mitkosoft написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тресе при потегляне а съединителя е нов
Collapse
X
-
u_bo -
Re: Тресе при потегляне а съединителя е нов
- Тампона е редно да се смени. Може би ще изчезнат вибрациите в скоростния лост.- Толкова гъсто масло не е на добре. Повечето на пазара издържат до -40гр , -45гр. Някои и по-надолу. Смятай до тези гр. трябва да са течливи. - Вътрешните карета. Най-добрата проверка за тях според мен е - От спокойна скорост на движение почти без газ, рязко ускоряваш. Ако автомобила почне да "придърпва" и чуеш характерните шумове, работата е ясна. В противен случай, дори и износени, най-вероятно няма да са причина за проблема.mitkosoft написа:Ето я и моята сага с моята количка.Колата е Браво 1.4 преди 2000 километра смених съединителя с нов. Признавам че не е от най-марковите 150 лева комплекта. Но майсторите ми казаха че поне 40 000 километра трябва да ме изкара. А го смених поради причината че стария тресеше при потегляне. И какво смених го с нов и сега пак претриса.Симптомите са следните:-при студен двигател сутрин като тръгна и няма никакъв проблем обаче като загрее колата и почва да тресе на полусъединител, понякога по силно понякога по слабо а понякога въобще не претриса на топъл двигател-тампона на скоростната кутия е за смяна... възможно ли е той да е причината. Ако е той защо на студен двигател няма проблеми-Когато съм в движение във всеки един диапазон от километража скоростния лост се клати.. Тоест карам със 100км/ч и като си сложа ръката на лоста все едно някой ме здрависва така ми се клати ръката. Възможно ли е пак да е от някой тампон. Това го правеше и със стария съединител-Маслото на скоростната кутия когато е студена колата е гъсто като маргарин едвам едвам го сипахме обратно в кутията. Дали има някаква връзка с претрисането на студен и топъл двигател ?- Възможно ли е проблема да е от вътрешните карета. Зимата забелязах че като въртя леко гуми на снега около 1500 оборота и отдолу се чува чат-чат-чат-чат - при изправен и завит воланPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
u_bo
това е най-логичното мнение до сега.wwalker написа:Защото обикновенно на студена кола тресе заради съединителя, а при теб вероятно е тампон, който се разтриса като се стопли и омекне.mitkosoft написа:Добре защо на колегите масово им тресе при студен двигател а при мене тресе на топъл ?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар