А само Вантотрейд и Ауто Италия ли са местата от където може да се вземе нов картер?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Картер - отчупено парче. Имам нужда от съвети.
Collapse
X
-
Колега, намери си от някоя морга читав картер втора употреба, защото със сигурност дори и да го завариш, от удара той е претърпял деформация. Аз имах огромни проблеми с моя Фиат които тръгнаха точно от удар в картера. Нямаше пробойна, но беше доста изкривен и приех съвета на майстора да го "изчука". Да ама на 1.4 цедката на маслената помпа е на милиметри от дъното на картера и след "изчукването" почнаха проблемите с мазането и смених вал
Та шега с това не бива, съвета ми е да си потърсиш картерче втора ръка, от морга, или някой ако продава, защото нов е безбожно скъп. Аз след моите проблеми които имах не бих се доверил на изправяне, заваряване и тн...

Коментар
-
Колега твоя картер сигурно железен а не алуминиев.Съдя по това че каза че щели да го изчукат.А алуминия е материял който не търпи такива операции :D ,с една дума едва ще има големи деформации(не се деформира а се чупи)Ако се завари както трябва няма да има никви проблеми.Аз лично съм нямал рекламации за картер,а дори съм пресаждал почти цяло дъно.Uneek написа:Колега, намери си от някоя морга читав картер втора употреба, защото със сигурност дори и да го завариш, от удара той е претърпял деформация. Аз имах огромни проблеми с моя Фиат които тръгнаха точно от удар в картера. Нямаше пробойна, но беше доста изкривен и приех съвета на майстора да го "изчука".125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
Аз моя като го свалях (течеше масло от гарнитурата) го свалих рано сутринта в един много тих ден и до вечерта го сглобих.Увих всичко хубаво с найлон (от този за боядисването големия на смешна цена) и така стоя цялия ден колата.Иначе си много прав че ще стане на нищо от праха и боклуците.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
колега пиши като се справиш с всичко колко ти е излязло като сума.Относно картера може и да няма гарнитура но не съм сигурен.Аз щях да го свалям но се отказах като видях колко трудно ще бъде.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Според мен добър майстор би се справил с изчукването и завряването на картера без значение дали е алуминиев, или железен! Виждал съм лепени алуминиеви картери, които изкарват до края на колата. В конкретният случай е по-сложно заради раздробените парчета, но не е невъзможно да се направи! Разбира се всичко това, ако не се намери картер втора употреба за стотина лева. Дора тази цена ми се струва страшно висока! Безумно е ново парче метал с определена форма да струва 450лв!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Лепи се, само ако има пукнатина. Става без сваляне, затова е бързо и евтино. Аз го купих с лепен картер и не изкара и 2000 км.Заваряването също е възможно само при пукнатина, и то не прекалено голяма. При цяло парче отчупено, какъвто беше и моят случай впоследствие, заваряване на алуминиев картер просто е невъзможно. Такова поне е моето мнение след половинчасова лекция, която ми изнесе един колега, работил в научно-изследователска лаборатория и имащ поне един патент в областта.450 лв не е малка сума сама по себе си, но въпросът е каква част е тя от стойността на целия двигател, който ще рискуваш? Дори повече нищо да не закачиш, само вибрациите, ударите и топлината ще видят сметката на всякакво лепене. Може и да не съм прав, просто предпочитам сигурното решение, не че не съм чувал за майстори-факири, които всичко заваряват.Имах късмета да се размина със 150 лв, но бях готов да дам и 450. Иначе гарнитура няма - слагат силикон.Vladim написа:Според мен добър майстор би се справил с изчукването и завряването на картера без значение дали е алуминиев, или железен! Виждал съм лепени алуминиеви картери, които изкарват до края на колата. В конкретният случай е по-сложно заради раздробените парчета, но не е невъзможно да се направи! Разбира се всичко това, ако не се намери картер втора употреба за стотина лева. Дора тази цена ми се струва страшно висока! Безумно е ново парче метал с определена форма да струва 450лв!
Коментар
-
Ааа това не се бях сетил че може да е алуминиев... В такъв случай най добре да се свали и да се намери "нов" от моргиите... А относно гарнитурка, моят картер по принцип няма, със силиконче го направиха и нямаше течове...FIAT 125s написа:Колега твоя картер сигурно железен а не алуминиев.Съдя по това че каза че щели да го изчукат.А алуминия е материял който не търпи такива операции :D ,с една дума едва ще има големи деформации(не се деформира а се чупи)Ако се завари както трябва няма да има никви проблеми.Аз лично съм нямал рекламации за картер,а дори съм пресаждал почти цяло дъно.Uneek написа:Колега, намери си от някоя морга читав картер втора употреба, защото със сигурност дори и да го завариш, от удара той е претърпял деформация. Аз имах огромни проблеми с моя Фиат които тръгнаха точно от удар в картера. Нямаше пробойна, но беше доста изкривен и приех съвета на майстора да го "изчука".
Коментар
-
Колега, съжалявам за това, което се е случило с теб. Аз пострадах по същия начин, само че беше миналото лято в неделя вечер - в Слънчев бряг. Уцелих една доста стърчаща шахта и после почнаха разправиите - пътна помощ до Бургас, стоя колата 3 седмици в сервиз в Бургас, докато от Александър Ауто поръчат и доставят от Италия картер. Но съм страшно доволен от бургаския сервиз - много добре се държаха хората, направиха ми колата и след 3 седмици отидох и си я докарах от Бургас. В протокола от КАТ ми написаха "При преминаване през необозначено препятствие на пътя - стърчаща шахта...", не се заяждаха полицаите и да се подиграват с мен, цитирайки несъобразена скорост (всъщност аз минах над шахтата с около 40 км/ч).Аз и тогава се опитвах да намеря втора употреба картер, но се оказа, че няма намиране; да не говорим, че и нови картери нямаше никъде в наличност. Съветът ми е просто да изчакаш застрахователите да те изпратят в доверен сервиз, да ти доставят нов картер и да ти го монтират. Всякакви други експерименти не са препоръчителни.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
И така! Днес приключих със застрахователите и започва одисеята със търсенето на картер. Лошото е, че навсякъде срока на доставка е от 2 седмици нагоре. Единствено във Ванто има, но там ми дадоха цена 650лв и нещо не съм навит. Иначе по другите места, цената се върти около 450. Само се надявам парите които ще взема от застраховката да са достатъчни. Навсякъде ми казват да потърся нещо втора употреба, но за сега не излиза нищо. Ако случайно ви се намира някой излишен картер с удоволствие ще го взема
. Ще пусна и една обява в "Купува" за всеки случай. Това е за сега от мен. Заключението до момента е, че строшен картер си е мноооого неприятен проблем.
FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)
Коментар
-
Sve, така е ,примири се с нещата и изчакай доставката.С две от служебните коли се случи подобно и нещата бяха повече от месец.Ако не си звънял, провери и в "T&N CAR", те са много коректни и доставките им са около 10 работни дни, което е пак около 2 седмици.Но въпросната материя е много отговорна и не вярвам да намериш нещо втора употреба което да те удовлетвори.УСПЕХ!Sve написа:И така! Днес приключих със застрахователите и започва одисеята със търсенето на картер. Лошото е, че навсякъде срока на доставка е от 2 седмици нагоре. Единствено във Ванто има, но там ми дадоха цена 650лв и нещо не съм навит. Иначе по другите места, цената се върти около 450. Само се надявам парите които ще взема от застраховката да са достатъчни. Навсякъде ми казват да потърся нещо втора употреба, но за сега не излиза нищо. Ако случайно ви се намира някой излишен картер с удоволствие ще го взема
. Ще пусна и една обява в "Купува" за всеки случай. Това е за сега от мен. Заключението до момента е, че строшен картер си е мноооого неприятен проблем.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар