Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шум от скоростната кутия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Шум от скоростната кутия

    Има някакво тракане от скоростната кутия, казаха ми че била за смяна, аз не мисля че заради едно тракане трябва да сменям цялата кутия, скоростите влизат нормално ... какво бихте ме посъветвали, разпитах за кутия втора ръка от морга, дават ми я за 200-250 лв. ... майсторите ми предлагат вместо да я ремонтират да взема друга щото ремонта щял да излезе по-скъпо ... какво да предприема и какво може да е това тракане или чукане, появи се преди 4-5 дни ... аномалии с колата нямам, освен че ме дразни така като трака ...

    #2
    Твърде е възможно проблема да е аксиален лагер или притискателен диск, когато се скъса перо от прижината на притискателния диск се полуцхажа равномерно тракане на ниски обороти и с овеличаване на обототите зачестява и тракането, апук ако с тракането чуваш виене може да е и лагер на някоя от осите.Успех...

    Коментар


      #3
      Отиди в Еленово, до блок 119 има автосервиз. Търси Ицо. Той ми прави мойте скорости навремето и ги направи перфектни. Не се доверявай току така на майстори че кутията е за смяна. Може и да е нещо дребно.

      Коментар


        #4
        Uneek написа:
        Отиди в Еленово, до блок 119 има автосервиз. Търси Ицо. Той ми прави мойте скорости навремето и ги направи перфектни. Не се доверявай току така на майстори че кутията е за смяна. Може и да е нещо дребно.
        Точно това е, че по принцип на майстори не се доверявам. Ти на Bravo-то ли си правил кутията? Аз иначе от известно време я карам само в сервиза на Fiat в Струмско (Автокрафт) ... засега съм доволен.

        Коментар


          #5
          wwweb написа:
          Uneek написа:
          Отиди в Еленово, до блок 119 има автосервиз. Търси Ицо. Той ми прави мойте скорости навремето и ги направи перфектни. Не се доверявай току така на майстори че кутията е за смяна. Може и да е нещо дребно.
          Точно това е, че по принцип на майстори не се доверявам. Ти на Bravo-то ли си правил кутията? Аз иначе от известно време я карам само в сервиза на Fiat в Струмско (Автокрафт) ... засега съм доволен.
          КАкто си решиш. На мойта кутия (1.4 12V) И бяха износени муфа и зъбно на 3та скорост и хъркаше много яко. Той ми отвори кутията и каза че проблема е само това, и няма нужда от цяла кутия, защото риска и тя да е счупена е голям. 120 лв ми излезоха тези зъбчатки и след това като я сглоби нямаше никакъв проблем колата. Иначе знам какво имаш в предвид че е трудно да се довериш на майстори в нашия град. Навремето отидох за смяна на жило на съединител във Фиат сервиз (дето е след прелеза на Зърнени) и уж докато вдигали колата на подемник се счупил кормилния накрайник и ми обясняваха какъв съм бил късметлия че не е станало това на пътя. И на всичкото отгоре ми сложили рециклиран накрайник(за който взеха 25 лв., при положение че чисто нов е около 15) който след 3 месеца се разтропа. Та след това случайно научих че собственика на сервиза обичал да подменя части по колите ей така без причина Та да го имаш в предвид този сервиз че са малко измамници Успех с ремонта

          Коментар


            #6
            Знам го тоя сервиз, ходил съм само 1 път там за смяна на халоген и повече няма да се върна, това бих го нарекъл сервиз на ЗАЗ, а не сервиз на Fiat ...Както и да е, ще го видя и твоя майстор, но иначе от момчетата на Fiat сервиз в Струмско съм много доволен, монтьора е голям пич, като трябва да се сменя нещо идва с мен по моргите и т.н. ... абе точни са много, а и шефа им Никифор е много коректен и виждам, че си разбира от работата ... скоро ще имат компютър и инструмента за зацепване на ангренажен ремък, казаха ми, че моя ремък има нужда от презацепване и ги чакам да го докарат за да я оправят ...Малко offtopic стана, но както и да е ...

            Коментар


              #7
              Преди време бях обещал да изнамеря листата на който съм записал номерата и цените на лагерите от скоростната ми кутия(Bravo2.0 20v).За съжаление намерих само някои номера.Надявам се да послужат на някой от форума.SKF BB1B631046B-заден за вторичен вал(пиньон)-50лв.и 2бр.TIMKEN 32009-за диференциала-общо за двата-63лв.Уплътнение(О-пръстен с размери-1,5/19мм)за ос колело задна скорост и цена на входен семеринг-5лв.

              Коментар


                #8
                И на всичкото отгоре ми сложили рециклиран накрайник(за който взеха 25 лв., при положение че чисто нов е около 15) който след 3 месеца се разтропа. Та след това случайно научих че собственика на сервиза обичал да подменя части по колите ей така без причина
                Демек затворен цикъл, евала бабо, машала.
                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                Коментар

                Working...
                X