Здравейте казвам на всички.Карам Fiat Маrea 1.6 16v Газ/Бензин 96 година(на аватара).Става въпрос за следното.Понеже съм заклет тунинг маниак искам да си сложа спортно гърне и да получа онзи спортен силен и плътен звук, който е характерен за бегачките.Та въпросът ми е кое променя най-съществено звука и освен това, кое увеличава мошността, кое трябва да се смени кое трябва да се направи как и къде.И ако има някой, който е слагал спортно да каже кви пари горе-долу му е излезнало..Просто съм млад шофер и с доста неща вече съм наясно, но с изпускателната система въобще не съм запознат или имам само някакви бегли познания
. Та страшно ще съм ви благодарен ако ме просветлите малко.!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помогнете ми да изясним всичко за спортните гърнета и тн.
Collapse
X
-
nedialk00 -
Първо махни катализатора, щото с тая газ ако не е започнал скоро ще започне да се троши на малки парченца и ще ти напълни и останалите гърнета с парченца. А и самия катализатор и малко да се поизтърбуши почва да издава не плътен а дрънкащ звук. После сложи някое гърне от онези дето са като пура, с голям отвор накрая и може би ще имаш по-плътен звук.Ако не е достатъчно силен махни и гърнето преди крайнотоFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Ок мерси многоPaUnOff написа:Първо махни катализатора, щото с тая газ ако не е започнал скоро ще започне да се троши на малки парченца и ще ти напълни и останалите гърнета с парченца. А и самия катализатор и малко да се поизтърбуши почва да издава не плътен а дрънкащ звук. После сложи някое гърне от онези дето са като пура, с голям отвор накрая и може би ще имаш по-плътен звук.Ако не е достатъчно силен махни и гърнето преди крайнотоАко има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
E колалта е инжекцион, но съответно не е с газов инжекцион и няма да е добра идея спортния филтър.ystoyanov написа:Можеш да сложиш един спортен филтър и да оставиш гърнетата по мястото им ..Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
Първо монтираме на автомобилте си газови уредби, с което им сваляме мощността с 20% а после им слагаме спортни гърнета да реват много сякаш вървят с 50% повече. Ако питаш мен просто си карай на бензин - хем ще си имаш достатъчно мощност, хем няма да те псуват хора като мен, когато им минаваш под прозорците.Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
този силен гърмящ звук можеш да го постигнеш като сложиш прави тръби и накрая някое спортно гърне евтино,така направихме на един приятел на бравото и искаха да го спират от движение.моето браво в момента е с прави тръби,на мястото на катализатора има резонаторно гърне и за момента крайното ми е оригиналното понеже спортното което искам да сложа е 200лв. и точно сега не ми се дават,но и сега доста добър и плътен звук вади в ниските и високите,а във средните обороти не се чува.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Точно!!!pecata написа:...но не си мисли,че като сложиш спортно гърне ще се вдигне мощността.
Към автора на темата: Моята е без катализатор и със спортно гърне ,но не от тия дето гърмят яко...Мога да ти кажа ,че ефекта ,който търсиш го няма ,но ще изкара поне 3 пъти повече от тези дето са на битака...
Иначе звукът се промени ,но не в такива граници ,които искаш..В ниските и високите обороти се чува ,но в средните е тиха...Така изглежда моето ,купувах го преди повече от 2 години и не е трепнало...Направено е от полирана неръждавейка...Сам прецени дали искаш колата ти да изглежда и да звучи ,като с надупчено гърне или да има добър вид и да се разбира трудно ,за тези ,които не разбират толкова ,че е правено нещо по нея...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Е да ,нормално ,но ако иска колегата да има ефект от цялата тази работа ,а не само бучене - хубава изпускателна система (колектор 4-2-1 ,прави тръби ,резонатор ако не иска много да реве и едно добро крайно гърне) ,хубав въздушен филтър (не от тези за 15-20 лева ,по възможност Cold Air Intake) и едни хубави свещи с кабели и работата заспива...Защото то си е комплексна работата ,не може само с едно нещо и да иска резултат...И разбира се да приготви едни 1000 лева (минимум)...А ако държи само да бучи - 50 лева го оправят за едно "спортно" гърне с похлупак...ivailo rachev написа:оо само със спортно гърне да се качи мощността просто изключено.аз освен с правите тръби съм и с изпускателни колектори 4-2-1 има разлика във вървежа,но не е чак толкова голяма.
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар