няма да ти върви добре
                  Това реле - от какъв майстор да го търся и колко струва?
                  фиятче

                  Коментар


                    #10
                    Hristian_Aleksiev написа:
                    По добре да се сложи реле на самата ламбда, а не на компютъра. Сложиш ли реле на компа при всяко палене ще трябва да се обучава. И така всеки ден по няколко пъти, и на бензин пак няма да ти върви добре
                    аз съм така колега от година и нямам проблеми,преди това какви ли симулатори не слагах и нищо
                    Fiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)

                    Коментар


                      #11
                      ceco72 написа:
                      Hristian_Aleksiev написа:
                      По добре да се сложи реле на самата ламбда, а не на компютъра. Сложиш ли реле на компа при всяко палене ще трябва да се обучава. И така всеки ден по няколко пъти, и на бензин пак няма да ти върви добре
                      Това реле - от какъв майстор да го търся и колко струва?
                      Най-обикновено реле. 5-6 лева струват. Може да си купиш същото като това което ти спира инжектора. Отиваш при някой ел. майстор. и му казваш да ти прекъсне сигнала на ламбдата с релето. Не захранването, а сигнала. СОндата ти трябва да е с 3 кабела. Така когато си на бензин сондата изпраща сигнал към компа и всичко е наред. Минеш ли на газ сигнала спира и компютъра не се лъже, че сместа е бедна. Следователно като запалиш на бензин няма да имаш преобогатена смес и колата да гасне или да не иска да върви
                      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                      Коментар


                        #12
                        Никакво реле не се слага а се прекъсва захранването на компа при изкл. на конт. ключ. "Ресет на компютъра" му се казва в разговорната реч.
                        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                        Коментар


                          #13
                          lubo_Y10 написа:
                          Никакво реле не се слага а се прекъсва захранването на компа при изкл. на конт. ключ. "Ресет на компютъра" му се казва в разговорната реч.
                          Като казваш че не се слага реле как става прекъсването, че ми е интересно
                          Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                          Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                          Коментар

                          Working...
                          X