да не е датчик запалване/фазов датчик тия май доста са ти пипали колата...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с работата на двигателя след монтирана аларма
Collapse
X
-
nedialk00 -
Чакам да се разбера с колегата BO за диагностиката.Иска ми се да е на място, защото пътната помощ ще ми струва повече време.За дърпане не ми се мисли-ни спирачки, ни волан.Ще пиша после какво е станало. :DThE_PuNiSHeR написа:Фазов датчик не е. Датчик запалване е датчика на коляновия вал. Може и от него да е, но е съмнително. Колега закарай я на диагностика, тука взе да ни свършва боба.
Коментар
-
Потвърдено!1,6 двигател е с две бобини в един корпус,съответно за двойките 1-4 цлилиндър и 2-3 цилиндър. Много е вероятно бобината да е дала фира и от там да идва проблема.ogi28b написа:Колега, изхождайки от поредността на запалване: 1-3-4-2, следва, че буталата в цилиндри 2 и 3 се движат едновременно нагоре и едновременно надолу. Някой от бензиновите имаше 2 бобини, които хвърлят искра едновременно по два цилиндъра - едната на 1 и 4, другата на 2 и 3. Това мисля, че е насочващо към проблем с бобина. Сега остава някой да потвърди това което казвам, или да го отхвърли.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Ами при замерването точно тая част за 2 и 3 цил. показа 1 на мултицета при обхват 20К.На новата показва над 8,5.Проблема идва от това, че и дори с новата бобина няма паленеdudulia написа:Потвърдено!1,6 двигател е с две бобини в един корпус,съответно за двойките 1-4 цлилиндър и 2-3 цилиндър. Много е вероятно бобината да е дала фира и от там да идва проблема.ogi28b написа:Колега, изхождайки от поредността на запалване: 1-3-4-2, следва, че буталата в цилиндри 2 и 3 се движат едновременно нагоре и едновременно надолу. Някой от бензиновите имаше 2 бобини, които хвърлят искра едновременно по два цилиндъра - едната на 1 и 4, другата на 2 и 3. Това мисля, че е насочващо към проблем с бобина. Сега остава някой да потвърди това което казвам, или да го отхвърли.
Коментар
-
Според мен цялата работа е във алармата, или е вързана не където трябва, или е прекъснат и не добре свързан кабел, или алармата дава дефект. Най-добре е алармата да се разкачи и всичко да се възстанови както е било и ако тогава има проблеми да се търсят. Но на 100% съм сигурен че всичко е станало при монтажа на алармата, от там са и всичките последствия щом преди това колата е нямала проблеми. Би трябвало тези които са ти слагали алармата да си оправят резилите, но много ме съмнява да успеят да се справят.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
Колега и мойте съмнения са такива, че те са бъзикнали нещо.След като се върнах при тях и им обясних проблема ми отговориха, че кабели на алармата нямат нищо общо към кабели по запалителната с-ма на колата.Не били пипали нищо от инсталацията на колата.Почна да ми обяснява от къде взели +, откъде - и ми показа къде е сирената, модула и това беше.Твърди, че не са рязали нищо от инсталацията, само са си добавили копче на предния капак(не разбрах защо не са ползвали мойто).Днес на диагностиката, ако не се появи нещо ще я транспортирам до сервиза с искане да махнат всичко от алармата.Тоя път ще им вися на главата.Ма каква е гаранцията, че ако я махнат всичко ще се оправи?.Те ако са сговнясали нещата няма да успеят да си ги оправят.Те са просто алармаджии.TOKATA написа:Според мен цялата работа е във алармата, или е вързана не където трябва, или е прекъснат и не добре свързан кабел, или алармата дава дефект. Най-добре е алармата да се разкачи и всичко да се възстанови както е било и ако тогава има проблеми да се търсят. Но на 100% съм сигурен че всичко е станало при монтажа на алармата, от там са и всичките последствия щом преди това колата е нямала проблеми. Би трябвало тези които са ти слагали алармата да си оправят резилите, но много ме съмнява да успеят да се справят.
Коментар
-
Колега, казвай го тоя вариант!. До преди малко колетага ВО се измъчи и каза, че при диагностиката нищо не се засичало.Момчето се мъчи сума си време, за което безкрайно му благодаря!.Общо взето каза, че всичко е наред, но в момента, в който трябва да подаде искра-не подава.Мери бобината, мери за тоци до нея- всичко уж е наред.Много се озадъчи.Та така в общи линии нищо й няма, а не пали.Пак ще подчертая-бензин има, доста се омирисва покрай нея при опит за паленеpetio4528 написа:Има още един вариянт,които колегите не са казали,за да не ти работят два цилиндъра.Ако няма сигнал от компютъра?Но първо и направи една диагностика.
Коментар
-
nedialk00 -
nedialk00
не казвам че е това със сигурност но може да вземеш от някой колега да пробваш и ако запали значи е от него
Коментар
-
nedialk00
другото което може да провериш са бушоните който се намират зад една черна кутия - там са все силни бушони над 40 ампера там са и за инжекторите, на моята кола са като дигнеш капака горе в дясно има един черен капак с болче звезда отгоре му
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар