като виждате че се качва прекалено много просто гасите двигателя и докато не отсраните причината за загряването не палите. а иначе за да източиш почти всичко се откача долния маркуч на радиатора при отворен термостат
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Антифриза ми замръзна и май леко прегрях
Collapse
X
-
nedialk00 -
Не мисля, че като почне много да загрява колата и я угасиш е правилно решение. По правилно е спираш и я оставяш на празен ход да се охлажда. Ако продължи да загрява може да залееш радиатора с вода за да помогнеш, за охлаждането. И ако нищо не помага тогава се гаси. Но загряла кола да я угасиш, може да има доста последствия.
Коментар
-
Напротив - гасиш веднага! Често при прегряване даже не можеш да я изгасиш - и на изваден ключ мотора продължава да работи.Оставена на място колата загрява повече отколкото в движение.nelegalniq написа:Не мисля, че като почне много да загрява колата и я угасиш е правилно решение. По правилно е спираш и я оставяш на празен ход да се охлажда. Ако продължи да загрява може да залееш радиатора с вода за да помогнеш, за охлаждането. И ако нищо не помага тогава се гаси. Но загряла кола да я угасиш, може да има доста последствия.
Коментар
-
Миналата година карах точно с такъв...доколкото помня по миналата също...лично аз като сипя нов антифриз правя няколко обиколки около нас с колата да се раздвижи добре из системата (колата да загрее и да завърти през радиатора доволно)...след това отивам или в сервиз да премерят температурата на замръзване или примерно миналата година си купих един такъв тестер и си я гледах...ако има нужда доливам за да стане поне -30С...ако просто забъркаш една кофа с антифриз на -30 и както казват колегите по-горе не източиш добре системата...то определено си обречен...задължително мерете температурата на замръзване...Ако след доливането температурата е под тази която искам развивам пробката на радиатора и източвам колкото реша...после доливам концентрат докато ме устройва новата температура...nemobg написа:Малко е стара темата но въпросния антифриз GP е на промоция в Каулфланд само за 14,99лв за 4л концентрат -60 градуса.Някой друг да има опит с тази синя течност.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
За температурата ще го догадим. Но проблема е дали си заслужава този антифриз.Чета на други места ползват червен G12 но моята е на син.И за да премина на червен трябва яка промивка източване.Затова съм се примирил със син.Та метнах го днес този и беше намален от 20лв на 15лв и се чудя дали си струва тази марка.А и автора на темата е патил от замръзване.Но аз не съм привърженик на прекаленото разреждане на антифриза при положение че остава неясно количество в двигателя.Fiat Brava 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар