Здравейте.Имам питане за стъпково моторче на Фиат Брава 1,2 16V.Ако може някой да ми каже къде се намира,и ако се изчисти,дали после ще трябва да се обучава нещо като при дебитомера.И второ питане.Става дума за маслото на колата.Постоянно ми изчезва и то само когато съм на изваън градско каране.Тогава я карам със около 110 км/ч при 3000-3200 об.Засекох на около 6000 км. изминати съм долял около 500-600 гр.Става дума за градско и извън градско.Карам я със SELENIA GOLDБлагодаря много.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за стъпково моторче?
Collapse
X
-
Благодаря много за отговора.Предполагам,че 15W40 ще е добро за този двигател.Досега карам с 10W40 GOLD.Danchojn написа:За маслото - разхода не е притеснителен много. Но за да се случва това все пак означава, че маслото става рядичко. С други думи може и да не остава в дефинираният работен вискозитет. А това повярвай ми се случва с доста масла, не само италиански.Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas
Коментар
-
Не. Заложи на по-качествено. 15W40 не е добър вариант. Това е за вече сдухани двигатели. Може и да се учудиш, но с качествено 5W40 например, сигурно ще спре разхода. Пълните синтетики са много по-стабилни и много по-малко се изпаряват при натоварване. Абе дълга и широка е. Съвета ми е смени маслото. Няма да препоръчвам, за да не рекламирам. Ако се интересуваш за мнението ми - на лични.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Re: кола
Извинявай,но това за свещите нещо не го разбрах.Как така да сложа масло отгоре?kluchar написа:зависи и от състоянието на двигатела ако е здухан и качествено да е не оправя нещата провери да не тече някъде провери също компресията като сложиш малко масло от горе на свещите и да видиш дали ще държиFiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas
Коментар
-
кола
ми така как иначе да провериш дали маслените сегленти да наред ако има компреия значи е добре ако няма значи си гори масло и трябва да се сменят или да тече някъде няма къде да иде маслото та да трябва да доливаш На Пунтото например не доливам масло от смяна до смяна .преди капеше от семеринг сега го смених
Коментар
-
На първо време можеш да пробваш със смяна на марката на маслото. При мен лично съм наливал Елф, селения, репсол,фукс и никога не съм имал нужда да доливам масло- колкото налея толкова и източвам ( така вече над 80 000 км навъртяни от мен).Колата я карам 80% извънградско с маниер на шофиране 90-100 през повечето време. Всички масла, които съм наливал са били с един и същ вискозитет. Виж какво ще стане при следваща смяна на масло с друга марка , но преди това се увери, че не ти тече от някъде. В момента дори и разход от 1 л на 10 000 км е търпим. Ако разхода се увеличи измери си компресията на мотора, ако е добре, то значи имаш гумички на клапаните за смяна.Успех !Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Re: Въпрос за стъпково моторче?
Аз лично, мисля че проблем в двигателя няма поради този факт - с удебеленото. Как е сигурен колегата в това незнам. Ако са сегменти ще си гори и в града. За мен проблема си е изцяло в маслото, още повече, че моят личен опит, "помни" поне 10 подобни случая. Дори и с по-големи разходи, а сега не се долива!Стъпковото моторче, ако не го сменяш, мисля че няма какво да се обучава, при грамотно отремонтиране.elinor написа:Здравейте.Имам питане за стъпково моторче на Фиат Брава 1,2 16V.Ако може някой да ми каже къде се намира,и ако се изчисти,дали после ще трябва да се обучава нещо като при дебитомера.И второ питане.Става дума за маслото на колата.Постоянно ми изчезва и то само когато съм на изваън градско каране.Тогава я карам със около 110 км/ч при 3000-3200 об.Засекох на около 6000 км. изминати съм долял около 500-600 гр.Става дума за градско и извън градско.Карам я със SELENIA GOLDБлагодаря много.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
То че проблема е в маслото е явно!Някой тествал ли е маслото на Селения?Аз има следните наблюдения обаче:Веднъж ми се наложи да сменя маслото непредвидено и сложих едно ма Мобил 10/40 към 65лв тубата от 4л.
Обаче след 2-3 хиляди километра колата почна да тропа сутрин
не го издържах и го смених на около 5 000 пак с Селения Голд и сега колата вече е на повече от 6000 с Голда и дори вчера сутринта при минус 10 грам не потропват клапаните. Това ме навежда на мисълта, че селения си е за нашия автомобил и колата се ,,чувства
Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
Имам и то голям проблем с оборотите.По инерция колата дърьи постоянно 1100 об.Когато спре минава на 800 об.А на газ колата е още по-зле.Като е по инерция колата държи около 1100-1500 об.,а на място между 500-1100 об.Всичко вътре ми присветка в таблото.И ме навява на мисълта,че е от стъпковото моторче.А за маслото при Селения Голд сутрин ми притропват клапаните.Сигурно ще трябва да си сложа 20К ако е по добро за този двигател.slavIvan написа:в самото моторче има само червяк, сваля се лесно,но се разглабя гадно.чупат се пласмасовите уши и не се налага обучение ако друго не пипаш.Ако нямаш проблем с оборотите не го пипаи.Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар