Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Преправяне на термостат за Браво/а (Мареа) 1,6?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Преправяне на термостат за Браво/а (Мареа) 1,6?

    Загубил вяра в предлаганите авточасти на българският пазар си поръчах термостат WAHLER от UK.Получих термостатът вчера, но се оказа че са ми изпратили термостат за моделите с един температурен датчик. Понеже евентуалната подмяна би ми излязла "златна" (поради транспортните разходи) ме интересува възможността за доработка.И тук имам две възможности:1) На стругар да се пробие отвор и нареже резба в тялото на термостата, където да навия вторият датчик2) Да се изполва сигналът само от единият датчик за двете направления (ЕКУ и уред за показване на температурата)В тази връзка имам следните въпроси:1) Може ли някой да ми услужи със старият си термостат, за да знае какво трябва да направи стругарят?2) Какво трябва да се преправи в ел. схема, за да използвам този термостат (с един датчик)?3) Има желаещ за нов термостат с автомобил 1,6 произведен след 01.04.98г. (ще му продам този на цената, за която съм го закупил, без да са добавени транспортни разходи)?
    Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

    #2
    мисля, че няма да стане да се преправи за ползване с 1 датчик, дори да стане ще излезе златно. а случайно да е като оригиналните да се развива патрона- ако е така може да си подмениш само вътрешното тяло, което си е термостата, а корпуса стария....
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      pakumba написа:
      мисля, че няма да стане да се преправи за ползване с 1 датчик, дори да стане ще излезе златно. а случайно да е като оригиналните да се развива патрона- ако е така може да си подмениш само вътрешното тяло, което си е термостата, а корпуса стария....
      Или от старииа датцик стругара да премери резбата:цолова?, метрицна,стапка
      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

      Коментар


        #4
        колега имам термостат ако искаш мога да ти го дам

        Коментар


          #5
          ivo_fox258 написа:
          колега имам термостат ако искаш мога да ти го дам
          Да, искам го.След като разгледах няколко снимки на термостати с възможност за завиване на два датчика и на такива само за един датчик, ми се струва лесна доработката на този термостат.Ще направя снимки преди и след доработката, за да е полезно и ако някой друг се сблъска с подобен проблем.Благодаря на всички отзовали се до момента.
          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

          Коментар


            #6
            Re: Преправяне на термостат за Браво/а (Мареа) 1,6?

            Stefanaki написа:
            Получих термостатът вчера, но се оказа че са ми изпратили термостат за моделите с един температурен датчик.
            Колега, датчиците са ДВА, но са в ЕДИН корпус. Единият датчик е за стрелката на таблото, а другия подава инфо на ЕКУ-то. Според мен просто трябва да си вземеш един датчик (т.е. един корпус, два датчика) от една морга или нов и готово. Преправяш двете букси в едната и си в джаза.
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #7
              Re: Преправяне на термостат за Браво/а (Мареа) 1,6?

              sok1 написа:
              Stefanaki написа:
              Получих термостатът вчера, но се оказа че са ми изпратили термостат за моделите с един температурен датчик.
              Колега, датчиците са ДВА, но са в ЕДИН корпус. Единият датчик е за стрелката на таблото, а другия подава инфо на ЕКУ-то. Според мен просто трябва да си вземеш един датчик (т.е. един корпус, два датчика) от една морга или нов и готово. Преправяш двете букси в едната и си в джаза.
              В какво по-точно се състои преправянето на двете букси в една?
              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

              Коментар


                #8
                На датчик с 3 кабела - един кабел е вход от компютъра, един е изход към компютъра, а третият е вход от компютъра на таблото, по който се следи съпротивлението към маса (корпуса на датчика).

                Коментар

                Working...
                X