Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Счупен механизъм на скоростен лост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Счупен механизъм на скоростен лост

    Здравейте, пускам тази тема в общи въпроси, защото механизма на скоростния лост е еднакъв за доста модели, не само за дизел.Проблема е трудното влизане на първа скорост, а от вчера и на втора. Понякога 1-ва и 2-ра влизат лесно, понякога не. Ако не мога да вкарам на 1-ва, дававм на втора и тогава първа влиза без проблеми. Всички останали скорости влизат лесно. Сутринта разглобих малко и веднага се видя какъв е проблема. Можете да видите от снимките парчето което се е счупило.По въпроса успях да открия две темиhttp://minkara.carview.co.jp/userid/...пването на алфата от втората тема е точно като при мен.Въпроса ми е как се сваля механизма. Трябва ли да се сваля всичко отдолу, както се вижда и в двете теми или има и трик нещата да станат отгоре.
    Прикачени файлове
    FIAT Bravo JTD GT '99

    #2
    При стилото се сваля ауспуха,една декоративна ламарина с нитове,след това скоростния механизъм,който се държи на 4 болта. Откачат се жилата,които са закачени за скоростния лост,и това е. При мен сваляне и поставяне на нов механизъм отне около 1ч.30 мин.-и 50 лв.
    STILO JTD 1.9- 115 BLACK

    Коментар


      #3
      При теб същото ли се беше счупило
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #4
        При мен някой беше рязъл лоста,и не беше с оригиналната топка,и си купих нов механизъм. Стария е здрав. може да го видиш как изглежда,http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=69306
        STILO JTD 1.9- 115 BLACK

        Коментар


          #5
          Ясно, мерси.Залепих счупеното парче с някакво лепило дето е уж мега яко. На него пише че може да си залепиш коляновия вал Само ме притеснява дали не прекалих с лепилото и да не би да е отишло малко където не трябва. Като стегне ще видим, дано да не съм залепил целия лост.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #6
            Сега я погледнах. Парчето се е залепило и лоста си влиза лесно на всички предавки. За всеки случай намазах още яко с лепило за да стане по-здраво. Надявам се да изкара поне докато стане топло.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #7
              ако не задържи това лепило пиши л.с имам целия механизъм заедно със жилата

              Коментар


                #8
                OK
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #9
                  Лепеното изкара 1 ден.Купих си нова пластмаса за 40 лв. Сменя се отдолу.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #10
                    колега ще си позволя да ползвам твоята тема имам еднно питане : въпросната (счупената ) пластмаса се държи на 3 болта , които при мен са доста хлабави и лоста ми играе некви бесни кючеци,та питането ми е дали ще могат да се стегнат отгоре като махна гумения маншон или ще ми се наложи да го смъкна зелия механизъмпредварително благодаря на всички отзововали се колеги

                    Коментар


                      #11
                      Няма да можеш, гайките са отдолу. Това се случи при мареата декември месец големите студове!Първоначално и аз си мислих че ще стане отгоре ама има една ламарина която е на точкови заварки и покрива целия механизъм. Отдолу става общо взето лесно, колкото и плашещо да изглежда в началото! Само трябва канал и хубави инструменти!
                      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                      Коментар


                        #12
                        [quote="xctr"]Няма да можеш, гайките са отдолу. Това се случи при мареата декември месец големите студове!Първоначално и аз си мислих че ще стане отгоре ама има една ламарина която е на точкови заварки и покрива целия механизъм. Отдолу става общо взето лесно, колкото и плашещо да изглежда в началото! Само трябва канал и хубави инструменти! [/quoда благодаря колега ,то и аз така помислих малко да се постопли и да ми мине мързела и съм ги стегнал :D

                        Коментар


                          #13
                          Да, всичко се прави отдолу. На тези три гайки трябва да им се държи контра от долната страна за да се стегнат.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #14
                            а откача ли се ауспуха или има хава с мардане на ламарината над ауспуха настрани да се действа?
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              pakumba написа:
                              а откача ли се ауспуха или има хава с мардане на ламарината над ауспуха настрани да се действа?
                              Да развива се катализатора и се отмества настрани и заедно със цялата генерация назад се подпира на нещо и самата ламарина се сваля цялата защото механизма е закрепен към нея. Жилата на ръчната трябва да се откачат също. Но това става лесно от планката на която е вързано жилото влизащо към купето.
                              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                              Коментар

                              Working...
                              X