Мерси колега :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна двигател на браво 1.4 със 2.0 възможно ли е?
Collapse
X
-
От финансова гледна точка цялото начинание е съвсем безсмислено. Намират се бравота ХГТ за по 1500 лв.А тука колкото и да го гласиш няма да стане като фабричното. Особено със смяната на инсталацията. Не че няма да стане но ще е грозно.Отделно че няма узаконяване това нещо, защото си сложил друг мотор.Да е някаква по уникална кола да си заслужава, ама то браво ХГТ се среща под път и над път почти за без пари.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
За финансите ,аз съм взел колата за пари който се дават за едни предни амортесьориinfineon написа:От финансова гледна точка цялото начинание е съвсем безсмислено. Намират се бравота ХГТ за по 1500 лв.А тука колкото и да го гласиш няма да стане като фабричното. Особено със смяната на инсталацията. Не че няма да стане но ще е грозно.Отделно че няма узаконяване това нещо, защото си сложил друг мотор.Да е някаква по уникална кола да си заслужава, ама то браво ХГТ се среща под път и над път почти за без пари.
Намират се за 1500 лв но в какво състояние?За прераборката съм правил няколко по сериозни операций и смея да твърдя че не си е личало, има човек който може да го потвърди в темата.Кой е казал че ще го узаконявам
Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
Мога да те оборя по всичките твърдения.1. За грозното - при положение че има всичко от другото браво, какво му коства да си поиграе да го нареди хубаво.2. За узаконяването - Минава техно тест за 60 лв и се узаконява, но защо да го прави??? - минаваме към точка 3infineon написа:От финансова гледна точка цялото начинание е съвсем безсмислено. Намират се бравота ХГТ за по 1500 лв.А тука колкото и да го гласиш няма да стане като фабричното. Особено със смяната на инсталацията. Не че няма да стане но ще е грозно.Отделно че няма узаконяване това нещо, защото си сложил друг мотор.Да е някаква по уникална кола да си заслужава, ама то браво ХГТ се среща под път и над път почти за без пари.
3. Ще кара кола 150 коня а ще плаща данък за 75, пък и си е ревизирал всичко и знае кое как е. А най важното- кеф цена няма - поне за мен е кеф че си го правя сам.По темата за пригледноста на коша - при мен се получи това, при положение че сменям от темпра на марея. (изключвам подобието на въздушен филтър, защото е времянка.)http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...&image_id=6173
Коментар
-
Браво Боби браво,RESPECT
!Ето такива хора уважавам-креативни,решителни и.... малко луди
.Да то все ще се намери някой да каже "що ти трябва това бе",ама то повечето хубави неща в живота нямат особен смисъл,но пък точно от тях кефа е най голям :D.Дано да стане безпроблемно.Поздрави!!!!!!!!!!!!!
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Благодаря :Dtipo33 написа:Браво Боби браво,RESPECT
!Ето такива хора уважавам-креативни,решителни и.... малко луди
.Да то все ще се намери някой да каже "що ти трябва това бе",ама то повечето хубави неща в живота нямат особен смисъл,но пък точно от тях кефа е най голям :D.Дано да стане безпроблемно.Поздрави!!!!!!!!!!!!!Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
Боби, брато ти си луд за връзване
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
По точка 2-технотеста не си въобразявай че твориш каквото искаш и за 60 лв ти го узаконяват. Освен това някой ден като реши да го продава ще осъзнае че заради сменения мотор не може да се продаде.3- Едниния данък, от това наистина ще спести някакви париОсвен това бравото 2.0 е с по големи и вентилирани дискове, отзад също е с дискове. Трябва и тях да смениш, или възнамеряваш да караш кола 150 коня с спирачна система оразмерена за 75 коня?На 1.4 му е разположено на друго място екуто, хидравликата маркучите от резервоара.Таблото и кабелите до него най вероятно също ще трябва да смениш. И какво остана от старото браво? Май само купето. Но щом те кефи дано го направиш и да пуснеш снимки.Joro написа:Мога да те оборя по всичките твърдения.1. За грозното - при положение че има всичко от другото браво, какво му коства да си поиграе да го нареди хубаво.2. За узаконяването - Минава техно тест за 60 лв и се узаконява, но защо да го прави??? - минаваме към точка 3infineon написа:От финансова гледна точка цялото начинание е съвсем безсмислено. Намират се бравота ХГТ за по 1500 лв.А тука колкото и да го гласиш няма да стане като фабричното. Особено със смяната на инсталацията. Не че няма да стане но ще е грозно.Отделно че няма узаконяване това нещо, защото си сложил друг мотор.Да е някаква по уникална кола да си заслужава, ама то браво ХГТ се среща под път и над път почти за без пари.
3. Ще кара кола 150 коня а ще плаща данък за 75, пък и си е ревизирал всичко и знае кое как е. А най важното- кеф цена няма - поне за мен е кеф че си го правя сам.По темата за пригледноста на коша - при мен се получи това, при положение че сменям от темпра на марея. (изключвам подобието на въздушен филтър, защото е времянка.)http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...&image_id=6173http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Абе пич не ти ли стана ясно че точно по тази причина има цяла кола за разглабяне? За въпроса с технотеста ,ако искам и успея да сложа мотор от комбайн отида ли на технотест и отговаря на изискванията взима документи. Да кефиме,а за снимките ще има. През това време ти си стой зад клавиатурата и си прави мазоли на пръстите.infineon написа:По точка 2-технотеста не си въобразявай че твориш каквото искаш и за 60 лв ти го узаконяват. Освен това някой ден като реши да го продава ще осъзнае че заради сменения мотор не може да се продаде.3- Едниния данък, от това наистина ще спести някакви париОсвен това бравото 2.0 е с по големи и вентилирани дискове, отзад също е с дискове. Трябва и тях да смениш, или възнамеряваш да караш кола 150 коня с спирачна система оразмерена за 75 коня?На 1.4 му е разположено на друго място екуто, хидравликата маркучите от резервоара.Таблото и кабелите до него най вероятно също ще трябва да смениш. И какво остана от старото браво? Май само купето. Но щом те кефи дано го направиш и да пуснеш снимки.Joro написа:Мога да те оборя по всичките твърдения.1. За грозното - при положение че има всичко от другото браво, какво му коства да си поиграе да го нареди хубаво.2. За узаконяването - Минава техно тест за 60 лв и се узаконява, но защо да го прави??? - минаваме към точка 3infineon написа:От финансова гледна точка цялото начинание е съвсем безсмислено. Намират се бравота ХГТ за по 1500 лв.А тука колкото и да го гласиш няма да стане като фабричното. Особено със смяната на инсталацията. Не че няма да стане но ще е грозно.Отделно че няма узаконяване това нещо, защото си сложил друг мотор.Да е някаква по уникална кола да си заслужава, ама то браво ХГТ се среща под път и над път почти за без пари.
3. Ще кара кола 150 коня а ще плаща данък за 75, пък и си е ревизирал всичко и знае кое как е. А най важното- кеф цена няма - поне за мен е кеф че си го правя сам.По темата за пригледноста на коша - при мен се получи това, при положение че сменям от темпра на марея. (изключвам подобието на въздушен филтър, защото е времянка.)http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...&image_id=6173
Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
Колега никой не е споменавал, че ще се озаконява или минава на технотест, пък камо ли някой да продава колата след интервенцията.Относно данъка е в доста голяма печалба, защото това е поне около 100лв. на година, че и повече, защото както спомена колата е на инвалид, а принципно на година данъка в Перник на този двигател е около 60лв.Другото нещо дето те притеснява е спирачната система.Еми по-горе споменахме и дори има снимка на цялата кола.Много ясно, че ще се смени спирачната система!Дори обмисляме предният мост целият да го прехвърлиме на сегашната кола.Също така сме го обмислили да разглобиме ударената кола и кое ще се слага на другата и след това да се захванеме да разглабяме бялата дето е в движение.Пък и както Боби спомена взе колата почти колкото 2 нови амортисьора и според мен си заслужава и то много!За снимките аз отговарям и Ви обещавам, че ще има, но само да го захванеме да сменяме и да се постопли времетоinfineon написа:По точка 2-технотеста не си въобразявай че твориш каквото искаш и за 60 лв ти го узаконяват. Освен това някой ден като реши да го продава ще осъзнае че заради сменения мотор не може да се продаде.3- Едниния данък, от това наистина ще спести някакви париОсвен това бравото 2.0 е с по големи и вентилирани дискове, отзад също е с дискове. Трябва и тях да смениш, или възнамеряваш да караш кола 150 коня с спирачна система оразмерена за 75 коня?На 1.4 му е разположено на друго място екуто, хидравликата маркучите от резервоара.Таблото и кабелите до него най вероятно също ще трябва да смениш. И какво остана от старото браво? Май само купето. Но щом те кефи дано го направиш и да пуснеш снимки.
.
Коментар
-
успех с начинанието колега, щом имаш цялата кола при тебе нямаш грижи аз сложих 2.0 на браво което беше 1.8 и единствения проблем които срешнах беше че саединителя на ХГТ е хидравли4ен и няма как да се сложи цилиндър4ето на педала и се наложи да режа парче ламарина от купето на ХГТ и да го заварям но само това ми бяха ядовете,(ламарината на която се монтира цилиндърчето за педала е на болчета ама неси прави илюзията че ще я смъкнеш залепена е с някав силикон и няма махане със секач я блъсках и пак неможах да я махна) иначе пада голямо разглабяне, то инсталация то АБС но стига да имаш желание ще стане/////
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар