колко пари ще дадеш за фланци ? минимум 100 лева минимум, една джанта 4х98 14/15 цола- 15/20 лева
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За и Против фалнци за джанти
Collapse
X
-
nedialk00 -
Оригиналните 15-ки на фиат се намират по 180- 200лв. и освен че са красиви, са и много здрави. Не си правете експерименти с разни лачени джанти от лъскави витрини обикновено се кривят като на стар дядо мерака.nedialk00 написа:колко пари ще дадеш за фланци ? минимум 100 лева минимум, една джанта 4х98 14/15 цола- 15/20 лева
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
nedialk00
нещо неразбрах, ако колегата иска джанти 4х98 ще му намеря 4 броя за макс 80 лева 14/15 цола по негов избор, стоманени фиатски джанти.
Коментар
-
говоря за оригинални ляти джанти за браво и четерите модела са супер здрави, красиви и евтини.Някой колеги знаят колко време карах със счупен борд докато намеря джанта. И нямах проблем.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Кога съм казал че не ми пука за моя живот и за живота на останалите?Питам информативно за минусите на автомобила при поставяне на фланци. Виждал съм много автомобили с фланци и досега не съм чул да са застрашавали живота на други хора. Вече трета година карам с джанти от VW 4x100, без фланци и ексцентрични болтове, и досега нямам проблеми. Искам да сложа фланци, защото се отварят повече автомобила.Аз джанти имам 15-ки, няма да купувам.П.П. Ако имах финансова възможност щях да си намеря хубави джанти 4х98, без да търся фланци и да слагам такива с друго междуболтово разстояние.nedialk00 написа:купи си джанти 4х98 и не застрашавай живота на останалите участници в движението, щом за твоя собствен не ти пука, поне не застрашавай околните
Коментар
-
nedialk00
че те фланците ще ти излязат по скъпо от 4 джанти
и незнам дали ти не си чувал за хвръкнали гуми от фланци, но аз освен, че съм чувал и съм виждал, така че най-добре си вземи джанти отколкото фланци, в крайна сметка избора е твой, винаги като се кача да карам си казвам нещо което да ме пази от такива "инжинери" като вас със фланците и какви ли още не дивотии
Коментар
-
ОФФФФ аман от такива умници като теб.Хората не случайно са измислили фланците, не са ги измислили за да си рискуват хората живота.Аз чисто и просто попитах, какви са минусите за самия автомобил, и както винаги веднага се появи някой който да започне да философства, еди кой е философ, еди си к’ви дивоти и тем подобни изказвания.nedialk00 написа:че те фланците ще ти излязат по скъпо от 4 джанти
и незнам дали ти не си чувал за хвръкнали гуми от фланци, но аз освен, че съм чувал и съм виждал, така че най-добре си вземи джанти отколкото фланци, в крайна сметка избора е твой, винаги като се кача да карам си казвам нещо което да ме пази от такива "инжинери" като вас със фланците и какви ли още не дивотии
Коментар
-
nedialk00
освен минусите за автомобила, мисли най-вече за безопасността, и за "минусите" който можеш да си нанесеш по живота или нечий друг живот
лично за мен, фланците трябва да бъдат забранени -> невъзможност за минаване на ГТП и спиране на автомобила от движение до премахването им.
Коментар
-
nedialk00
той си знае човека, дано само недай си боже да му фръкнат гумите, да не затрие някой невинен живот и да почерни някое семейство... обикновенно така става, говедото оцелява, невиния човек си отива...
Коментар
-
Благодаря за отговорите.Щом повече са против фланците, явно ще трябва да сменя джантите и да ги продам на някой Голфаджия.Пък живот и здраве ако някога се поопарича ще търся нови, с по широк борд (все пак да поизнеса малко джантата навън, освен и ако това е непрепоръчително), но да са си 4х98.Само не разбрах каква е причината да изхвърчат гумите по време на движение, дали късането на болтове или по изнесената джанта посредством фланец, който е в порядъка на 2-3 кг., натоварва главината повече, самия лагер се съсипва по бързо и затяга по време на движение.
Коментар
-
Колега преди месец завърших едни фланци на едно приятелче за Ибизата. Направих ги с цел изкарване на джантите навън,от алуминий ги направих с там стоманени втулки....няма значение. Както си му е реда. Фланците са по 30мм предните и по 35 мм задните, резултата е зверски вид на колата. Минусите са,че оста се удължава и най-малкия луфт било то в тампон или нещо такова излиза на яве и се натоварват главините....Фланците аз лично избрах да ги направя с 8 дупки и оригинални болтове 4 преходни отвора с конус да прикрепят фланеца към главината и 4 отвора(със стоманени втулки на които е навита резба М12х1.5 за фолцваген), това е много по удачно от тези по дълги болтове, за мен това си е рискована работа. Ако да е с по дълги болтове,те да са термо-подобрени иначе си е риск от каквато и стомана да се направят. Поне за мен е така, допитах се до технолозите в фирмата която работя и те ме посъветваха също да ги направя с оригинални болтове. Друг е въпроса колко пари си готов да хвърлиш за тея фланци....... :D Поздрави.93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * *
Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
Коментар
-
Фланците ще ми излязат без пари, тъй като имам приятел който е стругар, и няма да дам пари нито за материали нито за работа.Фланците, които исках да сложа са за промяна на междуболтовото разтояние, а не дистанциращи, т. е. фланеца се стяга към главината с 4 болта с дупки с размер 4х98, а отделно към вече сложения фланец, щях да сложа джантите на другите дупки, които са с размер 4х100, какъвто е размера и на джантата.bravo_stz написа:Колега преди месец завърших едни фланци на едно приятелче за Ибизата. Направих ги с цел изкарване на джантите навън,от алуминий ги направих с там стоманени втулки....няма значение. Както си му е реда. Фланците са по 30мм предните и по 35 мм задните, резултата е зверски вид на колата. Минусите са,че оста се удължава и най-малкия луфт било то в тампон или нещо такова излиза на яве и се натоварват главините....Фланците аз лично избрах да ги направя с 8 дупки и оригинални болтове 4 преходни отвора с конус да прикрепят фланеца към главината и 4 отвора(със стоманени втулки на които е навита резба М12х1.5 за фолцваген), това е много по удачно от тези по дълги болтове, за мен това си е рискована работа. Ако да е с по дълги болтове,те да са термо-подобрени иначе си е риск от каквато и стомана да се направят. Поне за мен е така, допитах се до технолозите в фирмата която работя и те ме посъветваха също да ги направя с оригинални болтове. Друг е въпроса колко пари си готов да хвърлиш за тея фланци....... :D Поздрави.
Коментар
-
до сега само гледах ама вече не издъжах :D колко от философите тука са използвали фланци :D :D :D а колко от вас са чували виждали птп точно заради счупен фланец :D колега прави си фланци кви са тея теми + -совете ги знаеш - си са че най-много по бързо да ти заминават лагерите заради натоварването и тва е единственото нещо с което трябва да внимавашHaters Gonna Hate
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар