Загубил вяра в предлаганите авточасти на българският пазар си поръчах термостат WAHLER от UK.Получих термостатът вчера, но се оказа че са ми изпратили термостат за моделите с един температурен датчик. Понеже евентуалната подмяна би ми излязла "златна" (поради транспортните разходи) ме интересува възможността за доработка.И тук имам две възможности:1) На стругар да се пробие отвор и нареже резба в тялото на термостата, където да навия вторият датчик2) Да се изполва сигналът само от единият датчик за двете направления (ЕКУ и уред за показване на температурата)В тази връзка имам следните въпроси:1) Може ли някой да ми услужи със старият си термостат, за да знае какво трябва да направи стругарят?2) Какво трябва да се преправи в ел. схема, за да използвам този термостат (с един датчик)?3) Има желаещ за нов термостат с автомобил 1,6 произведен след 01.04.98г. (ще му продам този на цената, за която съм го закупил, без да са добавени транспортни разходи)?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Преправяне на термостат за Браво/а (Мареа) 1,6?
Collapse
X
-
мисля, че няма да стане да се преправи за ползване с 1 датчик, дори да стане ще излезе златно. а случайно да е като оригиналните да се развива патрона- ако е така може да си подмениш само вътрешното тяло, което си е термостата, а корпуса стария....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Или от старииа датцик стругара да премери резбата:цолова?, метрицна,стапкаpakumba написа:мисля, че няма да стане да се преправи за ползване с 1 датчик, дори да стане ще излезе златно. а случайно да е като оригиналните да се развива патрона- ако е така може да си подмениш само вътрешното тяло, което си е термостата, а корпуса стария....LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Да, искам го.След като разгледах няколко снимки на термостати с възможност за завиване на два датчика и на такива само за един датчик, ми се струва лесна доработката на този термостат.Ще направя снимки преди и след доработката, за да е полезно и ако някой друг се сблъска с подобен проблем.Благодаря на всички отзовали се до момента.ivo_fox258 написа:колега имам термостат ако искаш мога да ти го дамAктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Re: Преправяне на термостат за Браво/а (Мареа) 1,6?
Колега, датчиците са ДВА, но са в ЕДИН корпус. Единият датчик е за стрелката на таблото, а другия подава инфо на ЕКУ-то. Според мен просто трябва да си вземеш един датчик (т.е. един корпус, два датчика) от една морга или нов и готово. Преправяш двете букси в едната и си в джаза.Stefanaki написа:Получих термостатът вчера, но се оказа че са ми изпратили термостат за моделите с един температурен датчик.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Re: Преправяне на термостат за Браво/а (Мареа) 1,6?
В какво по-точно се състои преправянето на двете букси в една?sok1 написа:Колега, датчиците са ДВА, но са в ЕДИН корпус. Единият датчик е за стрелката на таблото, а другия подава инфо на ЕКУ-то. Според мен просто трябва да си вземеш един датчик (т.е. един корпус, два датчика) от една морга или нов и готово. Преправяш двете букси в едната и си в джаза.Stefanaki написа:Получих термостатът вчера, но се оказа че са ми изпратили термостат за моделите с един температурен датчик.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар