Добър вечер колегиТа случката е следната:Вечерта се возих из града, прибирам се.. на сутринта върта ключа и колата не иска да запали.... Грешката ми беше че от нерви напомпах педала на газта... и колата явно се задави. Акумулатора ми падна от въртене.Опитах да запаля колата на бутане по едно нанадолнище - но без резултатДнес свалих свещите бяха мокри, и черни като катран....
Изчистих ги, опитах пак (тоя път без да подавам газ ) върти обаче не пали... има искра на свещите стига гориво до двигателя... а не пали... !?!?!? Не смея да пусна колата пак по нанадолнището, че после ако не запали, няма да мога да я избутам нанагоре
Някакви идеи?Колата е фиат пунто 1.2 60 коня мономъртвец
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Задавено Пунто
Collapse
X
-
Задавено Пунто
Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+Етикети: –
-
Замръзнали гърнета. Виж тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=69119Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
-
Нямам такива признаци колега.Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
При мен свещите бяха същите като при теб - мокри и черни. Колата я изгасих вечерта около 21:00, а на сутринта не палеше. Според Виса-та всичко беше ОК, но не палеше.Не претендирам, че проблемът ти е замръзнали гърнета, но поне може да провериш, преди га го отхвърлиш.fast_ghost написа:Нямам такива признаци колега.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Инжекциона трудно май се задавя с напомпване на газта, все пак компютъра пуска бензин в зависимост от оборотите, не е карбуратор.Да не ти е светнал имобилайзера?Погледни да не е станало нещо с датчика на коляновия вал.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Добре колега... не съм опитвал, но просто ми се струва смешно да не може да припука даже колата защото са замръзнали гърнетата.Купих днес нови свещи... пак не иска да запали. Оказа се изпуснал зъб на агренажа ... днес цепихме двигателя да видиме дали няма повреди. - но добре че е му няма нищо... Колеги възможно ли е да е от бобините...Изкрата която дава е съвсем невидима... а то тряя да пука мн предполагам... някакви идеи?!?!Stefanaki написа:При мен свещите бяха същите като при теб - мокри и черни. Колата я изгасих вечерта около 21:00, а на сутринта не палеше. Според Виса-та всичко беше ОК, но не палеше.Не претендирам, че проблемът ти е замръзнали гърнета, но поне може да провериш, преди га го отхвърлиш.fast_ghost написа:Нямам такива признаци колега.
Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
явно никой не знае нищо...Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
http://axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=2&modif=86&cat=21&subcat= 117&prod=2258&numenkl=1&show=1fast_ghost написа:явно никой не знае нищо...FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Не е бобина колега, пробравхПродавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
Днес след работа това правих... не пали... само гърми пушек и огън през дросела и не пали... нещо не е като хората центровка ли е нз... трима майстори се изредиха да я гледат зацепваха ми ремъка не става и не става не може да запали :Сbiankov написа:Колега щом няма хубава искра провери кабелите, датчика на коляновия вал, виж всички електрически връзки по запалителната система. Един приятел имаше подобен проблем. Угаси колата и след 2 часа няма палене. Накрая се оказа, че проблема е в корозирала връзка на един от кабелите на бобинатаПродавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар