Днес напълних климатика на Браво-то. Глътна 640 грама фреон според машинката."Майсторът" каза, че според неговата джаджа има теч в "ниското налягане при таблото". Да отида в импас56 да го оправят.Някой знае ли какво значи това на лаишки език ?Фактически в момента имам работещ климатик, но този каза, че може и да не изкара лятото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Евентуално проблем с климатика ?
Collapse
X
-
Re: Евентуално проблем с климатика ?
каква е тая "джаджа" ?то да не е компютър, че видя от къде изчезва фреонаи щом има пропуск в системата, защо ти го напълни, а не те прати първо да го оправятoduh написа:Днес напълних климатика на Браво-то. Глътна 640 грама фреон според машинката."Майсторът" каза, че според неговата джаджа има теч в "ниското налягане при таблото". Да отида в импас56 да го оправят.Някой знае ли какво значи това на лаишки език ?Фактически в момента имам работещ климатик, но този каза, че може и да не изкара лятото.
-
"джаджата" е един уред с 6-7 бутона и 3-4 манометъра. Голямо е колкото половин автомат за кафе (тези с монетките).Напълни го, защото аз го накарах. (Дали съм сбъркал ще кажа след месец-два.)Като пуснах климатика докато беше закачен на системата, налягането в единия манометър падна доста.Тогава той пусна тази реплика за "теч в ниското налягане при таблото".Търсих в howstuffworks за автоклиматици, но не намерих и затова се надявах тук някой да преведе.Fiat Bravo GT -> дзверчето
Коментар
-
Това са само предположения. Уредът, който описваш явно е централата с която се пълни - той наистина показва налягането в двата кръга, но толкова.А дали наистина има теч (или не дай си Боже е проблем с компресора) - най-сигурно е да се вкара индикатор в системата и след това да се види (писано беше за това из форума). Моят скромен опит показва, че с джаджите тип газоанализатор може да се открие само значителен пропуск.Абе явно не си единствения с подобен проблем. Така че ако се разходиш до Импас 56, добре ще е да споделиш.P.S. Колкото до това, че вече си напълнил системата с фреон - би трябвало да могат да ти го изтеглят и след това отново да го вкарат обратно, а не да го пуснат да прави озонови дупки из атмосфератаoduh написа:...Като пуснах климатика докато беше закачен на системата, налягането в единия манометър падна доста.Тогава той пусна тази реплика за "теч в ниското налягане при таблото"...
ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Втори ден не спирам климатика, чува се от време на време едно пфффффсс (повече ф, отколкото с).Все едно амортисьор сгъваш/разгъваш.Както си карам и пфффссс, после пак след 10-20 секунди ... но много глухо ...Явно има проблем пущината ... Някой да е срещал подобно нещо ?Fiat Bravo GT -> дзверчето
Коментар
-
Ами пълних на шипченски проход в една автомивка-сервиз-магазин-кръчма за 10стотинки на грам.Просто реших да видя как е с машина и дали ще покаже нещо, защото го подозирах климатика, че не бачка като хората.Предния път пълних при един хладилен сервиз, от задната врата директно през бутилката. Тогава пак за 600 грама ми взеха под 40лв ... ама си беше нелагално леко
Fiat Bravo GT -> дзверчето
Коментар
-
Колега oduh, надявам се знаеш, че фреонът, който се използва в автомобилните климатици (R134a) не е същият като за хладилниците. Освен това, обикновено при цялостно напълване (както е в твоя случай) се добавя и масло (също специално) за компресора.oduh написа:...Аз зареждам само екологично чист фреон Е340 (или нещо такова)......Предния път пълних при един хладилен сервиз, от задната врата директно през бутилката...ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар